Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-08, 23:27   #16
geo2002
VW Driver

Stage 5
 
geo2002's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 464
Member of:
[VW]
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Pe faza scurta si lunga ai H7 iar proiectoare ai HB4 sau H11(trebuie sa le desfaci ca sa vezi)
geo2002 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-09, 11:46   #17
tinini_bm
Audi Driver

Stage 2
 
tinini_bm's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 26
Member of:
[AUDI]
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

frumoasa masina....imi place subwooferul... sa o stapanesti sanatos
tinini_bm is offline   Reply With Quote
Old 12-08-10, 22:11   #18
ABI-A6

Stock
 
ABI-A6's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 5
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Frumoasa masina .. sa o stapanesti sanatos... imi place mult modelul asta... asteptam modificari la ea
ABI-A6 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-10, 00:29   #19
ptrck92

Stage 4
 
ptrck92's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 246
Member of:
[VW]
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Foarte frumoasa masina, cat mai multi km fara incidente si spor la modificari.
ptrck92 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-10, 07:45   #20
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

A trecut foarte mult timp de cand nu am mai postat pe aici. In aceasta perioada, masina nu a mai suferit cine stie ce modificari din motive financiare.(doar o folie noua, antiefractie - masura luata dupa ce mi-a fost sparta masina, alarma, ornamente evacuare tip GTI, xenon 6000K pe faza scurta si in proiectoare, leduri la pozitii, numar spate, interior, si, in plus, am vopsit toate prelungirile spoilerelor si pragurilor in culoarea caroseriei si unele elemente din interior in ton cu decorul bordului - argintiu).
Masina a primit un soft de la TCM, care a urcat-o udneva la 185 de cai si 400nm cuplu dupa afirmatiile lor. La icneput am fost multumit, pentru ca era oricum o diferenta, dar in timp am realizat ca am cam gresit. Masina se misca mai greu decat altele asemanatoare cu soft de 170. Intentionez sa-l schimb in viitorul apropiat, cat de curand voi avea posibilitatea. Daca ati auzit laude despre alti tuneri, va rog sa le impartasiti.
In plan mai am o suspensie reglabila si un set de jante oem pe 17 sau 18, astept sa prind ocazia, sa vad si ce-o fi sa pice
ma gandeam foarte serios si la un stage 2 la motor dar momentan e la capatul listei fiind destul de costisitor.


In schimb, daca in primul an nu ama vut probleme de niciun fel si am fost "crutat" de orice eveniment neplacut, in ultimele 3 luni am avut parte de ceva probleme cu ea.

Toate au inceput intr-o sambata dupa-amiaza, pe la ora 4, cand stateam linistit in coloana la semafor, vorbeam cu doamna mea. O domnisoara m-a lovit din spate cu 30-40 km/h si m-a aruncat in cel din fata mea. Rezultatul?.. E bine, bara spate(evident senzori, camera - mentionez ca de 2 zile daor ce scosesem masina de la vopsitorie), capota portbagaj, armatura bara si grila fata). Mi-am facut nervi timp de 2 luni cu asigurarile pana cand masina a fost gata.
Dupa 2 saptamani, plec pana la tara la mamaie. Chiar in fata casei imi moare motorul. Surpriza!! A picat un injector( si asta dupa ce timp de luni de zile m-am tot documentat despre problema asta si ma linistisem oarecum, fiind instiintat de multe persoane, mecanici si posesori de b6 2.0 tdi, ca doar cele 2005-2006 ar avea probleme cu injectoarele.. de unde? si 2008-ul meu a patit-o. Ma gandeasc f serios daca nu cumva si softul TCM a avut de-a face cu treaba asta). In fine.. a urmat apoi tractarea, o caciula de bani, ca de..trebuiau sa ma ia taman de la mama naibii si sa ma duca-n bucuresti la service, apoi reparatia in sine o caciula si mai mare de bani... ca la service, sa aflu apoi ca pierd ulei si din cutia de viteze pe la un semering. Ma intrebam cum e posibil frate.. ca merg cu ea foarte usor, cu mare grija si mi se intampla niste chestii de parca as alerga-o pe probe speciale cu macadam! Asadar.. banii de jante+ anvelope s-au dus pe apa sambetei cu aceste probleme neprevazute. Greu domne cand esti student!



Am sa atasez si cateva poze imediat dupa ce am sa-i fac. Multumesc pentru aprecieri domnilor!

Last edited by andreiu21ct; 19-08-10 at 07:58.
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 19-08-10, 08:16   #21
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Si-un filmulet de asta iarna cand am cam "pacatuit"
https://www.youtube.com/watch?v=0sUKb...feature=search
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 11:01   #22
sRn-

Stage 4
 
sRn-'s Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 255
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Fain masina , naspa cu problemele astea ... poart-o sanatos de-acuma
sRn- is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 01:36   #23
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Incet incet ne pregatim pentru un stage 2 Inca nu sunt hotarat pe ce sa merg in ceea ce priveste viitoarea turbina, sunt multe aspecte de luat in calcul. In principiu, am ramas cu 2 variante: Prima ar fi sa modific turbina mea, sa-i pun "fluturas" de la cea de 2.5TDi de 180 cai, iar cea de-a doua turbina standard de pe motorul 2.7TDI (GTB1756VK). Prima varianta ma ajunge mai ieftin din toate punctele de vedere, si ma incanta ideea ca lag-ul nu va fi simtitor mai redus fata de varianta a 2-a..dar sunt mai sceptic in ceea ce priveste fiabilitatea unei turbine hibride - daca v-ati confruntat vreunul dintre voi cu astfel de turbine, chiar va rog sa va impartasiti parerile! In orice caz, pentru oricare dintre variante, va fi inlocuit si intercoolerul cu unul de 2.0tfsi, mai exact de pe Audi S3. In concluzie, tinta va fi undeva la 210-220 cai putere si ~450Nm.
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 20-04-11, 00:18   #24
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Ce varianta de echipare este ? Apropo, de ce ti-ai pus xenon 6000k pe proiectoare ? Alea se folosesc doar pe timp de ceata iar lumina alb-albastruie de la 6000k e complet inutila in conditii dificile, nu te ajuta cu nimic. Proiectoarele trebuie sa fie galbene, asa ca daca vrei xenon pe ele si sa nu le anulezi singurul avantaj care ti le aduc ai putea sa pui becuri de 3000k (galbene) sau 4300k (albe) in cel mai rau caz. Asta daca vrei sa fie utile.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 20-04-11, 00:49   #25
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Varianta de echipare este Comfortline, am mentionat in primul post.
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 20-04-11, 00:51   #26
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Asa parea dupa interior dar aveam dubii, grila mi se pare de highline (cromata) si emblema mai mare.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 20-04-11, 00:54   #27
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Intr-adevar, poza poate fi un pic inselatoare la prima vedere. Masina e un comfortline destul de modest din punct de vedere al optionalelor. A fost luata de pe stoc.
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 27-03-12, 04:06   #28
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat in topicul asta. In aceasta perioada, masina a adunat kilometri(am ajuns la 86.000) si a mai primit si cateva imbunatatiri.


Cat despre motor, am mers o buna perioada de timp pe un soft de ~180 cai pe turbina stock, care a inceput sa dea rateuri in vara, ceea ce a dus la hotararea de a intra intr-o revizuire tehnica generala in toamna. I-am facut distributia, am dat jos fmic-ul si l-am curatat, la fel si galeriile, iar vechiul gt17 a fost inlocuit cu un proaspat gt20. A fost refacut si softul, targetul fiind obtinerea unei puteri de 200 cp. Target pe care tind sa cred ca l-am atins. Nu am pus masina pe dyno, dar analizand comportamentul fata de configuratia anterioara, pot spune ca schimbarea este destul de mare.
De atunci in schimb, am fost destul de prins cu timpul, si implicit (si spre oftica mea) am avut putine ocazii (spre deloc) de a testa "noua" masina. Zilele trecute am incercat un 0-100 "clasic" cu cronometrul de la telefon, 3 incercari, media intre ele fiind de 7,5 secunde.

Planuri de viitor ar fi :

-O suspensie sport, si aici vreau sa va cer parerea. Eu as opta pentru ceva reglabil, in scopul de a o putea cobori vara si ridica iarna cand vin troinele. Nu ma pricep sincer la partea asta, dar stiu ca nu vreau ceva profi pentru ca nu caut performanta maxima, doar un plus de stabilitate si de ce nu, look. Pana acum, ce mi-a facut cu ochiul a fost un kit de la TA-Technix, undeva la 300euro dar mi se pare cam ieftina avand in vedere ca vorbim de passat. Astept sugestiile voastre!

-Jante pentru "vreme frumoasa", urmand ca pe cele actuale sa le pastrez pentru iarna. As vrea 17", avand in vedere ca locuiesc acum in Bucuresti, consider ca cele pe 18 vor fi cam crunte(desi, din punct de vedere al aspectului, recunosc ca arata bestial) si mai este si pretul anvelopelor, care dupa 17" incepe sa explodeze! Imi plac modelele Multi-spoke, gen OZ Superturismo sau Alutec ZERO 8 (astea imi plac la nebunie dar nu le gasesc nicaieri ). Si aici astept sugestii.

-Cupra lip pe fatza sau o fusta de la Votex (prima varianta este mai ieftina si mai subtila, si din punctul meu de vedere mai aratoasa).

-La interior: Volan GTI si scaune+bancheta de sportline sau highline. (scaunele de comfortline nu-mi ofera mai deloc suport lateral si ma fac sa-mi pierd uneori increderea in compententa masinii pe viraje datorita senzatiei ca ma vars din scaun!)

Last edited by andreiu21ct; 27-03-12 at 04:11.
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 30-10-12, 10:31   #29
Gode

Stage 5
 
Gode's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 470
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

ce se mai aude cu masina ? bafta
Gode is offline   Reply With Quote
Old 16-04-14, 22:54   #30
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: 2008 Passat B6 2.0TDI 103Kw 4Motion

Salutare tuturor.

Timpul nu tine cu mine, asadar am ajuns sa vizitez destul de rar forumurile.

In ultimii aproape 2 ani:

Generalitati: Am ajuns la 115.000 km. I-am schimbat tot kitul de ambreiaj in jurul a 100mii km, am beneficiat si de actiunea de schimbare gratuita a injectoarelor pacatoase iar in rest, doar consumabile.

Ce i-am mai facut:

Asa cum spuneam si in posturile anterioare, mi-am dorit de cand am luat-o sa-i inlocuiesc interiorul, scaune si bancheta, cu unul de pe un model Sportline.
Dupa indelungi cautari, am reusit anul trecut sa gasesc un interior in stare destul de buna la dezmembrari. Era vorba despre o masina care nu a fost avariata, dar era model de Anglia. Singurul dezavantaj fiind ca scaunul cu comenzi electrice este acum la dispozitia pasagerului, mie revenindu-mi cel clasic, manual.

La scurt timp a urmat si pasul al doilea si anume, jantele. Aici a fost chiar usor comica situatia. Am reusit sa pun mana pe un set de jante pe care ama vut ocazia sa le achizitionez si acum 4 ani dar le-am ratat in ultimul moment.

Este vorba de un set de BBS CV pe 17, pe care le-am incaltat ulterior cu un set de anvelope Pirelli PZero Rosso 235/45/r17. Ca si impresii, pot spune ca look-ul masinii s-a schimbat radical in bine, parand mai tinereasca, iar din punct de vedere al stabilitatii, am fost surprins de diferenta.

Cu noile scaune cu suport lateral mult imbunatatit si jantele incaltate cu anvelope mai late, nu mai am senzatia pe serpentine ca o sa zbor pe geam.

In ciuda asteptarilor, nu mi se pare a fi mai rigida.


Legat tot de aspect, ar mai fi de mentionat:
- folia de pe stopuri
- ornamentele de pe bord si usi pe care le-am vopsit in negru lucios
- un sticker pe care vreau sa-l inlatur sau inlocuiesc
Probabil or mai fi si altele dar nu imi vin in minte acum.


Cat despre cai, newtoni si alte cele..

Inca sunt in modificari, teste. Am facut un upgrade la turbo si astept sa ii fac si un soft final, optim. Momentan merg pe un soft mai vechi, agresiv la vremea respectiva(aveam undeva la 200 - 210 cai) dar cum turbina necesita si alte viitoare reglaje in fucntie de varianta finala de soft.. acum sunt un furnal spontan pe roti.


Am sa va atasez si cateva poze. Nu sunt neaparat recente, dar sunt din perioada in care am fost absent.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2012-07-12_17-25-51_999.jpg
Views:	204
Size:	628.1 KB
ID:	2973018   Click image for larger version

Name:	DSCF2320.JPG
Views:	145
Size:	1.20 MB
ID:	2973019   Click image for larger version

Name:	DSCF2330.JPG
Views:	150
Size:	1.28 MB
ID:	2973020  

Click image for larger version

Name:	2012-09-23_17-16-19_386.jpg
Views:	111
Size:	1.61 MB
ID:	2973021   Click image for larger version

Name:	2012-09-22_09-55-59_424.jpg
Views:	213
Size:	1.33 MB
ID:	2973022   Click image for larger version

Name:	2012-09-23_17-19-32_312.jpg
Views:	153
Size:	1.40 MB
ID:	2973023  

Click image for larger version

Name:	2012-09-22_09-55-06_687.jpg
Views:	184
Size:	1.47 MB
ID:	2973024   Click image for larger version

Name:	2012-07-14_02-55-53_218.jpg
Views:	98
Size:	1.27 MB
ID:	2973025  
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -