19-02-08, 00:16
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,678
Member of: [VW] [Opel]
|
Golf 4 - Un NOU Inceput
Last edited by GopPo; 11-02-09 at 10:34.
|
|
|
19-02-08, 16:09
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 304
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
hmm..dragutza masina . s-o stapanesti sanatos si cat mai putine evenimente  ...
|
|
|
19-02-08, 21:48
|
#3
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,193
Member of: [VW]
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
Salut, bine ai venit in lumea noastra a impatimitilor marci Volkswagen, ce sa zic la prima vedere masina arata bine mai ales ca e neagra  , important este ca tie sa iti placa si tu sa te simti bine la volanul ei.Asteptam mai multe detali legate de masina(an, motor, km, dotari, etc).Si nu in ultimul rand sa ai parte de ea si la cat mai multi km fara probleme.
|
|
|
20-02-08, 01:11
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Nu ai cum sa ii faci 150 cp din cate stiu eu. Daca il ai cu 116 atunci il poti duce cel mult in jur de 131, sau maxim 135, depinde. Oricum cand ii masori puterea pe Vagcom exista si o mica marja de eroare: poate sa iti arate 135 sau doar 128, depinde. TDI dupa 2003 poate sa aibe intre 101 si 131 (aproximativ normal). Asta pentru ca are o turbosuflanta mai mica ca cele cu 150. Ca sa il faci de 150 trebuie schimbata si turbosuflanta cu una mai mai puternica, eu asa am inteles. Mai multi cp au nevoie de mai mult oxigen, si daca turbosulflanta nu baga decat tot 0,6-0,8 bar, nu are de unde sa produca mai mult.
Nu pune accent atat pe putere pentru ca nu e asa cum cred unii. Daca masina are viteza constructiva 188 km/h, faptul ca tu ii faci un chiptuning nu inseamna ca vei atinge vreodata 260 km/h. Multi au accelerat si la peste 210 le-a cazut turbina si masina si-a redus viteza la 120 km/h. Abia dupa ce au repornit-o a repornit si turbina. Mai e o chestie pe care multi o scapa din vedere cand vorbesc de masini cu ASR (Antischlupfregelung). Tu cand pornesti masina ASR-ul (antiderapaj) e activ. Ca sa il dezactivezi trebuie sa apesi pe ESP, sau sa pornesti cu a II-a, ceea ce e contraindicat.
ASR-ul pune in functiune ABS-ul, discurile de frana sunt stranse, iar masina nu derapeaza. Ea derapeaza pe parte stanga mai mult. Cineva mi-a spus ca derpeaza cu roata dreapta fata prima data, pentru ca pe acea parte e planetara. Nu stiu de ce , dar la mine asa se intampla: derapeaza prima data cu roata dreapta, si imediat simt cum e oprita de ABS. Deci porniri suparate de pe loc nu prea ies cu TDI, mai multa galagie decat demaraj. Puterea e buna pentru pante, depasiri si sarcina. Ca sa ti o masina la 100 km/h nu ii trebuie masinii decat in jur de 15 cp, deci o fractiune din puterea ei. Eu nu vad ce cari cu un Golf 4, ce pante urci, si ce depasiri poti face in Bucuresti cand se circula bara la bara. In fine, faci cum crezi, dar chiptuningul nu reuseste mereu.
S-ar putea sa iasa in jur de 150 cp, daca ii faci un chiptuning, pentru ca vad ca are schimbator 6+1.
Last edited by Magos; 20-02-08 at 03:03.
|
|
|
20-02-08, 03:04
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
Foarte bine, uite pe cineva care gandeste cu cap, si nu se arunca din prima la ceva ce ar trebui sa ramana in coada...
|
|
|
21-02-08, 10:49
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,043
Member of: [SKODA]
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
tare masina imi place ca are dotari faine,bafta cu ea
|
|
|
21-02-08, 15:10
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
felicitari pt masina!
acum ca ai golf nu crezi ca merge schimbata si poza de la avatar
|
|
|
21-02-08, 15:33
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
He he... Lasa, ca el de fapt asteapta o sedinta foto :P
Off:dl 'Exe... se mai lungeste mult lista aia de la semnatura??  ))
|
|
|
21-02-08, 17:16
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
OT (sorry pt asta):
lista e lunga deja dar mai sunt puncte de atins. alea nu sunt inscrise. cand e gata voi publica o carte
|
|
|
22-02-08, 10:11
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
te duci pe user cp la signature ai acolo butoane de comanda pt inserarea imaginii din calculatorul personal sau web link.
|
|
|
22-02-08, 11:03
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 455
Member of: [2 Roti]
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
Quote:
Originally Posted by iulian2476
Nu ai cum sa ii faci 150 cp din cate stiu eu. Daca il ai cu 116 atunci il poti duce cel mult in jur de 131, sau maxim 135, depinde. Oricum cand ii masori puterea pe Vagcom exista si o mica marja de eroare: poate sa iti arate 135 sau doar 128, depinde. TDI dupa 2003 poate sa aibe intre 101 si 131 (aproximativ normal). Asta pentru ca are o turbosuflanta mai mica ca cele cu 150. Ca sa il faci de 150 trebuie schimbata si turbosuflanta cu una mai mai puternica, eu asa am inteles. Mai multi cp au nevoie de mai mult oxigen, si daca turbosulflanta nu baga decat tot 0,6-0,8 bar, nu are de unde sa produca mai mult.
Nu pune accent atat pe putere pentru ca nu e asa cum cred unii. Daca masina are viteza constructiva 188 km/h, faptul ca tu ii faci un chiptuning nu inseamna ca vei atinge vreodata 260 km/h. Multi au accelerat si la peste 210 le-a cazut turbina si masina si-a redus viteza la 120 km/h. Abia dupa ce au repornit-o a repornit si turbina. Mai e o chestie pe care multi o scapa din vedere cand vorbesc de masini cu ASR (Antischlupfregelung). Tu cand pornesti masina ASR-ul (antiderapaj) e activ. Ca sa il dezactivezi trebuie sa apesi pe ESP, sau sa pornesti cu a II-a, ceea ce e contraindicat.
ASR-ul pune in functiune ABS-ul, discurile de frana sunt stranse, iar masina nu derapeaza. Ea derapeaza pe parte stanga mai mult. Cineva mi-a spus ca derpeaza cu roata dreapta fata prima data, pentru ca pe acea parte e planetara. Nu stiu de ce , dar la mine asa se intampla: derapeaza prima data cu roata dreapta, si imediat simt cum e oprita de ABS. Deci porniri suparate de pe loc nu prea ies cu TDI, mai multa galagie decat demaraj. Puterea e buna pentru pante, depasiri si sarcina. Ca sa ti o masina la 100 km/h nu ii trebuie masinii decat in jur de 15 cp, deci o fractiune din puterea ei. Eu nu vad ce cari cu un Golf 4, ce pante urci, si ce depasiri poti face in Bucuresti cand se circula bara la bara. In fine, faci cum crezi, dar chiptuningul nu reuseste mereu.
S-ar putea sa iasa in jur de 150 cp, daca ii faci un chiptuning, pentru ca vad ca are schimbator 6+1.
|
Iulian postul asta contine numai aberatii  : In primul rand turbina nu se poate opri in timpul mersului si sa repornesca la urmatoarea cheie 
In al doilea rand puterea si cuplul nu pot fi verificate cu Vag-comul ... exista erori mult prea mari ...Pentru asta exista dyno test....
In al treilea rand nu vad unde omul a zis ca are ESP  . Oricum ASR-ul in principiu taie din puterea motorului ,atunci cand masina derapeaza in timpul accelerarii.
ABS(anti-block sytem) - nu permite blocarea rotilor si atat .....
"Puterea e buna pentru pante, depasiri"-cred ca tu ai vrut sa spui cuplu...capitol la care TDI-urile stau bine....
"Ca sa ti o masina la 100 km/h nu ii trebuie masinii decat in jur de 15 cp" iarasi aceasta afirmatie este relativa , conteaza foarte mult greutatea masinii si coeficientul aerodinamic al acesteia .
Oricum eu zic ca se poate ajunge la 150cp cu un soft agresiv ....dar ii zici pa-pa la turbina
Last edited by DaNy>DmN; 22-02-08 at 11:06.
|
|
|
23-02-08, 14:02
|
#12
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2004
Posts: 231
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
@Iulian2476: din pacate, Dany>DMN cam are dreptate. Pentru un motor care din fabrica a iesit cu 150-160cp (vezi VW Golf IV, Seat Leon si Seat Ibiza), 1.9 TDI-ul poate fi dus in 180-210cp. Bineinteles, totul cu modificari substantiale.
@Ribi: stai calm ca dracu' nu e chiar atat de negru...
Evacuarea cap-coada ar trebui sa fie ultima pe lista ta de modificari, deoarece nu ar aduce o modificare importanta la TDI. La fel, filtrul sport e cam "frectie la picior de lemn" pe acest motor. In situatia actuala, poti incepe cu un chip, care te-ar aduce in 130-140cp. Cel mai bine ar fi sa alegi prima varianta de putere ptr. a menaja turbina, dar in special ambreiajul. Dupa cum probabil stii, cresterea in putere este insotita si de o crestere a cuplului. In functie de producator, unele ambreiaje nu pot rezista mult timp unui cuplu majorat (peste 400Nm). Daca vrei mai multa putere, pe linga ambreiaj, ar trebui schimbata si turbina cu una de 150-160cp. Pasul urmator pentru putere si mai mare ar fi un intercooler mai mare (de ex. cele de pe motoarele TDI de 2.5 - V6 sau Inline5) si niste injectoare cu debit marit (vezi Kerma/Fratelli Bosio).
Bineinteles ca toate aceste modificari atrag si modificarea sistemului de franare si chiar a suspensiei.
Multa bafta!
__________________
Current: 2010 Suzuki SX4 1.6 4WD GS
Ex: 2000 VW Passat Sedan B5 1.9T DI-PD115(AJM)/M5
-----------------------------
Stop nesimtirii !!!
|
|
|
25-02-08, 14:11
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
Damn... Iti inteleg fericirea atunci...  )
|
|
|
27-02-08, 03:08
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Sep 2006
Posts: 116
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
Pentru ce ti l-a luat ???pentru neacordare???
|
|
|
27-02-08, 07:52
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: Un NOU Inceput!!! Golf 4!
nu mai fi posomorat.
pana recuperezi permisul da-te pe need for speed
|
|
|
|
|