19-06-13, 15:31
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
VW Golf 4 GTI AUQ
De 11 zile sunt proprietarul unui Golf GTI. Masina este din 2003 este de culoare gri metalizat si am achizitionat-o de la un baiat de aici de pe forum. Tranzactie incheiata! Omul foarte ok! Am ajuns cu masina acasa si am inceput sa fac un alta pe la ea! Am vopsit etrierii in culoarea rosie. Am schimbat uleiul,filtrele si joja de la ulei pentru ca era rupta! La filtrul de aer am optat pentru un K&N, iar restul MANN. Am cumparat si ulei pentru cutie pe care urmeaza sa il schimb! Am montat pe masina si un amplificator audio Mac si un subwoofer tot de la aceeasi firma. De cateva zile insa masina mi se pare ca nu mai trage, am pus-o pe doua testere diferite: la primul mi s-a spus ca este un defect la pompa secundara de aer si astazi la celalalt nu a mai aparut aceasta eroare dar mi s-a spus ca este vorba de sonda lambda, mai exact ce carea este inainte de catalizator, care este decedata. Am facut un test de accelerare de pe loc pe 400m cu un prieten cu un BMW 320d e46 cu soft de la 150 la 180 cp si m-a batut cam 4-5 masini distanta. Daca are cineva vreo parere, vreo sugestie sau idei de modificare pe la masina as fi recunoscator.
|
|
|
19-06-13, 15:43
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,739
Member of: [VW]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Frumoasa masina. Poi ai putea sa-l intreb pe fostul proprietar despre faza cu trasul. Pune si tu mai multe poze cu masina, sa se vada mai clar, zi dotarile pe care le are, planurile care le ai, etc.
|
|
|
19-06-13, 16:07
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Multumesc! L-am intrebat dar nu stie! Nu a avut probleme pana acum. Am facut repede 3 poze la exterior in parcarea firmei si tocmai a plouat, ca doar stau in Ploiesti.
Ca o descriere cu dotari & co: motor Auq 132 kw 1.8t, climatronic, geamuri si oglinzi electrice, scaune Recaro, jante 17" Dezent discuri ventilate Brembo, Suspensie reglabila TaTechnix, distantiere roti ECS.
Last edited by stryghoy; 19-06-13 at 16:12.
|
|
|
19-06-13, 16:09
|
#4
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 329
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Schimba sonda lambda si nu ar trebui sa ta mai bata asa de rau.
|
|
|
19-06-13, 16:14
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by Dodger_
Schimba sonda lambda si nu ar trebui sa ta mai bata asa de rau.
|
Sincer ma gandeam ca o sa il bat avand in vedere ca il bateam cu un golf 5(masina mea precedenta) 2.0 tdi de 140cp. Pe viitor intentionez sa o resoftez sa ii schimb si intercoolerul si alte balarii.
|
|
|
19-06-13, 16:41
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Am vorbit iar cu baiatul de la care am luat-o si a zis ca sa verific vacuumurile de la turbo si senzorii de presiune de pe intercooler pentru ca erori la astea nu apar niciodata pe tester iar simptomele sunt ca si cum masina ar merge aspirat, fara turbo, adica o calci de la 2000 de ture si nu intra turbo, merge liniar.
|
|
|
19-06-13, 16:42
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,739
Member of: [VW]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by stryghoy
Am vorbit iar cu baiatul de la care am luat-o si a zis ca sa verific vacuumurile de la turbo si senzorii de presiune de pe intercooler pentru ca erori la astea nu apar niciodata pe tester iar simptomele sunt ca si cum masina ar merge aspirat, fara turbo, adica o calci de la 2000 de ture si nu intra turbo, merge liniar.
|
Dupa ce termini cu astea, primul lucru care l-as face eu ar fi sa-i rezolv problemele cu vopseaua / rugina / pragurile / etc.
|
|
|
19-06-13, 16:45
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by Mirel1919
Dupa ce termini cu astea, primul lucru care l-as face eu ar fi sa-i rezolv problemele cu vopseaua / rugina / pragurile / etc.
|
Pai ideea mea era ca saptamana asta sa imi iau aripile fata si capota sa le vopsesc si sa le montez dar momentan ma arde mai rau problema cu mersul. Pragurile ma gandeam sa le fac personal, sa le curat bine, sa le vopsesc cu vopsea d-aia cauciucata si dupa acea cu vopsea de culoarea masinii. Ma duc sa ii montez filtrul de aer K&N.
|
|
|
20-06-13, 13:29
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Azi o sa vina sonda lambda(am luat Bosch, ca asta mi-a fost recomandata de cel de la magazinul de piese) si un set de bujii NGK. Maine sper sa le schimb si odata cu ele si uleiul cutiei de viteze. Am mai vazut si un dispozitiv de la Forge despre care se spune ca prin montarea lui face asa zis-ul "short shift" si mi se parea interesant.
|
|
|
20-06-13, 20:56
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Oct 2012
Posts: 207
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Frumoasa...Ce planuri ai avea la partea exterioara ?
|
|
|
21-06-13, 11:44
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by crs38
Frumoasa...Ce planuri ai avea la partea exterioara ?
|
Multumesc! Sincer la partea exterioara inca nu am o idee! Nu am un simt artistic foarte dezvoltat! In primul rand o sa montez niste faruri cu lupe si o instalatie bixenon! In momentul de fata am urmatoarea dilema: am cumparat sonda lambda, cea care este inainte de catalizator pentru ca pe tester imi iesea ca este arsa si am luat marca BOSCH deoarece asa ii dadea dealerului de piese pe aplicatia de vanzare ca este potrivita pentru masina mea. Acum cativa prieteni imi zic ca nu am facut o alegere buna ca defapt trebuia sa iau o sonda originala VAG si ca asta nu o sa faca treaba cum trebuie. Asa ca nu stiu cum sa procedez cu ea, sa o montez pe asta, sa iau alta? Daca are cineva vreo idee va sunt recunoscator.
|
|
|
21-06-13, 12:42
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,739
Member of: [VW]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by stryghoy
Multumesc! Sincer la partea exterioara inca nu am o idee! Nu am un simt artistic foarte dezvoltat! In primul rand o sa montez niste faruri cu lupe si o instalatie bixenon! In momentul de fata am urmatoarea dilema: am cumparat sonda lambda, cea care este inainte de catalizator pentru ca pe tester imi iesea ca este arsa si am luat marca BOSCH deoarece asa ii dadea dealerului de piese pe aplicatia de vanzare ca este potrivita pentru masina mea. Acum cativa prieteni imi zic ca nu am facut o alegere buna ca defapt trebuia sa iau o sonda originala VAG si ca asta nu o sa faca treaba cum trebuie. Asa ca nu stiu cum sa procedez cu ea, sa o montez pe asta, sa iau alta? Daca are cineva vreo idee va sunt recunoscator.
|
Nici eu nu-s mare mecanic, dar in locul tau, ori o luam noua pe original ori cautam in dezmembrari una originala.
|
|
|
21-06-13, 12:52
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by Mirel1919
Nici eu nu-s mare mecanic, dar in locul tau, ori o luam noua pe original ori cautam in dezmembrari una originala.
|
Da! Nu stiu ce sa zic! Originala venea peste o saptamana! Chiar asa de proaste sa fie cele de la Bosch?
|
|
|
21-06-13, 14:20
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Sep 2012
Posts: 481
Member of: [VW]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Ai sanse sa mearga sa nu mai ai probleme dar ai si sansa sa nu merga deloc,ar fi tb una oem.
|
|
|
21-06-13, 14:57
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by golf.tuning
Ai sanse sa mearga sa nu mai ai probleme dar ai si sansa sa nu merga deloc,ar fi tb una oem.
|
Am inteles! De obicei ma plictiseam de masini foarte repede, si le tineam cam un an! Asta se pare ca o sa bata un record negativ. Am testat-o la achizitie, totul parea in regula dar pana la urma imi consuma resursele si nervii! Mecanicii zic fiecare parerea lui dar niciunul nu da solutia corecta! Nu stiu ce sa ma fac cue ea!
|
|
|
|
|