Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 13-03-11, 08:36   #46
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
........... cu cat masina ajunge la o anumita putere, LSD-ul devine standard.
Pai depinde cat inseamna ''o anumita'' putere
Lipsa LSD se face simtita in viraje la viteze foarte mari, altfel nu prea conteaza daca il ai sau nu

-Porsche Cayman (2009) la aproape 300 cp nu are LSD, si a luat-o pe cocoasa de la un rahat de BMW 135 pe circut intr-un test facut de 5Gear; ei explicau ca lipsa LSD-ului dauna Cayman-ului in viraje...
-Focus ST de 225cp (2007) nu putea 'bate' Golf GTI de 200cp; explicatia data de specialisti era tot lipsa LSD.
-Lotus Elise S (2009) desi are cu vreo 80cp in plus fata de Elise 111 R(192cp) din cauza ca nu are LSD nu castiga prea mult pe circuit fata de modelul mai slabut. In linie dreapta se simte diferenta de putere, dar in virajele la viteza mare masina derapeaza.

Chiar si la BMW la aprox 300cp se intampla sa lipseasca LSD; intr-un test facut de AUTO-BILD participau 4 masini: un BMW 330d, un BMW 335i, si parca un Mercedes si un Audi, toate cam la 300cp. Din cate tin minte, BMW 335i (sau 330d ) avea timpi mai slabi tot din cauza ca nu avea LSD, ceea ce facea sa nu poata pune pe asfalt toti calutii in curbele rapide.

La unele din masinile de mai sus LSD apare pe lista de optiuni, dar la altele din cate stiu nu 'se ezicsta' (Focus ST)...

Deci, nu e de mirare ca la Ford-uri de 145-150cp lipseste LSD. Pe Capri 280i de 160cp s-a pus LSD abia dupa 1984 (adica la abia 4 ani de la aparitie )
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 11:57   #47
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Pai depinde cat inseamna ''o anumita'' putere
Noi discutam despre LSD si non LSD, deci e vorba de principiu (motiv pentru care exemplul cu Ford ST cade), pentru ca nu este o regula de genul: puterea x = LSD.

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Lipsa LSD se face simtita in viraje la viteze foarte mari, altfel nu prea conteaza daca il ai sau nu
Corect, ceea ce inseamna ca ar ajuta si o Dacie 1310 cand ia un viraj cu 120 km/h.
Insa mai face diferenta si in situatiile in care accelerezi puternic, desi nu ai "viteza foarte mare".
Si ar mai fi cateva, dar s-au mentionat de prea multe ori si risc sa devin redundant.

Last edited by Silencer Power; 13-03-11 at 12:07.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 14-03-11, 21:48   #48
MATTRIXTHEFT

Stage 3
 
MATTRIXTHEFT's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 76
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Catre toti cei care ma pot ajuta in vreun fel ... Am o problema grava la masina , adica destul de serioasa ... Si am nevoie de ajutor de orice fel pentru a rezolva.
Iata despre ce este vorba : De la o vreme , am sesizat un zgomot ciudat care venea de sub masina in momentul in care "deceleram" , adica ... dupa ce duceam Scorpia pina undeva pe la 2800-3200 rot/min , cand o lasam pe liber pentru a schimba intr-o treapta superioara de viteza - se auzea ceva ... ca atunci cand eram mici si puneam la roata bicicletei un pahar de plastic pentru a imita zgomotul motoretei (cred !). In fine , azi am fost in sfarsit programat la mecanic .
Omul si-a facut treaba , si va arat ce a descoperit . E vorba de un asa-zis "cuplaj elastic" care vine montat intre cutia de viteze si capatul tangent acesteia al cardanului. Am mai descoperit pe acolo si un surub rupt , care este fixat pe acea volanta ce cupleaza cutia de viteze cu cardanul.
Imi cer scuze , nu stiu exact care este terminologia acestor piese , mecanicul a zis el cumva acolo ... dar eu eram prea suparat ca sa mai retin chestii ...
Deci , va rog , oricine dintre voi ma poate ajuta , fie cu piesa (noua sau second - nu conteaza , buna sa fie) , fie cu informatii pentru a o procura , va promit ca voi fi recunoscator , la propriu - nu ca asa se spune.
Un amanunt : daca exista cineva (sper ca da) care sa imi poata da piesa , acel "cuplaj elastic" , si eventual surubul acela , nu conteaza cat costa , vreau sa o fac cat mai repede , NORMAL ! Iar daca cel ce ma poate ajuta reuseste sa o faca si intr-un timp cat mai scurt are de la mine un bonus acordat pentru promptitudine , peste pretul piesei . Apreciez enorm viteza de reactie in cazuri critice !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imagine041.jpg
Views:	62
Size:	305.8 KB
ID:	1918885   Click image for larger version

Name:	Imagine042.jpg
Views:	43
Size:	162.7 KB
ID:	1918886   Click image for larger version

Name:	Imagine043.jpg
Views:	47
Size:	164.1 KB
ID:	1918887  

Click image for larger version

Name:	Imagine044.jpg
Views:	43
Size:	153.1 KB
ID:	1918888   Click image for larger version

Name:	Imagine045.jpg
Views:	38
Size:	129.2 KB
ID:	1918889  
__________________
I love my car and she loves me back

Last edited by MATTRIXTHEFT; 14-03-11 at 22:05.
MATTRIXTHEFT is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 22:28   #49
myk-e

Stage 5
 
myk-e's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Piesa din cauciuc se numeste flansa cardanica. Dumneavoastra va trebuie flansa aceasta sau suportul ei? Sunt sigur ca surubul, daca nu e de gasit pe nicaieri, se poate "face".
myk-e is offline   Reply With Quote
Old 18-03-11, 06:47   #50
MATTRIXTHEFT

Stage 3
 
MATTRIXTHEFT's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 76
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Am rezolvat ! Am luat legatura cu baietii acestia (https://forum.4tuning.ro/530-firme-pi...ml#post4178730) , mi-au trimis piesa - flansa - intr-un timp record , am facut comanda la tel. pe la ora 11:30 AM iar piesa a sosit a doua zi la ora 9:00 , cu factura si in tipla !
Am dat fuguta apoi si am luat 3 suruburi din acelea , de la "dezmembrari auto" , l-am inlocuit RAPID (fara nici cea mai mica bataie de cap) pe cel rupt , am montat flansa cea noua , am montat cardanul exact in aceeasi pozitie in care l-am gasit (facusem semne inainte sa-l scot ) ... Apoi , da-i nene !!!
Merge Scorpia , tulai Doamnie ! Silentium , dolce vita , rapido ! A fost mai mare sperietura , operatiunea in sine a decurs "de la sine" ..
Deci , am dat pe flansa 240 Ron , (magazinul din orasul meu imi ceruse 480 Ron) , m-a costat transportul 40 Ron - in regim de urgenta , ceea ce aprob pozitiv , i-am dat tipului de la dezmembrari 30 Ron (trebuia sa-l conving sa se urneasca de la birou sa-mi caute surubul prin curtea plina de cutii de viteze ...
And , this is it ! Now , I'm back in business !
MATTRIXTHEFT is offline   Reply With Quote
Old 18-03-11, 07:19   #51
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

Super si ai fost foarte norocos pt ca ai rezolvat si ieftin si rapid ! Bafta in continuare !

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Noi discutam despre LSD si non LSD, deci e vorba de principiu (motiv pentru care exemplul cu Ford ST cade), pentru ca nu este o regula de genul: puterea x = LSD.
Focus RS de 300cp are LSD in standard, in schimb actualul Mustang Shellby GT 500 (aprox 500 cp) nu are LSD iar puntea pe spate e ca la modelul din anii '60 (si Capri la fel). Masina arata bine, merge trasnet in linie dreapta, dar nu poti sa te bazezi pe ea in viraje la viteze foarte mari, o spun cei de la TOP GERAR. Cu toate astea lista de asteptare pt GT500 e lunga in SUA.
In Anglia costa 35 000 lire, dar daca mai pui 10 000 lire poti cumpara un Roush Mustang si in banii astia ai suspensii independente si LSD. Desi are numai 415 cp, pilotat de Stig a batut Shelbi GT500 cu 2 secunde, tocmai datotita faptului ca LSD l-a ajutat sa intre cu viteza mai mare in viraje.
Oricum, ambele au fost peste masini nemtesti de puteri apropiate (Audi S4, BMW M3, Porsche, se vede in tabele la sfarsitul testelor)

Uite filmul:
https://www.youtube.com/watch?v=5JI9lF_ydtI

PS: oare merita sa platesti 10 000 de lire pt o diferenta de 2 secunde !?

Last edited by NWZeu; 26-03-11 at 12:14.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 18-03-11, 10:11   #52
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Focus RS de 300cp are LSD in standard, in schimb actualul Mustang Shellby GT 500 (aprox 500 cp) nu are LSD iar puntea pe spate e ca la modelul din anii '60 (si Capri la fel). Masina arata bine, merge trasnet in linie dreapta, dar nu poti sa te bazezi pe ea in viraje la viteze foarte mari, o spun cei de la TOP GERAR. Cu toate astea lista de asteptare pt GT500 e lunga in SUA.
In Anglia costa 35 000 lire, dar daca mai pui 10 000 lire poti cumpara un Roush Mustang si in banii astia ai suspensii independente si LSD. Desi are numai 415 cp, pilotat de Stig a batut Shelbi GT500 cu 2 secunde, tocmai datotita faptului ca LSD l-a ajutat sa intre cu viteza mai mare in viraje.
Oricum, ambele au fost peste masini nemtesti de puteri apropiate (Audi S4, BMW M3, Porsche, se vede in tabele la sfarsitul testelor)

Uite filmul:
https://www.youtube.com/watch?v=5JI9lF_ydtI

PS: oare merita sa platesti 10 000 de lire pt o diferenta de 2 secunde !?
Eu tot nu inteleg la ce te referi, dar cel mai probabil discutam despre lucruri diferite.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 19-03-11, 07:47   #53
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
............Ce sa intelegem din ce ai scris, ca LSD-ul e bun "in utilizarea sportiva".....

.......in conditiile in care cu cat masina ajunge la o anumita putere, LSD-ul devine standard.
Vroiam sa-ti spun ca nu prea se leaga LSD cu o 'anumita putere'

Da, LSD are legatura cu utilizarea 'foarte sport' , de-aia se ofera de obicei optional, pt cei care vor sa mearga 'foarte tare pe viraje' Cei care vor sa mearga mai putin 'foarte sport' ,indiferent de puterea motorului o sa economiseasca 1000 si ceva de euro cumparand masina fara LSD....
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 21:07   #54
MATTRIXTHEFT

Stage 3
 
MATTRIXTHEFT's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 76
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Deci... Asa cum am promis . Prima schimbare pe anul acesta .
Pentru cei cu care am tinut legatura ceva mai strans - se confirma si luna Martie acestei schimbari ...
E drept ca este aproape "insesizabila" , un pic de atentie totusi , se observa .
Urmatoarea schimbare (esentiala) - la vara , baieti !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	My Scorpio Back.JPG
Views:	82
Size:	184.5 KB
ID:	1935127   Click image for larger version

Name:	My Scorpio Front.JPG
Views:	74
Size:	190.6 KB
ID:	1935128  
MATTRIXTHEFT is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 21:53   #55
myk-e

Stage 5
 
myk-e's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Felicitari! Cu impozitul cum e?
myk-e is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 22:48   #56
MATTRIXTHEFT

Stage 3
 
MATTRIXTHEFT's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 76
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Pai ... e cam asa : 860 Ron pe anul trecut ... + 860 Ron pe anul acesta ... + 50 Ron ca penalizare , sau ceva de felul asta ... = o adevarata suma de bani .
Acum - ce sa zic ? Trebuia facuta treaba , daca voiam sa fiu OK . Deci ... this is it ! Cand treci prin Ramnic ? Mi-ar place sa bem o cafea Myk-e , mai vorbim de masinute , etc ...
MATTRIXTHEFT is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 23:06   #57
myk-e

Stage 5
 
myk-e's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Intr-adevar, o caruta de bani.
Doar in weekend ajung prin Buzau, in rest sunt la Bucuresti cu facultatea si munca... Dar, tinem legatura.

Toate cele bune!
myk-e is offline   Reply With Quote
Old 30-03-11, 09:46   #58
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Vroiam sa-ti spun ca nu prea se leaga LSD cu o 'anumita putere'

Da, LSD are legatura cu utilizarea 'foarte sport' , de-aia se ofera de obicei optional, pt cei care vor sa mearga 'foarte tare pe viraje' Cei care vor sa mearga mai putin 'foarte sport' ,indiferent de puterea motorului o sa economiseasca 1000 si ceva de euro cumparand masina fara LSD....
Total gresit!
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 15-07-11, 17:32   #59
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Quote:
Originally Posted by MATTRIXTHEFT View Post
Deci... Asa cum am promis . Prima schimbare pe anul acesta .
Pentru cei cu care am tinut legatura ceva mai strans - se confirma si luna Martie acestei schimbari ...
E drept ca este aproape "insesizabila" , un pic de atentie totusi , se observa .
Urmatoarea schimbare (esentiala) - la vara , baieti !
ai transcris-o, dar acum ce urmeaza?
mai pune niste poze cu ea, sa vedem vara ce i-a adus
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 15-07-11, 19:07   #60
MATTRIXTHEFT

Stage 3
 
MATTRIXTHEFT's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 76
Default Re: Ford Scorpio MK1 - 2.4

Florin Cel Rau !!! Vrei sa ma zgandari si tu acuma' ... Urmeaza o vopsea noua , fireste , am zis ca o fac , o fac domnule ! Pastrez ca surpriza ce fel de vopsea ! Singura problema este ca nu ma indur sa ma lipsesc de ea zilele acelea luuuuuuuungi si chinuitoare ... zile de temporar pieton ... , zile ce urmeaza ca Scorpia sa stea departe de mine (la 3 Km) , si eu sa nu o vad - in timp ce meseriasul o are toata numai pentru el ...
Serios acum , urmeaza pozele cele noi , cu renasterea ! Dar abia la sfarsitul lunii august . Nu ma pot lipsi de masina pina atunci cu nici un chip , nici atunci nu mi-este usor , dar vreau sa o fac sa arate bestial ! Si , de ! Ma sacrific ... Tot respectul Florine , ne auzim zilele acestea la un telefon imediat ce am vesti noi !
MATTRIXTHEFT is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -