Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 25-02-10, 18:56   #16
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Taunus '80

eu aveam pe granada arcuri de fata pe spate si nu aveam nici o problema, le centrezi cumva...sau iei de granada spate si le pui...ca sunt mult mai tari
__________________
DMX Custom's since 2005!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 26-02-10, 17:44   #17
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Ford Taunus '80

am rezolvat problema cu arcurile : am cumparat 2 de nova de spate si am facut un taler pt partea inferioara. acum sta mai sus dar reglajul il fac dupa ce o scot pe strada. multumesc tuturor pentru sfaturi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	26022010(002).jpg
Views:	151
Size:	274.1 KB
ID:	1334787   Click image for larger version

Name:	26022010(003).jpg
Views:	104
Size:	267.8 KB
ID:	1334788  
74axd is offline   Reply With Quote
Old 27-02-10, 13:46   #18
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Taunus '80

Sa ai in vedere si faptul ca degeaba ai arcuri mai inalte daca sunt moi, sau daca ai amortizoare stock, pt. ca iti va face balans si daca o sa iti pui roti mai mari nu cred ca o sa doresti lucrul asta.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 27-02-10, 17:21   #19
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Ford Taunus '80

ai dreptate cu rotile mai mari dar deocamdata o sa o cam folosesc pe drumurile patriei si e mai bine asa. cu timpul o asez unde ii e locul.
74axd is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 21:12   #20
aXelstorm
Ford Driver

Stage 5
 
aXelstorm's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Taunus '80

Spuneai ca o vei reface - iar jumatati de masura si carpeli. La 130lire cu tot cu transport ai arcuri sport din UK. Daca te intereseaza, contacteaza-ma, daca nu... continua pe drumul asta, si va fi un alt proiect ce se va finaliza la vanzare.

Later edit - m-am uitat acum, se pot lua doar arcuri spate la cota standard, la -25mm sau la -50mm. 2 arcuri te costa 82.21lire sterline pt masina ta, si vin in 2 saptamani... Tu alegi - cotet carpit ieftin, sau calitate.
__________________
Ford SIERRA MK1 XR4i 2.8i K-Jet -ex 2.0i//imperial red//Ghia bodytrim//15" OZ wheels

Last edited by aXelstorm; 01-03-10 at 21:16.
aXelstorm is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 08:12   #21
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Taunus '80

74axd,
aXelstorm are dreptate, ai luat-o pe o cale gresita cu ''refacerea''; Taunus-ul arata deja foarte urat asa ridicat de arcurile care le ai acum... Ar fi pacat sa ramana asa , chiar daca ''va fi folosit pe drumurile patriei''..........

ps : faci cum vrei tu, noi ne dam doar cu parerea, sper sa nu ne-o iei in nume de rau
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 08:10   #22
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Ford Taunus '80

fratilor, nu va grabiti cu acuzele. am spus ca reglajele se fac ulterior, adica dupa ce merg cu ea. interesul meu imediat este sa ii fac revizia si sa o trec pe numele meu, apoi sa ii umblu la culoare , aspect , tinuta de drum. e o masina cu care vreau sa merg, nu sa o tin in garaj pt show-uri. eu am pornit acest proiect , asa cum am mai spus , pt ca am vazut intr-o revista asta vara, fordul lui xDriver. mi-a placut ideea , aveam de unde sa fac rost de unul, asa ca am inceput. tocmai de aceea , ca sunt la inceput, incerc diverse solutii constructive.daca doream sa o asez unde ii e locul, conform opiniei mele, trebuia mai intai sa ii iau jante iar apoi sa o cobor la 10 cm de sol. si am sa fac asta dar nu cu piese cumparate pe multi bani ci cu ce am . nu vreau sa o inscriu ca masina de epoca ci doar sa merg cu ea asa cum vreau eu.si mai ales ca masina va mai merge 5 ani dupa care sigur va ajunge pe dreapta datorita trecerii timpului. oricat ne-ar place aceste masini, tot renuntam la ele la un moment dat di diverse motive. cat despre substanta nu stiu ce sa zic, eu de 3 saptamani sudez la ea, aproapr zilnic: lonjeroane, poduri pedaliere, aripi spate, praguri. evacuare... apropo de evacuare, e de dacia 1300. m-a costat 90 ron. nu e bine? o sa ii pun un ornament de inox si e ok. nu suna? depinde de gust. cat despre sunet vreau sa va informez ca intr-un viitor ceva mai indepartat masina va primi un motor electric de 10 kw. asa ca...
74axd is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 08:46   #23
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Taunus '80

Quote:
Originally Posted by 74axd View Post
.................. , pt ca am vazut intr-o revista asta vara, fordul lui xDriver. mi-a placut ideea ,......
..... nu vreau sa o inscriu ca masina de epoca ci doar sa merg cu ea asa cum vreau eu...................

Am inteles , credeam ca ai renuntat la ideea de baza (Taunus-ul lui xDriver o masina de nota 10+ ) din cauza costurilor si este foarte bine ca nu te-ai razgandit
Mult succes in continuare !
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 09:19   #24
aXelstorm
Ford Driver

Stage 5
 
aXelstorm's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Taunus '80

Quote:
Originally Posted by 74axd View Post
fratilor, nu va grabiti cu acuzele. am spus ca reglajele se fac ulterior, adica dupa ce merg cu ea. interesul meu imediat este sa ii fac revizia si sa o trec pe numele meu, apoi sa ii umblu la culoare , aspect , tinuta de drum. e o masina cu care vreau sa merg, nu sa o tin in garaj pt show-uri. eu am pornit acest proiect , asa cum am mai spus , pt ca am vazut intr-o revista asta vara, fordul lui xDriver. mi-a placut ideea , aveam de unde sa fac rost de unul, asa ca am inceput. tocmai de aceea , ca sunt la inceput, incerc diverse solutii constructive.daca doream sa o asez unde ii e locul, conform opiniei mele, trebuia mai intai sa ii iau jante iar apoi sa o cobor la 10 cm de sol. si am sa fac asta dar nu cu piese cumparate pe multi bani ci cu ce am . nu vreau sa o inscriu ca masina de epoca ci doar sa merg cu ea asa cum vreau eu.si mai ales ca masina va mai merge 5 ani dupa care sigur va ajunge pe dreapta datorita trecerii timpului. oricat ne-ar place aceste masini, tot renuntam la ele la un moment dat di diverse motive. cat despre substanta nu stiu ce sa zic, eu de 3 saptamani sudez la ea, aproapr zilnic: lonjeroane, poduri pedaliere, aripi spate, praguri. evacuare... apropo de evacuare, e de dacia 1300. m-a costat 90 ron. nu e bine? o sa ii pun un ornament de inox si e ok. nu suna? depinde de gust. cat despre sunet vreau sa va informez ca intr-un viitor ceva mai indepartat masina va primi un motor electric de 10 kw. asa ca...
Treaba cu evacuarea de Dacie - n-am nimic cu ideea de marca de provenienta - dar de ce nu cauti? Puteai gasi evacuari corespunzatoare pt modelul tau tot in banii astia aprox, hai maxim 120RON. Si nici eu nu sunt deacord cu urlatul din tobe - de cele mai multe ori un sistem performant de evacuare (aici nu ma refer la finala, ci la ideea de supraalimentare acustica, galerie tip serpi, detentor sport) schimba sunetul dar nu o face sa partaie. Sunetul e doar o consecinta a schimbarii traseului, insa scopul unei evacuari e departe de asa ceva. Ideea ca masina va mai tine doar 5 ani - atat va tine cu carpelile de rigoare. Ca te gandesti tu sa o lasi peste 5 ani si sa iei altceva e alta treaba.

Motorul electric - interesanta treaba, pt ca are cuplu si la 1rpm, insa la 10kW... inseamna aprox 13.5cp
aXelstorm is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 15:26   #25
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Ford Taunus '80

intre timp am mai facut cate ceva . nu e tot dar pentru moment sunt pe calea cea buna. cred.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	18032010.jpg
Views:	111
Size:	261.9 KB
ID:	1375045   Click image for larger version

Name:	18032010(002).jpg
Views:	97
Size:	281.1 KB
ID:	1375046   Click image for larger version

Name:	18032010(001).jpg
Views:	90
Size:	267.5 KB
ID:	1375047  

Click image for larger version

Name:	18032010(003).jpg
Views:	75
Size:	261.8 KB
ID:	1375048  
74axd is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 20:00   #26
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Taunus '80

Ceva poze noi... ???
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 21:35   #27
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Ford Taunus '80

inca nu, a venit primavara si am inceput sa fac case( trebuie sa iau si bani de undeva). sper ca week end-ul viitor sa o vopsesc.
74axd is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 22:55   #28
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Taunus '80

hai ca avansezi dar in fata ar arata mai bine fusta lipita cu aripile, s a fie dintr-o bucata. Spor in continuare!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 03-04-10, 19:45   #29
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Ford Taunus '80

asa?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	03042010.jpg
Views:	136
Size:	292.3 KB
ID:	1402092  
74axd is offline   Reply With Quote
Old 04-04-10, 14:08   #30
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Taunus '80

Quote:
Originally Posted by 74axd View Post
asa?
Asa nu e deloc bine din 2 motive: cu timpul o sa se fisureze chitul, iar dc vrei vreodata sa dai jos aripile, ele o sa vine jos impreuna cu chitul din imbinari si o sa fie nevoie de revopsit.
Imbinarea dintre aripi si masca fata e bine sa fie facuta cu mastic pensular sau cu silicon peste care se poate vopsi.
Eu zic sa corectezi greseala acum, ca inca nu e prea tarziu.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -