Mai nu lasatzi topicu asta sa moara... hai ca il inoiesc eu... deci ma indrept spre ultimele etape ale terminarii taunasului meu!
Azi vreau sa dau jos motorul sal curatz sa vopsesc engine bay-u si sal pun pe curat..poate pe saptamana viitoare daca toate merg bine o sa fie si vopsita masina!!
si io sper ca si al meu sa fie gata in max 2 sapt. ca de vo 3 luni astept sal conduc o tzara. si auzi mai smtraxx pune ma o poza cu rotile sa vad cum ti se potrivesc ca vreau sa pun si io roti mai mari, daca se merita sau nu
se merita omule...se merita ..arata super bine..am "mascat" masina sa nu se vada modificarile :P
e..shi jantele mele is numai pe 15" ..daca itzi pui macar un 17" mai vii de acasa!!!
[fratilor simt ca innebunesc. cum se poate asa ceva? am dus motoru la facut si can lo bagat la alezat mio zis ca e de 1600 !!!!!! din 2000 cc cat stiam io. imi vine sa urlu . cum naiba mi lo omologat raru asa ma? ca dupa seriile de pe motor ei o zis ca e de 2000. dar marea probl. e ca in mintea mea motoru o pierdut din caluti. si o alta probl e ca nu stiu daca mai merge pus solexu sincron pe el. nu e prea mare carbu???? oricum am weberu care e exact pt 1600. datimi un sfat va rog
cum si-a dat ala seama ca e de 1600 ?
Spune-mi ce ajezaj si ce cursa au pistoanele si dimensiunile supapelor.
Sincron e prea mult pentru un mot de 1600 (poti pune un 32/36 pe ele fara probleme)
pai diametrul cilindrului mia zis ca e de 8cm si 115 miimi parca, numi aduc aminte exact. cursa pistonului nu stiu sa tio zic da o zis ca la mot de 2000 diametrul e de 9 cm la cil
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: A new Taunus in town !!!
Quote:
Originally Posted by bil1706
Sincron e prea mult pentru un mot de 1600 (poti pune un 32/36 pe ele fara probleme)
Nu e prea mult sincron pt 1.6...cat timp a mers un Weber 38/38 sincron pe un motr de 1.4 de Dacia..de manca jar..si acum un Solex sincron..e pe un mot de R5 Alpine...si la fel..rupe aderentza si urla in draci...e bun si pt 1.6OHC Ford..ba chiar recomandat...dk tot e slabutz..si nu e 2.0-le care credea initial, zeffacec k e
eu a mavut un 32/36 reglat pt fuga si nu prea apuca sa arda toata benzina (fum negru la greu), d'asta zic ca eu nu prea as pune sincron asa mare pe 1,6. Depinde acum ce vrea omu' de la masina