Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 01-11-08, 04:11   #16
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Default Re: vw golf mk4

martorul se stinge dupa ce pornesc motorul ..si se aprinde intermitend odata cu avarile pornite ,sau doar odata cand dau semnal stanga/dreapta
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 01-11-08, 04:16   #17
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: vw golf mk4

Ai pus discuri perforate pe toate 4 sau doar pe fata? Ce marca sunt? Si placute de care, ce marca? Ai idee, la dotarea asta a ta (care e cel putin Confortline), ai senzor de usura a placutelor pe ambele roti din fata, sau doar pe stanga fata?
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-08, 04:21   #18
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Default Re: vw golf mk4

discurile sunt zimmerman (daca nu gresesc) si le-am pus doar pe fata ...pe spate am inteles ca nu se comercializeaza discuri perforate
am ales discuri perforate pentru ca in trecut am avut probleme cu ele (mi s-au ovalizat doua perechi) culmea! le-am montat in ziua in care am cumparat masina
pentru ca si aceasta avea discurile ovalizate!
de aproape un an ,vad ca se tin bine...
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 01-11-08, 04:24   #19
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: vw golf mk4

Ba da, exista (chiar daca oferta e mica si mai rar intalnita), doar ca nu sunt si aerate. Nu pot fi puse discuri aerate pe spate, doar striate, sau perforate merg puse. Am vazut atat la vanzare cat si tuning, montate.
Zimmermann e marca de top.

Last edited by iulian2476; 02-11-08 at 00:43.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-08, 19:38   #20
dumitrescu_adi

Stage 5
 
dumitrescu_adi's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 591
Default Re: vw golf mk4

sal frumoasa masina
sa o stapanesti sanatos
dumitrescu_adi is offline   Reply With Quote
Old 02-11-08, 00:18   #21
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Default Re: vw golf mk4

o noua mica modificare..lumina din portbagaj
īntrucāt beculetul original nu imi placea cum ilumina (insuficient) mai ales cand aveam mai multe bagaje (era practic acoperit) am recurs la doua mini-baghete cu leduri (albe)
acum lumina e mult mai bine dispersata in portbagaj ,mult mai puternica + ca s-a redus si consumul
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	portbagaj.jpg
Views:	279
Size:	142.3 KB
ID:	688151  
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 03:01   #22
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Default Re: vw golf mk4

2 poze 'n plus
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dash.jpg
Views:	332
Size:	58.5 KB
ID:	689022   Click image for larger version

Name:	DSC_2719.jpg
Views:	268
Size:	108.3 KB
ID:	689023  
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 20:10   #23
KTA87
BMW Driver

Stage 5
 
KTA87's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,331
Member of:
[VW]
[Opel]
[BMW]
Default Re: vw golf mk4

Felicitari ptr masina! Este o bijuterie pe 4 roti. Pacat ca esti nevoit s-o ridici. Frumos ar fi fost s-o lasi cat mai jos... Nu stiu unde ai putut rupe tu 2 scuturi?! Oricum, bafta multa cu ea!
__________________
By the way are you watching, how the world says goodbye?
KTA87 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 20:28   #24
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Default Re: vw golf mk4

multumesc @KTA87...
primul scut l-am rupt la celalalt golf ,si al doilea la asta..iarna trecuta ,au fost fatale si sloiurile alea de gheata
in februarie am montat scutul de metal
bine ,eu circul mult si pe la munte si acolo chiar a prins bine
chiar vreau sa va intreb ,ar merge jante santa monica pe ea ,asa ridicata?foartae mult nu e ridicata..adica se si vede..
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 11-11-08, 19:16   #25
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: vw golf mk4

Absolut, doar nu e 1,4 L 55 kw.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-08, 17:36   #26
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Smile Re: vw golf mk4

astazi am schimbat ulei motor + filtre (de ulei ,aer ,motorina ,polen) si am mai schimbat si antigelul ...am folosit filtre ufi ,ce stiti de ele? sun bune de ceva!? ..patronul service-ului imi este prieten , si nu avea decat asa ceva in stoc ..nu puteam sa fac nazuri ,ca si asa platesc peste o saptamana (pe datorie) ..acum ce sa zic ,nu cred ca se intampla ceva in 7-8 mii de km pana la urmatorul schimb

uleiul folosit este Castrol EDGE 5w40 full synthetic
antigel XT AntiFreezeD (G12- rosu)

maine pun si anvelopele de iarnă
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	N821150.jpg
Views:	169
Size:	746.1 KB
ID:	698893  
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 13-11-08, 23:55   #27
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: vw golf mk4

Salut!
Ce ai aflat despre antigel? La cati ani (eventual km) se face acest schimb? Zici ca ai pus G12. Am inteles ca in Golf 4 merge pus si ultima generatie de G12, adica G12+.
Cati litri antigel? 3 litri G12 si 3 de apa distilata? Adica raport 50% / 50%? Cat a durat operatia asta, cati baieti au participat la ea? Scule speciale, ceva? Cat ai dat pe 1 litru?

Filtre mai renumite si convenabile la pret ar fi Mann si Mahle. Eu am dat 40 Ron pe filtru de aer Mann si l-am schimbat personal. Tot personal poti schimba si pe cel de polen (de preferat cu carbon activ). O surubelinita si atat pentru ambele operatii. De Ufi nu am auzit.

Un 390 - 400 Ron pentru aceste operatii ar fi un pret coerct (fara schimbul de antigel). De asta te intreb, cat ai dat in total?

Last edited by iulian2476; 14-11-08 at 00:04.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-08, 23:10   #28
TR.91.ZML
Fiat Driver

Stage 5
 
TR.91.ZML's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 610
Member of:
[VW]
[Fiat]
Default Re: vw golf mk4

Salut, frumoasa foc masina, in special dotarile . Cum spune si iulian, fa tot posibilul si demonteaza acel carlig, dar si chestiile alea de pe usile fata si..in rest..e perfect asa cum e. Bafta in continuare! Multi ar vrea o asa masina
__________________
"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." - Jeremy Clarkson
TR.91.ZML is offline   Reply With Quote
Old 15-11-08, 02:56   #29
eolmax

Stage 3
 
eolmax's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 75
Default Re: vw golf mk4

salut iulian, ce sa zic de pret !? inca nu stiu cat o sa coste ..cred ca 450 -500lei ,luni sau marti ma duc sa-i platesc omului. antigel a intrat doar 2l si 2l apa...doar atat din masina nu au iesit decat 4 litri
antigelul multi spun ca se schimba la 4 ani ,altii zic ca la 3..personal il schimb la 2 ani
in seara asta am scimbat si anvelopele de vara cu cele de iarna
eolmax is offline   Reply With Quote
Old 21-11-08, 00:35   #30
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: vw golf mk4

Antigelul se recomada a fi schimbat la 2 ani, insa lucrurile nu stau chiar asa. Multe linkuri de profil nici nu mentioneaza macar ca ar fi recomandabil ca antigelul sa fie schimbat. Multi sustin ca G12 este foarte longeviv, si nu ar trebui schimbat deloc, eventual doar completat. In general el se schimba odata cu schimbul curelei de distributie, a rolelor intinzatoare si a pompei de apa.
Faptul ca la tine nu au curs decat 4 litri asta nu inseamna ca nu trebuiau sa curga 6 litri. Daca mecanicul respectiv ar fi schimbat si pompa de apa si ar fi desfacut si furtunul care duce antigelul la pompa de ulei, atunci ar fi curs 6 l. Mai ramane antigel si in zona motorului, nu am retinut exact denumirea. Deci pentru a scoate tot antigelul nu e suficient doar desfacerea robinetului de la radiator, asa cum presupun ca a facut mecanicul tau. Trebuiai sa faci ianinte un test cu un refractometru, iar daca acela iti arata ca tine pana la -25 grade Celsius, nu era necesar sa il schimbi. Antigelul are doua functii:
1). sa asigure iarna riscul la inghet, iar vara la supraincalzire
2). sa protejeze sistemul de racire impotriva depunerilor, a coroziunii radiatorului sau exfolierii aluminiului si la mentinerea calitatii garniturilor.
Mai degraba isi pierde proprietatile de la punctul 2 decat primele, dar la G12, G12+ si G12++ (denumiri Volkswagen), in 2 ani nu se pune problema de o astfel de uzura a lichidului.
Daca te-a dus doar 4,5 milioane, ai iesit superbine pentru toate aceste operatii.

Pune si poze cu anvelopele de iarna si datele lor tehnice, plus defalcarea chieltuielilor.

Last edited by iulian2476; 21-11-08 at 00:47.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -