Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 26-03-08, 17:38   #61
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default

Skido : multumesc friend sicer si eu m-am gandit mult la asta si as opta mai mult pt arcuri sport -40/-40 pt k vreau doar sa o las mai jos si nu o vreau fff rigida...


AG88YUN : multumesc pe jante am dat jantele mele originale pe 16" si 4oo euro ... eu zic k merita tinand cont k jantele sunt noi si au si anvelope super bune pe ele si din cate am vazut o pereche de jante k acestea sunt 1000 euro...

Bogdan wrc : sincer bogdane nu eram increzator dar acum dupa cate mi-ai spus ma cam bate un gand.....


B12SEC : prin bucuresti prin aglomeratie imi consuma 11,5 % dar la drum intins imi ia 7,5 - 8 % ...de exemplu pana la sinaia mi-a luat 7,6 %..bafta...

Quote:
Originally Posted by zib3r View Post
pai tu ce astepti?

Poate asteapta sa le vand eu.....

Last edited by Magos; 31-03-08 at 03:38.
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 26-03-08, 17:49   #62
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

ups: mi-a scapat

http://www.goapr.com/VW/products/tvk04.html
http://www.atpturbo.com/root/releases/release090105.htm
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 26-03-08, 22:29   #63
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

multumesc bogdan WRC ...... ...
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 26-03-08, 22:35   #64
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

cu placere. dar fara injectoare, FMIC, evacuare, soft adecvat , nu faci nimic. dupa aia trebuie poate un ambreiaj.... si vei pierde aderenta in draci..asa ca vei simti nevoia unui LSD. Limited Slip Differntial, sa nu crezi ca e vorba de Lambo Style Doors )))
si 1.8T are cateva prob cu DV din fabrica. nu pune BOV ca e praf pt acest motor. cauta un DV bun. gen forge, dar care trebuie curatat la 10 000 km, sau APR R1. sau bailey.
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 27-03-08, 18:27   #65
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
cu placere. dar fara injectoare, FMIC, evacuare, soft adecvat , nu faci nimic. dupa aia trebuie poate un ambreiaj.... si vei pierde aderenta in draci..asa ca vei simti nevoia unui LSD. Limited Slip Differntial, sa nu crezi ca e vorba de Lambo Style Doors )))
si 1.8T are cateva prob cu DV din fabrica. nu pune BOV ca e praf pt acest motor. cauta un DV bun. gen forge, dar care trebuie curatat la 10 000 km, sau APR R1. sau bailey.
Inca o data ms bogdan wrc dar nu am de gand sa schimb injectoare si ce ai mai scris acolo pt ca nu o fac de curse eu merg zilnic cu masina .... poate evacuare si resoftare doar atat..... si in legatura cu BOV am si avut trebuia sa il montez dar nu am avut bani si l-am dat... dar imi place mult acel sunet si am tenteaza.... un forge cum ai zis tu cam la ce pretz..?....ms...
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 28-03-08, 21:20   #66
dragos002

Stage 5
 
dragos002's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 709
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

Frumoasa la nebunie.. Din 1,8 T se pot scoate cai usor... bafta la cati mai multi cai si fara evenimente
dragos002 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 16:16   #67
shpritz

Stage 4
 
shpritz's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 292
Member of:
[VW]
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

[QUOTE=sorin gti power;1448400]Skido : multumesc friend sicer si eu m-am gandit mult la asta si as opta mai mult pt arcuri sport -40/-40 pt k vreau doar sa o las mai jos si nu o vreau fff rigida...

sorine....daca doar o cobori din arcuri...tot o sa fie barcuta....si mai nasol ca o sa atingi mai rau la denivelari...asa ca fa ceva si ia ti amortizoare sport nu te mai juca cu chestiile astea...ori modifica le cum am facut eu(ale mele nu sunt scanduri).
__________________
ASS, GRASS OR GASS - NO ONE RIDES 4 FREE WITH ME!
shpritz is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 19:19   #68
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

dragos002 : multumesc ... bafta si tie..!!

shpritz : am inteles prietene cred k ori imi fac cum ai tu dar am stat si m-am gandit si cred k o sa ii iau suspensie completa si gata .... dar nu vreau reglabila ... vreau asa originala sa fie un pic mai rigida si coborata cativa cm... .....
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 19:46   #69
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

forge e bun ca DV dar trebuie intretinut, cam la 10 000 km trebuie curatat. eu am pus unu APR R1. f tare. la origine el a costat rveo 250$. de aia icnearca sa cauti unu asa sau bailey.
forge era cam 500 ron parca...intreaba la racing nick.
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 11:43   #70
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

... cine stie daca arcurile sport de pe un vw golf variant se potrivesc perfect pe un vw golf normal ...ms...
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 12:33   #71
TIGER Cupra/GTC

Stage 5
 
TIGER Cupra/GTC's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 487
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

sal,colegu cu golful cu 1.8 150cp,eu am o cupra din 2003,1.8l 225cp stock,cam acelasi motor k la tina dar alta turbina, debitmetru ,injectoare,etc,una la mana n ai cum sa ajungi la 255cp doar din soft,evacuare si filtru,gandeste te k eu am vreo 255-260cp am cu soft dimsport race si evacuare,probabil ajungi la vreo 195-200cp,si a doau kestie e cum a zis si bogdan wrc tre sa fii foarte atent cu DV,SI NU TI PUNE BOV k si eu aveam bov dar nu mi tinea presiune deloc,asadar mi am cumparat forge cu 532ron si acum e alta treaba clar,apropo tre sa vezi si ce arc folosesti la forge in fct de presiunea turbinii
TIGER Cupra/GTC is offline   Reply With Quote
Old 11-04-08, 21:27   #72
sandueugeniu
VW Driver

Stage 4
 
sandueugeniu's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 281
Member of:
[VW]
[Street 4 Cars]
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

Frumos rau abtibildul de pe luneta.
sandueugeniu is offline   Reply With Quote
Old 12-04-08, 14:12   #73
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

ms...ms....
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 18-06-08, 15:44   #74
sorin gti power

Stage 5
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 6,330
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp

stickerul de pe spate , stergatorul de pe luneta si toate emblemele de pe spate au fost date jos ...... urmeaza poze in scurt timp.........
sorin gti power is offline   Reply With Quote
Old 18-06-08, 17:18   #75
Skido

Stage 4
 
Skido's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 230
Default Re: Golfuletzul meu Mk4,1.8T,20V,150 hp un vis mai vechi!!

pozeeeeeee poze poze pozeeeeeeeeeeeeee
Skido is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -