17-06-09, 22:36
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
e la misto, o sa pun poza cu el :d copii de la gradinitza au avut ora de colorat...
|
|
|
19-06-09, 00:52
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
lizu, ultima parte la suspensie plus o poza cu anuntu
|
|
|
20-06-09, 00:10
|
#108
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Da prelungirea de bara unde a fugit ?
|
|
|
20-06-09, 08:46
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
e la facut, imi fac una din fibra. Vreau s-o lipesc direct de masina, sa fie dintr-o bucata o sa arate altfel, zic eu.
|
|
|
03-07-09, 03:10
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
update! lizu a fost la tobe si a primit o noua evacuare. Teava pana in finala se aude super sport, a fost mult de munca...vechile tevi erau muci, si am stat la garaj pana la 2:45. Bine ca au avut rabdare baietii de acolo, ca mereu cand ma duc eu, se strica cate ceva am eu ghinion. Din pacate masina are mai multe probleme mecanice si o sa stea putin pe bara, pana adun cateva fonduri.
Planurile de viitor:
-refacut motor complet
-discurile de 2.8 ventilate
-alt disc de ambreaj
-3 carburatoare, cate 1 pe 2 pistoane
-vopsea(am pus o poza ca model)
-interioru refacut
-cusca...si etc.
__________________
DMX Custom's since 2005!
|
|
|
03-07-09, 16:24
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
hai sa o luam pe rand:
1. refacut motor complet
garnituri, cuzineti, segmenti, alezat pe unde este nevoie, pistoane, daca s-a depasit cota, ulei, filtru de ulei si, daca vrei sa faci o treaba care sa tina, va trebui sa schimbi si cuzinetii axei cu came (am scula de scos/introdus acesti cuzineti) + axa cu came + tacheti + culbutoare + arcuri + simeringuri, asamblat motorul (asta e partea cea mai delicata... in functie de cum e facuta, toata investitia are sens sau nu) - cost 500 si 1000 de euro
2. discuri ventilate (+placute)
maxim 100 de euro
3. disc de ambreiaj
undeva la 100 de euro
4. 3 carburatoare, cate 1 pe 2 pistoane
intre 300 euro si 1200 euro + admisia, care costa peste 750 de euro + supape (ca doar nu pui degeaba 3 carb) ~300 euro + ghid + pompa de ulei + pompa de benzina pentru cele 3 carb + + + +
5. vopsea
intre 500 (cu rugina in maxim 1 an) si 1500 de euro
6. interior refacut
de la 100 de euro pana la 2000... nu stiu ce vrei sa faci mai exact
7. cusca
cateva sute de euro
8."...si etc"
aici eu as spune: "doar ce se poate"
E greu ce ti-ai propus daca fondurile sunt limitate, caz in care trebuie sa te gandesti foarte bine la ce vrei sa faci astfel incat sa stii ce sanse de reusita ai sau ce sacrificii implica toata "aventura".
S-ar putea sa ma insel, daca e asa, te rog sa ma scuzi, dar cand ai spus ca vrei sa pui 3 carburatoare stiai cat costa o admisie si faptul ca admisia nu ai unde sa o produci "artizanal" in Romania?
Te intreb pentru ca este important sa realizezi seriozitatea cu care trebuie tratata problema (sunt foarte multi care viseaza la 3 carb - si eu printre ei -, dar niciunul care sa fi reusit - de la noi, evident-).
|
|
|
03-07-09, 23:37
|
#112
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Mai bine ii bagi o culoare mai deschisa,ceva mai...ochios.
|
|
|
03-07-09, 23:42
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Sa iti raspund Silencer Power:
Quote:
1. refacut motor complet
garnituri, cuzineti, segmenti, alezat pe unde este nevoie, pistoane, daca s-a depasit cota, ulei, filtru de ulei si, daca vrei sa faci o treaba care sa tina, va trebui sa schimbi si cuzinetii axei cu came (am scula de scos/introdus acesti cuzineti) + axa cu came + tacheti + culbutoare + arcuri + simeringuri, asamblat motorul (asta e partea cea mai delicata... in functie de cum e facuta, toata investitia are sens sau nu) - cost 500 si 1000 de euro
|
am majoritatea pieselor, si am la cine sa imi alezez ce piese vreau la un pret oky. Scule am de toate, nu e problema si la montat am cu cine
Quote:
2. discuri ventilate (+placute)
maxim 100 de euro
|
asteapta de aproape un an sa le pun pe masina, initial le-am luat pentru taunus...
Quote:
3. disc de ambreiaj
undeva la 100 de euro
|
il am pregatit, si e de 2.8 chiar. Plus placa de presiune si rulment.
Quote:
4. 3 carburatoare, cate 1 pe 2 pistoane
intre 300 euro si 1200 euro + admisia, care costa peste 750 de euro + supape (ca doar nu pui degeaba 3 carb) ~300 euro + ghid + pompa de ulei + pompa de benzina pentru cele 3 carb + + + +
|
am niste baieti care imi pot face admisia la un pret rezonabil si carburile vor fi niste weber de 40 orizontale(mai mai gandesc, mai ciestesc), iar pompa de benzina va fi una electrica cu debit pe masura
Quote:
5. vopsea
intre 500 (cu rugina in maxim 1 an) si 1500 de euro
|
aici o sa vad cati bani mai am si o sa vad daca o sa tina 1an sau mai mult.
Quote:
6. interior refacut
de la 100 de euro pana la 2000... nu stiu ce vrei sa faci mai exact
|
va fi negru, doar fetele de usi sa fie cu piele, restu textil
Quote:
7. cusca
cateva sute de euro
|
aici o sa iti zic in cateva zile cat ma duce.
Quote:
8."...si etc"
aici eu as spune: "doar ce se poate"
|
dupa ce rezlizez ce am in prim faza...vedem ce se mau poate.
Quote:
E greu ce ti-ai propus daca fondurile sunt limitate, caz in care trebuie sa te gandesti foarte bine la ce vrei sa faci astfel incat sa stii ce sanse de reusita ai sau ce sacrificii implica toata "aventura".
S-ar putea sa ma insel, daca e asa, te rog sa ma scuzi, dar cand ai spus ca vrei sa pui 3 carburatoare stiai cat costa o admisie si faptul ca admisia nu ai unde sa o produci "artizanal" in Romania?
Te intreb pentru ca este important sa realizezi seriozitatea cu care trebuie tratata problema (sunt foarte multi care viseaza la 3 carb - si eu printre ei -, dar niciunul care sa fi reusit - de la noi, evident-).
|
Pei sa zicem ca am dat gres cu taunusu si nu am avut puterea sa il duc la sfarsit. Dar cu lizu sper sa nu ma impiedice nimic si s-o fac cum vreau eu, si sa imi ating scopu. Sansele dupa cum privesc majoritatea sunt de 1% sa reusesc, dar cine stie...se mai intampla si minuni.
Iar cu reusita cu cele 3 carburi, eu zic ca cel mai greu este sa le reglezi pe toate 3 la fel...ca restu se fac usor, cu ceva bani si putin timp de gandire. Eu sper sa reusesc macar sa realizez cam tot ce tine de mecanica, iar vopsirea sa fie pe ultimu loc. Acuma sa vedem, inca ma mai documentez...deci nu e nimic batut in cuie.
Quote:
Originally Posted by VladM
Mai bine ii bagi o culoare mai deschisa,ceva mai...ochios.
|
inca ma mai gandesc la culoare poate rosu, alb, negru, verde, bej, albastru dupa ce termin cu mecanica vedem .
|
|
|
04-07-09, 10:04
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Sfat : Nu te complica cu galerii facute la nush ce nea' Vasile si carburatoare luate de la dezmembreari ... crede-ma ca nu vei fi multumit de randament ...
Monteaza-i o injectie electronica Motronic de BMW de 2.3 sau 2.8 functie de ce motor o sa folosesti pe ea
O admisie d'aia profi de 1000 de euro cu 3 carburi de 36 sau 40 pe un motor stock nu cred ca aduc mai mult de 10% crestere a puterii ...
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
04-07-09, 11:02
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Sfat : Nu te complica cu galerii facute la nush ce nea' Vasile si carburatoare luate de la dezmembreari ... crede-ma ca nu vei fi multumit de randament ...
Monteaza-i o injectie electronica Motronic de BMW de 2.3 sau 2.8 functie de ce motor o sa folosesti pe ea
O admisie d'aia profi de 1000 de euro cu 3 carburi de 36 sau 40 pe un motor stock nu cred ca aduc mai mult de 10% crestere a puterii ...
|
interesanta ideea cu injectia de bmw, o sa ma gandesc si la asta. O sa te prind pe mess, sa imi dai mai multe detalii Va ramane 2.3 deocamdata, sau un 2.9 24v nu ar fi rau(am aflat de la drv, ca e cineva care aduce la 250e cu tot cu electrica)
|
|
|
06-07-09, 09:14
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
Originally Posted by NightClubRacer
interesanta ideea cu injectia de bmw, o sa ma gandesc si la asta. O sa te prind pe mess, sa imi dai mai multe detalii Va ramane 2.3 deocamdata, sau un 2.9 24v nu ar fi rau(am aflat de la drv, ca e cineva care aduce la 250e cu tot cu electrica)
|
Asta e cea mai mare problema, nu stii exact ce vrei sa faci... sa pastrezi?, sa schimbi?, daca sa schimbi, cu ce? etc Trebuie sa-ti stabilesti foarte bine un plan de bataie, astfel inca sa nu arunci cu banii, iar rezultatul sa fie cat mai aproape de ceea ce-ti doresti.
Nu uita un lucru, daca pui injectie sau 7 carburatoare sau orice altceva care duce la o crestere considerabila de putere, trebuie sa schimbi multe alte componente atat pentru a rezista la noua putere a motorului, cat si pentru a maximiza rezultatul.
Totusi, nu stiu ce sa zic cu admisia... sincer, nu cred ca o sa faci nicio admisie in Romania pentru V6 de 3 carburatoare dublucorp. Cel mult, poate sa iasa ceva (adica o admisie modificata) care sa duca la un consum considerabil de benzina. Iar daca motorul este 2.3 si nu 2.8, poti sa-ti iei gandul de la admisia cumparata.
ps:
- admisie de 3 carbuatoare = crestere de ~20%
- admisia de 3 carburatoare + axa cu came + evacuare (serpisori+restul traseului) + supape (stage 3) = peste 200 cp
- chiar ai scula cu care sa schimbi cuzinetii axei cu came?
Last edited by Silencer Power; 06-07-09 at 09:16.
|
|
|
07-07-09, 00:20
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Asta e cea mai mare problema, nu stii exact ce vrei sa faci... sa pastrezi?, sa schimbi?, daca sa schimbi, cu ce? etc Trebuie sa-ti stabilesti foarte bine un plan de bataie, astfel inca sa nu arunci cu banii, iar rezultatul sa fie cat mai aproape de ceea ce-ti doresti.
Nu uita un lucru, daca pui injectie sau 7 carburatoare sau orice altceva care duce la o crestere considerabila de putere, trebuie sa schimbi multe alte componente atat pentru a rezista la noua putere a motorului, cat si pentru a maximiza rezultatul.
Totusi, nu stiu ce sa zic cu admisia... sincer, nu cred ca o sa faci nicio admisie in Romania pentru V6 de 3 carburatoare dublucorp. Cel mult, poate sa iasa ceva (adica o admisie modificata) care sa duca la un consum considerabil de benzina. Iar daca motorul este 2.3 si nu 2.8, poti sa-ti iei gandul de la admisia cumparata.
ps:
- admisie de 3 carbuatoare = crestere de ~20%
- admisia de 3 carburatoare + axa cu came + evacuare (serpisori+restul traseului) + supape (stage 3) = peste 200 cp
- chiar ai scula cu care sa schimbi cuzinetii axei cu came?
|
o sa revin cu mai multe info dupa ce am luat o decizie si la ce m-am apucat...Si desigur ce am mai modificat in motor, putina rabdare iar cu scula pentru cuzinetii si etc. au cei de la garaju unde imi fac motoru si alte cele modificari(sau cel putin asea mi s-a zis, ca au de toate) Pana una alta mai culeg info sa fiu bine informat, si sa stiu macar in ce ma bag si dupa cum ai zis, sa nu arunc banii aiurea.
Maine o sa pun niste filme cu sunetu, de la noua evacuare a lu lizu
|
|
|
07-07-09, 15:55
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
iar cu scula pentru cuzinetii si etc. au cei de la garaju unde imi fac motoru
|
ar fi ceva sa detina scula pentru schimbarea cuzinetilor de la axa cu came la motoarele cologne .... desi ma cam indoiesc ...
|
|
|
07-07-09, 22:32
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
daca nu au, gasesc eu pe undeva...poate ma ajuti tu Silencer(dau o bere) Am pus un film cu sunetu de la masina cu evacuarea.
|
|
|
12-07-09, 00:32
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
update! am schimbat interioru tot, bine scaunele si banchetele cu unele mult mai bune(si ca look, dar si ca, confort). Am frecat ceva la ele ca au fost gazate la vopsitorie cu albastru...Dar ma bucur ca au iesit, o sa le mai frec oadata sa iasa tipla Am inceput sa lucrez si la un filtru ceva mai custom, gen v8 am gasit la k&n filtru sport, trebuie sa il comand si o sa arate si mai bine cu visiniul ala O sa va mai tin la curent cu una alta, deocamdata vacanta, plec si eu la mare(fara lizu, are si ea nevoie de o vcanata fara forjaaa)
|
|
|
|
|