Quote:
Originally Posted by geo_gee2005_xxx
Ati tampit lumea cu camberul vostru! Masina mai trebuie sa fie si practica, nu o faci doar sa arate bine la poze ca doar nu e macheta!
si tu sstefan, fara suparare, ai descoperit abia acum 2-3 saptamani cum sa faci un camber si gata, te-ai pus pe dat sfaturi )
Lasati omu sa se bucure de masina, sa se plimbe linistit fara sa-i frece gumele pe spate ca o lasa mai mult de cur, sau fara sa-i fie frica ca0i fuge de cur in curbe de la camberu' ala mult visat!
|
da acum 2-3 saptamani am aflat si eu cum se face..stiam ca trebe pusa o piulita dar nu stiam unde...si sa nu crezi ca sa nascut toata lumea invatata...toti trebe sa aflam pentru prima data cum se fac anumite chestii...era doar parerea mea ca ar sta frumos camber mic pe spate...dac se face mic nu ii fuge spatele nicaieri.
Si daca freaca se rezolva problema din camber[daca nu e nevoie prea mare], din roluit,din evazat...nu cred ca daca iti freaca pe spate e un capat de lume...
@gekvr6... stai linistit ca nici eu nu imi permit sa merg peste tot cu masina si nu am reglabila...pana maine cand ajunge la mine reglabila....si nu o sa pot merge nici cat am mers pana acum...
La noi in romania nu poti sa mergi si tare sa fi si low....la noi se aplica foarte bine Low&Slow...nu le poti avea pe toate...
tu stii cum iti e cel mai bine, si ce vrei sa faci cu masina aceea cu camberul si cu lasatu cat de jos se poate era doar parerea mea!
Bafta!