Quote:
Originally Posted by elspa
salut, merci pentru post, incerc sa navighez prin el .
amortizoarele sunt stoc, partea cu unghiul la cardan am discutat-o de mi-a venit rau, cum o sa fac niste run-uri mai fac niste setari.
mai explica-mi putin partea cu discurile din diferential ? eu am inlocuit discurile stoc cu unele ford racing carbon. Unde am gresit sau ce ar trebui pus in loc ?
Cutia e manuala TR6060.
motorul are o pompa de ulei billet high flow, livernois parca si o baie de ulei Canton cu swamp-ul marit.
acum are si water / meth...oricum temperaturile in intake erau super ok, acum vor fi si mai ok cu turbina asta mai mare (76mm)
|
ouch acu am citit
cu cutie manual e greu sa ajungi la 11sec quartermile ....nu zic ca nu esti driver bun dar pierzi o secunda cu schimatu, cu un C9 nici nu clipesti si se schimba (un C4 ar exploda, si un C6 e greu si suge putere multa)
cu LSD autoblocant ... nushtiu ce simti tu cand pleci de pe loc dar am observat ca la voi nu e amenajata pista unde faceti liniute deci tractiune acolo = zero cea ce inseamna ca ce am incerat sa iti explic nu se va intampla pe asfalt simplu
la noi primii 150metri de la christmass tree (lumini de plecare) sunt ca cauciucul pe jos, ai o tractiune fantastica, si aici LSDurile cu clutch packs (un fel de ambreaj) itzi face masina sa fuga de spate din o parte in alta, adica inloc sa ridice rotile din fata sus (poate nu in aer dar cat de sus si sa transfere greutatea pe spate pentru tractiune) ea pierde energia in a batzaii spatele la plecare
cluch packs alea merg ca ambreajul insa inloc sa se blocheze pe loc ele incearca sa trimita torque pe axa opusa, cand si aia pierde tractiune trimite torque dincolo si cum da una in alta se blocheaza pana cand tu lasi picioru jos de pe aceleratie sa schimbi viteza, apoi daca ai putere deajunsa face la fel, de aia spatele la masinile cu LSD dinasta are un pic de dans in el
solutia este un Detroit Locker, dai un google, asta se blocheaza pozitiva fara sa alunece (alea pe clutch packs alunca putin, faptul ca e din carbon sau kevlar nu il face sa nu alunece, il face sa reziste mai mult pana se buseste), sincer simtzi cum se blocheaza ca face un mic zgomot si si nu se deblocheaza pana nu iei picioru jos de acceleratie, ce e bine e ca se bocheaza foarte repede si blocheaze ambele axe in acelasi timp, e foarte greu sa faci masina sa dansese de spate la plecare drept in fata cu un detroit locker
daca masina este strict de quarter mile atunci e cel mai simplu si mai ieftin
iei un Full Spool, asta tzine diffu blocat 100% din timp, este superb pentru track day si orice fel de racing pentru ca stii exact ce face, nu isi schimba minea niciotata (ca clutch pack LSD), partea nasola e ca prin oras can iei curbe scartaie roata din partea in care te duci de numa pentru ca sunt blocate, cu axe slabe se mai rup, eu am rupt multe pana am pus Floating Axle, cu alea se rup dar nu pica roata si tot ajungi acasa
deci sincer se merita sa pui un detroit locker daca simtzi cand pleci si ai tratiune spatele se duce din stanga in drepta un pic, pe o pista cu tractiune asta se simte mult si te costa foarte mult
un alt secret mic daca nu ai pista cu tractiune este sa pui arcuri mai moi pe spate, ajuta spatele sa se lase in jos si sa prinda tractiune, daca suspensia e independenta atunci arcuri cat mai tari ca daca se lasa deobicei schmba camber si doar jumate din cauciucuri stau pe asfalt
cu uleiul ... sump'ul marit = zero, trebuie sa aibe bafles in el si trap doors ca sa nu ramana fara ulei cand pleci de pe loc tare de tot, masinile mai noi foloses culei de 5-35 are e aproape ca apa, cand pleci se duce tot, cand faci cun clutch dump la 4500 RPM si sare la 7.000 RPM uleiul pleaca in spate, nu conteza cat de mare e sump
e vb de fluid dynamics, se duce in spate si la 7.000 RPM ramai cu 10PSI oil pressure inloc de 70PSI. Dar cum am spus nush daca e vreo problema ca nu vad cum sa ai tractiune de pe pista aia de pe care pleci.
Eventual faceti si voi burnout de la linia de plecare si dati in spate, nu la 10metri in spate de linie, dupa vro 50 de masini sa vezi cum castigi cam .4 de secunda
Aprpo .. data viitoare uitate la Nittos NT01's
ce ai luat tu este OK pentru strada, nu pentru racing, 05's care le ai (daca le mai ai) dupa ce faci burnout isi pierde din ractiune, NT01's intradevar trebuie incalzite.
Bafta in continuare, masina e un animal!