Nu trebuie sa alezezi blocul pentru camasi de cilindru si pistoane mai mari, spatiul dintre cilindri oricum e foarte mic, mai mare ca la 1.8T unde aproape se ating dar tot mic. Stroker-kit face exact ce spune si numele lui, mareste cursa pistonului (stroke) prin montarea unor biele diferite si a unor pistoane cu alta pozitie a boltului. Se mai poate combina cu pistoane in cota maxima de reparatie, dar de aici nu castigi decat foarte putin la alezaj
Exista la vanzare si blocuri motor aproape complete (bloc, vilbrochen, cilindri, biele, pistoane, distributie) aduse la 3.0-3.3 litri dar nu sunt o optiune, fiecare costa 6800 USD fara transport adica triplu fata de un stroker-kit pe care il poate monat un service mai capabil
Seturi de biele si alte componente pentru VR6:
http://www.eurospecsport.com/product...cting-rods.htm
ECR 198 164 EA VR6 all 2.8 & 3.2 - $795.00
ECR 198 164 EA3.2 VR6 3.2. Min bore 84.00mm - $895.00
~Nautilus