23-08-09, 20:34
|
#196
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
de aia tot o dai tu pe " Turbo stage 1" la semantura...preconizai ceva, si totusi ne-ai ascuns asta
|
|
|
24-08-09, 00:15
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
pei ma apucasem s-o fac pe lizu turbata, dar am decis sa incetez sa arunc banii pe geam. Si mi-a oferit cineva o masina capabila, care ar face mai mult show. E mult mai usoara, mai multi cai si se tureaza in draci ca doar e japoneza. Acuma sa vad ce fac cu lizu, poate ramane sau poate nu. Oricum daca ramane, va fi cat mai clasica posibila, si o sa incetez s-o rup aiurea. Va fi menajata, va fi the familiy car
__________________
DMX Custom's since 2005!
|
|
|
25-08-09, 11:02
|
#198
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of: [FORD]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
DMX-u, ia-ti exact ce masina iti permiti, altfel vei fi vesnic "under construction", si nu vorbesc din filme, 2 an am incercat ceva, pana am trecut la un alt nivel. O masina nu prea are cum sa fie chilipir, dacat daca e dubioasa in acte. Daca e ieftina - ascunde vreo mizerie gen: cel mai naspa motor al modelului, modificabil cu nu stiu ce mizerii facute, apoi i le faci, si merge 2 zile si crapa, pe urma motor sh, bani, merge si ala nasol si tot asa. Strange cureaua, lasa naibii rablele - Sierra, Granada, Scorpio - sunt batrane, dar nu clasice, sunt ieftine si nu prea grozave. Sfatul meu: nu te mai complica aiurea cu balena asta. Daca era un Escort MK1 Mexico sau vreun MK2 RS2000, da, ala merita imprumut la banca, faliment total, dar stiai ceva.
Felicitari pt Supra si - baga consumabile noi pe ea, apoi, numai modificari cu piese tuning aftermarket.
Bafta!
__________________
Ford SIERRA MK1 XR4i 2.8i K-Jet -ex 2.0i//imperial red//Ghia bodytrim//15" OZ wheels
|
|
|
26-08-09, 01:34
|
#199
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
pei gata lizu a devenit stock de azi, bine aproape mai am sa scot desenele, sa ma duc sa ii pun toba de mijloc, s-o inalt un pic de spate. Deci cu alte cuvinte asteptati pzoe cu noua lizu...cu un styling de old school modern. In rest mai am cateva probleme mecanice si va fi ca noua sau asea sper, daca nu se strica altceva.
Axel: sa vad si cu supra, poate o tin poate nu...deocamdata lizu are nevoie de ingrijire si dupa vad ce fac si cu japoneza.
|
|
|
27-08-09, 09:53
|
#200
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
Originally Posted by NightClubRacer
pei gata lizu a devenit stock de azi, bine aproape mai am sa scot desenele, sa ma duc sa ii pun toba de mijloc, s-o inalt un pic de spate. Deci cu alte cuvinte asteptati pzoe cu noua lizu...cu un styling de old school modern. In rest mai am cateva probleme mecanice si va fi ca noua sau asea sper, daca nu se strica altceva.
Axel: sa vad si cu supra, poate o tin poate nu...deocamdata lizu are nevoie de ingrijire si dupa vad ce fac si cu japoneza.
|
Incepusei bine cu Granada, chiar speram sa faci ceva interesant, dar ai "dezertat".
Asta este unul din motivele pentru care la noi tuningul se va limita in continuare la niste abtibilduri, un arc taiat cu bomfaierul, un motor care scoate mai mult fum decat orice altceva, un nou proiect care nu se va termina niciodata si multe, extrem de multe vorbe goale!
|
|
|
27-08-09, 12:28
|
#201
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Incepusei bine cu Granada, chiar speram sa faci ceva interesant, dar ai "dezertat".
Asta este unul din motivele pentru care la noi tuningul se va limita in continuare la niste abtibilduri, un arc taiat cu bomfaierul, un motor care scoate mai mult fum decat orice altceva, un nou proiect care nu se va termina niciodata si multe, extrem de multe vorbe goale!
|
pei sa facem diferenta dintr-o masina sport din fabrica(supra) si una de familie(granada). Eu zic ca mai bine m-am oprit acuma si nu mai tarziu, dupa ce as fi investit prea multi bani(exemplu bun taunusu). Gandeste-te ca supra are 240cp stock daca te mai joci un pic sari peste, diferential autoblocant, servo, abs...plm e mare difrenta de manevrabilitate si control. Eu vreau performante, nu stikere, sau tuning extrem...si cine a mers, sau ma stie, a vazut ca lizu a fost dusa la extrem la forja si dupa reparata in caz ca se strica ceva. Si va fi in continuare ingrijita, asta pana gasesc un pasionat de clasice si sa aiba grija de ea. As tine-o si pe ea, dar taxele prea mari la amandoua sau mai ramane de vazut asta...
|
|
|
28-08-09, 12:09
|
#202
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Este o diferenta clara intre o Supra si o Granada, dar la fel de bine este o diferenta clara intra o Supra si o Impreza WRX STI... intelegi ce vreau sa spun?
|
|
|
28-08-09, 12:34
|
#203
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of: [FORD]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
votex pt Supra
|
|
|
28-08-09, 20:49
|
#204
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of: [FORD]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Moshu - intra la dieta, pt supra aia merita. Am mers cu una din asta (pasager) si am iesit de acolo cu un zambet larg si un pic nesigur pe picioare. ). Daca masina e modelul asta - chiar asa batrana, e grava rau.
|
|
|
28-08-09, 21:52
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Si cand se strica o arunci ...
Quote:
Este o diferenta clara intre o Supra si o Granada, dar la fel de bine este o diferenta clara intra o Supra si o Impreza WRX STI.
|
Asa cum e si diferenta intre impreza sti si Pagani Zonda R
|
|
|
29-08-09, 01:33
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Este o diferenta clara intre o Supra si o Granada, dar la fel de bine este o diferenta clara intra o Supra si o Impreza WRX STI... intelegi ce vreau sa spun?
|
pei inteleg, poti sa le compari pe supra si pe subaru ca sunt masini sport ambele nu o masina gen limo ca granada, care ar intra la grupa cu w126, balena sau altele luxury dupa parerea mea.
Quote:
Originally Posted by catarsis
votex pt Supra
|
cam asea inclin si eu balanta...
Quote:
Originally Posted by aXelstorm
Moshu - intra la dieta, pt supra aia merita. Am mers cu una din asta (pasager) si am iesit de acolo cu un zambet larg si un pic nesigur pe picioare. ). Daca masina e modelul asta - chiar asa batrana, e grava rau.
|
e modelu din 87, are bara altfel pe fatza, dar motoru e 3.0 24v turbo bine trebuie sa ii pun turboul back ca un destept l-a dat jos sa consume mai putin Oricum merge frumos, si trage destul de oky fara turbo...dar deja a intrat la reparatii capitale si va urma o revopsire
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Si cand se strica o arunci ...
Asa cum e si diferenta intre impreza sti si Pagani Zonda R
|
sau o repari sau iei alta din afara, sau pui alt motor, sau chiar o arunci fiecare cum il taie capu si buzunaru
|
|
|
29-08-09, 14:18
|
#207
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 499
Member of: [Oltcit]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
poze domne poze
|
|
|
29-08-09, 22:05
|
#208
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
maine o sa apara si pozele cu lizu si cu supra
|
|
|
30-08-09, 15:17
|
#209
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Ok, in cazul asta nu inteleg motivul pentru care ti-ai luat de la bun inceput Granada (sedan) si totusi, daca ma gandesc mai bine, cred ca stiu: din acelasi motiv pentru care ai vrut sa faci racheta dintr-un Taunus rupt si dupa ce a aparut prima problema l-ai dus la fier vechi din acelasi motiv pentru care ai vrut sa pui un 2.8 pe Granada si in cele din urma a ajuns la fier vechi (app, ti-l cumparam eu daca spuneai ca il duci la fier vechi), din acelasi motiv pentru care ti-ai luat Granada ca sa faci cerculete cu ea si acum vrei sa o inalti ca sa fie o masina de zi cu zi... din acelasi motiv pentru care ti-ai luat Supra, in ideea ca are 240 cp stoc, adica nu mai mult de 200 cp reali, ca sa arzi gume si, probabil, tot ce va arde, si de data asta, va fi masina la caldura soarelui intr-un cimitir de masini.
Te-ai interesat cat costa un amortizor de Supra sau diferentialul inainte sa cumperi masina sau o sa mai cumperi doua-trei din Germania pt piese de schimb?
Mi-ar placea sa imi demonstrezi ca ma insel si tot proiectul sa capete o nota mult mai serioasa decat celelalte.
Bafta!
|
|
|
30-08-09, 15:39
|
#210
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
re: Ford Granada 2.0 V6 - 78'
Silencer nu ti se pare ca prea te iei de om degeaba ? Eu nu vad la tine nicio prezentare cu masina ta,sa ne arati ce ai facut,sa zicem si noi daca e bine sau nu. Tot timpul peste tot se gaseste cineva sa comenteze ca sa se afle in treaba. S-a vazut destul de clar ca omul a investit bani in masina dar a renuntat pentru ca si-a dat seama ca nu e masina potrivita pentru ce vrea el sa faca. Asteptam poze cu supra NCR
|
|
|
|
|