Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 25-08-09, 14:58   #16
Iulius Caesar

Stage 2
 
Iulius Caesar's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 31
Default Re: Ford Capri `78

Si mie imi place asa inalta.
Da si tu mai multe detalii, poze cum as putea sa vad si eu masina.
Vreau sa imi iau un ford taunus glx, dar este grav trosnit cred ca daca ne intalni si o vad pe a ta in realitate, ma hotaresc, sau doar dupa o tura 2 mai vreau o tura 2
Iulius Caesar is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 09:18   #17
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

vorbim...poate, poate ma indur si te las, dar doar cu mine in dreapta si cu mana stanga pe frana de mana

P.S. se lasa cu bere si benzina
__________________
masinuta mea de suflet...
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 21:44   #18
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Frumoasa jucaria. Sa o stapanesti sanatos.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 19:40   #19
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Multumesc frumos

Am inceput sa cred ca este posibil sa imi indeplinesc visul de a avea o clasica, dupa ce am urmarit modificarile facute de anumite persoane la masinile din dotare.

Unu si cel mai tare : XDriver
Si al doilea care se baza pe capri Viviesp

In speranta ca le-am scris nick-urile bine, eu vreau sa stie ca le multumesc pentru faptul ca au facut cunoscute modificarile pe diferite site-uri.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 31-08-09, 10:00   #20
gcodin

Stage 2
 
gcodin's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 71
Default Re: Ford Capri `78

Quote:
Originally Posted by mariuslazarina View Post
Multumesc frumos

Am inceput sa cred ca este posibil sa imi indeplinesc visul de a avea o clasica, dupa ce am urmarit modificarile facute de anumite persoane la masinile din dotare.

Unu si cel mai tare : XDriver
Si al doilea care se baza pe capri Viviesp

In speranta ca le-am scris nick-urile bine, eu vreau sa stie ca le multumesc pentru faptul ca au facut cunoscute modificarile pe diferite site-uri.
Mult succes iti doresc in indeplinirea visului si ti-ai ales o masina ff frumoasa pentru asta !
Stiu cum e dar unde e pasiune,vor aparea si banii usor,usor
__________________
Those that can, do; and those that can't, talk about it.
gcodin is offline   Reply With Quote
Old 31-08-09, 21:16   #21
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default

In afara de un eleron retro, sa vedem: vreau ceva custom, vreau sa-l fac singur si pe ala, am careva idei furate de la xdriver, asa cum a facut eleronul de tabla dar cred ca ma bag pe spuma si fibra asa cum am vazut la Criss... sa vedem, cred ca raman la spuma , o sa ii mai fac o dunga pe lateral in partea de jos, ceva gen Mustang GT500. Dar in loc de mustang vreau sa scrie Capri.

Altceva doar benzina si drum fara lung fara accidente, altceva nu imi doresc.
Poate o cutie in % dar asta mai poate astepta.
Sa va arat cateva poze din sesiunile de reparatii.

De atunci a mai primit modificari la espament, un alt rand de cauciucuri si jante de magneziu, pe capota doar 2 maini de lac.

Mai multe nebunii pe la interior, un set de distantiere de 20...si altele.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imag080.jpg
Views:	129
Size:	403.2 KB
ID:	1066464   Click image for larger version

Name:	Imag136.jpg
Views:	105
Size:	380.9 KB
ID:	1066465   Click image for larger version

Name:	Imag138.jpg
Views:	155
Size:	361.0 KB
ID:	1066466  

Click image for larger version

Name:	15022009922.jpg
Views:	108
Size:	523.4 KB
ID:	1066471   Click image for larger version

Name:	Image002.jpg
Views:	71
Size:	169.4 KB
ID:	1066472   Click image for larger version

Name:	Image021.jpg
Views:	153
Size:	153.9 KB
ID:	1066473  

Click image for larger version

Name:	Imag061.jpg
Views:	83
Size:	292.5 KB
ID:	1066474   Click image for larger version

Name:	Image018.jpg
Views:	98
Size:	333.7 KB
ID:	1066475   Click image for larger version

Name:	Image022.jpg
Views:	192
Size:	339.6 KB
ID:	1066476  


Last edited by NWZeu; 31-08-09 at 21:27.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 16:51   #22
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Quote:
Originally Posted by mariuslazarina View Post
Uitati o poza cu jantele pe masina (scuzati praful). stiu ca e inalta, dar vreau sa vad cat am pierdut la stabilitate, daca nu se simte rau... asa ramane, mie imi place pare robusta.
Masina arata foarte bine asa, daca vrei sa fie mai joasa trebuie sa pui cauciucuri cu talon mai mic (195/50/15, 205/45/15,etc),dar mai bine las-o cum este acum, arata mai 'americaneste' . Si eu am pus roti pe 15, 195/50 pe fata si 205/55 pe spate, dar vreau sa pun si pe fata cu talon mai mare. Ai grija ca indicatorul de viteza si contorul de km indica valori eronate de la rotile mai mari si probabil consumul de benzina este mai mic decat crezi tu. Adica tu faci cu masina, de exemplu 100km reali si consumi (sa zicem !) 10l benzina, dar tie iti indica la bord ca ai parcurs (sa zicem !) 80km -din cauza ca rotile sunt mai mari ele se invart de mai putine ori/km- si tu esti tentat sa crezi ca ai consumat 10l pe 80km= 12,5l/100. Nu stiu daca ai inteles ce vreau sa zic, dar cel mai bine verifica kilometrajul dupa bornele de pe marginea drumului: pui contorul pe 0 sau notezi pe o hartie km bord si km borna, mergi 10-20-100km si vezi care este diferenta. In cazul meu era o diferenta de 18km%,dar pana sa-mi dau seama cum este situatia eram nemultumit de consum si de faptul ca in localitate toti mergeau prea incet, abia cu 40km/h... Pana la urma am inteles ce se intamlpa, si banuiesc ca si la tine este problema asta.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:15   #23
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Salut!

Am realizat lucrul asta, la primul drum cu noile cauciucuri am fost plecat impreuna cu altcineva cu masina si m-a sunat sa ma pondereze in locaalitate.
Diferenta este intradevar semnificativa, la inceput am avut niste cauciucuri mai mici ( ca cele dupa fata) nu mai retin inaltimea si era 10 km. Acum am pus altele mai inalte dar nu am remasurat diferenta.
Multumesc foarte mult pentru faptul ca ai vrut sa ma atentionezi cu privire la acest aspect.
O mare problema e ca nu reusesc sa gasesc prezoane lungi sa imi montez distantierele, nu gasesc decat cu cap hexagonal nu si modelul vechi prins in fuzeta si nici strungarii nu s-au ingesuit sa ma ajute
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 06-09-09, 11:32   #24
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

La primele jante de Al am folosit si eu distantiere de 10 mm si am pus prezoane de Sierra sau Scorpio, sunt cu 5-10 mm mai lungi decat cele de Capri, dar la jantele actuale fiindca sunt mai groase in zona de prindere a prezoanelor au fost deja cam scurte si alea, asa ca n-am mai pus distantierele. Oricum la jantele mai noi nici nu mai era nevoie de ele. Pe eBay am vazut ca poti gasi lungimi mari in Anglia, dar sunt cam scumpe. Eventual, cauta alte jante pt Ford 4*108, 6,5*15, cu ET (ecart) mic, pana in 20 si nu-ti mai trebuie distantiere ,iar cu prezoanele se rezolva cu cele de la Sierra-Scorpio. Ce am acum pe Capri meu sunt cu ET 18, dar si cele cu ET 20 sunt cam la fel (2mm diferenta ET18-ET20), poate merge si ET 25, daca sunt 6,5*15, dar daca sunt 7*15 nu cred ca merge cu ET mai mare de 20. Daca ai noroc sa gasesti cu ET 0-15 este si mai bine, fiindca o sa stea rotile mai in afara si o sa para mai agresiva masina, dar e cam greu sa gasesti asa ceva insa nu imposibil- chestie de noroc! ET este pansonat pe janta, pe int sau ext, la fel ca latimea si diametrul (ex:7j/15, ET 35)Ar trebui sa ai grija totusi cat de mari si late pui cauciucurile ca sa nu-ti afecteze din puterea motorului, daca exagerezi s-ar putea sa pierzi la demaraj si sa te alegi cu un consum mai mare de benzina...
Daca aflu de la ce se potrivesc prezoane mai lungi decat cele de Scorpio o sa te anunt, dar sunt slabe sperante.

Last edited by capricosti; 06-09-09 at 11:38.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 06-09-09, 11:40   #25
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Prezoane de orice lungime iti poti procura de la firma Alsteel din Cluj. Ei se ocupa de fabricat flanse si tot ce tine de ele. Nr de tel al inginerului de acolo este 0720-960004.
Omul este foarte serios si poti sa ii zici ca de la mine ai numarul si poate ca o sa iti faca si o reducere
Eu si cei din Team CSR tot la el am apelat pentru flanse.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 06-09-09, 11:50   #26
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default Re: Ford Capri `78

Pune un filmuletz cu sunetul evacuarii, sa auda si urechea noastra

Spor la munca in continuare
criss is offline   Reply With Quote
Old 07-09-09, 10:34   #27
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
La primele jante de Al am folosit si eu distantiere de 10 mm si am pus prezoane de Sierra sau Scorpio, sunt cu 5-10 mm mai lungi decat cele de Capri, dar la jantele actuale fiindca sunt mai groase in zona de prindere a prezoanelor au fost deja cam scurte si alea, asa ca n-am mai pus distantierele. Oricum la jantele mai noi nici nu mai era nevoie de ele. Pe eBay am vazut ca poti gasi lungimi mari in Anglia, dar sunt cam scumpe. Eventual, cauta alte jante pt Ford 4*108, 6,5*15, cu ET (ecart) mic, pana in 20 si nu-ti mai trebuie distantiere ,iar cu prezoanele se rezolva cu cele de la Sierra-Scorpio. Ce am acum pe Capri meu sunt cu ET 18, dar si cele cu ET 20 sunt cam la fel (2mm diferenta ET18-ET20), poate merge si ET 25, daca sunt 6,5*15, dar daca sunt 7*15 nu cred ca merge cu ET mai mare de 20. Daca ai noroc sa gasesti cu ET 0-15 este si mai bine, fiindca o sa stea rotile mai in afara si o sa para mai agresiva masina, dar e cam greu sa gasesti asa ceva insa nu imposibil- chestie de noroc! ET este pansonat pe janta, pe int sau ext, la fel ca latimea si diametrul (ex:7j/15, ET 35)Ar trebui sa ai grija totusi cat de mari si late pui cauciucurile ca sa nu-ti afecteze din puterea motorului, daca exagerezi s-ar putea sa pierzi la demaraj si sa te alegi cu un consum mai mare de benzina...
Daca aflu de la ce se potrivesc prezoane mai lungi decat cele de Scorpio o sa te anunt, dar sunt slabe sperante.

Am mai aflat ca se potrivesc prezoane de ford transit, model pana in 2000.
Ca lungine poate este ceea ce caut, dar ca grosime nu stiu.



Quote:
Prezoane de orice lungime iti poti procura de la firma Alsteel din Cluj. Ei se ocupa de fabricat flanse si tot ce tine de ele. Nr de tel al inginerului de acolo este 0720-960004.
Omul este foarte serios si poti sa ii zici ca de la mine ai numarul si poate ca o sa iti faca si o reducere
Eu si cei din Team CSR tot la el am apelat pentru flanse
Poti sa imi dai te rog si un pret?
Este posibil sa le trimita in bucuresti ?

Quote:
Pune un filmuletz cu sunetul evacuarii, sa auda si urechea noastra
Spor la munca in continuare
Un filmulet...poate sa il fac cu telefonul si atunci nu stiu cum s-ar auzi...dar voi incerca.
Nu mai vreau sa muncesc la masina...am un program fff incarcat, plec la munca pe la 6.30 si ajung acasa pe la 19.00-20.00 si nu prea imi mai arde. Sambata si duminica stau numai la ea, sotia si copilul ma amentinta ca vor face invitatii la nunta mea cu masina, ca doar ea a ramas familia mea

Dar nu ma pot abtine, asta e placerea vietii mele.

Multumesc tuturor pentru informatii !!!

Last edited by NWZeu; 15-09-09 at 18:00.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 13:41   #28
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Salut,

Tin sa-i multumesc lui Xdriver pe aceasta cale pentru ajutorul dat in problema cu prezoanele.

O zi buna !
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 15:34   #29
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Quote:
Originally Posted by mariuslazarina View Post
Salut,

Tin sa-i multumesc lui Xdriver pe aceasta cale pentru ajutorul dat in problema cu prezoanele.

O zi buna !
Cu multa placere si spor la treaba in continuare.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 14:13   #30
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Gata.

Am pus distantierele si pe seara voi pune si poze, sunt fff fericit ca o sa imi scot BABA in oras
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -