02-01-11, 17:32
|
#46
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of: [4Rally] [PEUGEOT]
|
Re: mk2 top zustand!!!
|
|
|
02-01-11, 22:24
|
#47
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by Gti_edition
ma bate gandul sa fac niste jante pe 15 dublate de 9j spate 8j fata..ce parere aveti? Singurul lucru de care imi este frica este sa nu se indoaie prea usor fiind si cu cauciuc tras blana.
Imi trebuiesc niste jante cu et 30 sa o pot lasa jos mult.
Jantele astea dublate costa 80lei manopera per bucata+ la sfarsit sablate si vopsite electrostatic inca 300lei + 8jante tabla sh care ar mai fii inca 100euro
|
Nu se indoaie nimica, stai linistit am jante dublate pe Dacia mea din Septembrie si nu am avut nici o problema... Atata tot sa ai grija sa nu lovesti buzele jantei de borduri pietre si alte prostii dastea
Si ET-ul poti sa til modifici, sa bagi roata mai in interior,buza interioara a jantei sa fie cat mai aproape de arc, astfel faci o janta cat mai lata si nu mai trebuie sa modifici aripile eu pe fata am 7J si pe spate 8J iar buza interioara de pe spate este mai aproape de arc cu 1 cm fata de o janta stock
Inca un mic sfat, daca vrei jante late, pleaca de o janta mai lata de fel anu trecut am facut 2 de Logan pe 15 si au iesit de 8,5J ,ala a fost maximul care am putut sa-l scot din 2 jante de 6J dar aveau o mare problema, se incaltau foarte foarte greu si ca sa le descalti se rupeau cauciucurile, astea de 14 care le am pe masina se incalta ca o janta normala exista un mic secret
Ti-am atasat cateva poze poze cu vechile jante, asa de inspiratie si cateva cu cele de acum
Bafta cu golfeanul
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
02-01-11, 22:29
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of: [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
si care e secretul?
|
|
|
02-01-11, 22:57
|
#49
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by o_kh3
si care e secretul?
|
Este unu mic dar nu prea stiu eu sa explic in termeni tehnici... dar o sa incerc, janta de tabla are un canal pe mijloc unde intra talonul anvelopei ca sa o incalti, din ce am observat la logan, cand dublezi roata spatiul ala devine foarte ingust si nu mai permite ca talonul anvelopei sa se miste in zona aia ca incalcatarea jantei sa se faca normal, aici pot aparea 2 fenomene, 1 se indoaie janta(cel mai fericit) sau al 2-lea se poate rupe talon anvelopei
Canalul asta este influentat de jantele de la care pleci cu dublatul, unele (cele de Logan) au buza interioara cu un profil ciudat, are un "umar" mai lung fata de cel de pe buza din fata, dublatul inseamna cand iei 2 jante si le imbini buzele interioara impreuna cu acest "umar", astfel "umarul" apare si pe interior si pe exteriorul jantei asa apare spatiul foarte mic pt talon
La jantele pe 14, aces "umar" este foarte mic atat pe interior cat si pe exterior, astfel cand se dubleaza ea are caracteristile unei jante simple de tabla
Poate din poze iti dai seama, daca din explicatiile mele cretine nu-ti dai
Bafta
|
|
|
04-01-11, 20:09
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Este unu mic dar nu prea stiu eu sa explic in termeni tehnici... dar o sa incerc, janta de tabla are un canal pe mijloc unde intra talonul anvelopei ca sa o incalti, din ce am observat la logan, cand dublezi roata spatiul ala devine foarte ingust si nu mai permite ca talonul anvelopei sa se miste in zona aia ca incalcatarea jantei sa se faca normal, aici pot aparea 2 fenomene, 1 se indoaie janta(cel mai fericit) sau al 2-lea se poate rupe talon anvelopei
Canalul asta este influentat de jantele de la care pleci cu dublatul, unele (cele de Logan) au buza interioara cu un profil ciudat, are un "umar" mai lung fata de cel de pe buza din fata, dublatul inseamna cand iei 2 jante si le imbini buzele interioara impreuna cu acest "umar", astfel "umarul" apare si pe interior si pe exteriorul jantei asa apare spatiul foarte mic pt talon
La jantele pe 14, aces "umar" este foarte mic atat pe interior cat si pe exterior, astfel cand se dubleaza ea are caracteristile unei jante simple de tabla
Poate din poze iti dai seama, daca din explicatiile mele cretine nu-ti dai
Bafta
|
momentan sunt in stand by cu jantele pt ca dupa calculele mele ma duc cu tot cu anvelope in jur de 500euro iar la banii astia imi pot lua bbs rs din germania si...nu exista termen de comparatie.
Cateva poze de la munte...Masina era gata de 10 ori pana acum daca era vara...cu vremea asta chiar nu ma incumet sa fac absolut nimic...degeaba ma strofloc sa i-au si jante ca nu o pot lasa jos pe zapezile astea,degeaba ii pun buza de gti..cred k o sa strang toate piesele in casa si la primavara ma apuc de toate. Am mai luat xenon pt proiectoare si urmeaza faruri clare smoke,semnale smoke cu pozitie, grila fara semn,si alte triple pe spate..probabil tot smoke dar cu led si toba finala care inca nu am gasit-o.
|
|
|
04-01-11, 23:24
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of: [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
super golful...bravo! cat despre jantele de tabla, sincer...eu sunt impotriva lor...si ma bazez ca faci ceva mai bun de atat
|
|
|
04-01-11, 23:43
|
#52
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by Gti_edition
momentan sunt in stand by cu jantele pt ca dupa calculele mele ma duc cu tot cu anvelope in jur de 500euro iar la banii astia imi pot lua bbs rs din germania si...nu exista termen de comparatie.
|
Sunt deacord cu tine, dar la table ai mai multe avantaje, daca se lovesc se pot repara foarte repede si relativ ieftin si nu e musai sa le faci pe toate in aceeasi zi, eu le-am facut in 2 luni, usor usor tablele dublate sunt ceva unic si frumos in acelasi timp, acum depinde foarte mult si de stilul abordat de tine mai extravagant(BBS) mai rat (dublate) cum crezi:-p
Ai un PM de la mine, poate ma poti ajuta
|
|
|
05-01-11, 09:54
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
in primul rand felicitari pentru masina...o raritate starea ei si dotata...
sa ai parte de ea
legat de jante sa stii ca si eu mi-am batut capul cu table dublate(ar fi ceva frumos rau pe mk2)insa costul este destul de mare,omul care executa manopera trebuie sa fie precis(sa nu bata pe urma si chestii de genul)
avantajul ar fi dupa cum s-a mai zis ca se repara mai usor,si la drumuriile noastre totusi sunt mai practice
aliajul mai fragil ......dar si mai usoare..alea de table asa latite sunt al draq de grele
oricum peste 300 eu vin 8jante,manopera,vopsit si pe urma niste gume cat de cat
am renuntat...la pretul ala de 300-400 lejer se gasesc alte modele de jante de aliaj(keskin kt1,bbs rs,borbet t,dz exklusiv,powertech,brock etc..)
bafta cu planuriile,multe nu ai de facut,miciile detalii si o sa iasa ceva frumos
|
|
|
06-01-11, 23:15
|
#54
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by soosy
legat de jante sa stii ca si eu mi-am batut capul cu table dublate(ar fi ceva frumos rau pe mk2)insa costul este destul de mare,omul care executa manopera trebuie sa fie precis(sa nu bata pe urma si chestii de genul)
avantajul ar fi dupa cum s-a mai zis ca se repara mai usor,si la drumuriile noastre totusi sunt mai practice
aliajul mai fragil......dar si mai usoare..alea de table asa latite sunt al draq de grele
|
Ce le sti tu ca un baiat mare vezi ca tablele astea dublate pun mai putin plumb decat pui tu pe aliajele tale omu care se ocupa de asa ceva, practica meseria asta de cel putin 10 ani si meseria o mosteneste de la taicasu
O janta dublata nu este de 2 ori mai grea decat o tabla normala, tabla de Logan dublata de mai sus cu tot cu guma de pe dansa are fix 15,5kg in conditiile in care o janta simpla de 5,5 cu aceeasi anelopa are 15kg si asa cum e ea avea nevoie de 10 cu 15 gr de plumb daca imi aduc aminte bine asa ca nu mai vorbi fara sa sti, toti zic, Domne jantele dublate sunt grele, al dracu de grele chiar,GRESIT!!!! au in plus fix 2 3 cm de material in plus si un cordon de sudura
Scuze ca a plouat topicul, dar unii chiar nu stiu sa se abtina din a vorbi prostii
p.s. si dovada in poze, ca sa nu aud ca vorbesc prostii
Last edited by b08ygs; 06-01-11 at 23:18.
|
|
|
07-01-11, 01:38
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Ce le sti tu ca un baiat mare vezi ca tablele astea dublate pun mai putin plumb decat pui tu pe aliajele tale omu care se ocupa de asa ceva, practica meseria asta de cel putin 10 ani si meseria o mosteneste de la taicasu
O janta dublata nu este de 2 ori mai grea decat o tabla normala, tabla de Logan dublata de mai sus cu tot cu guma de pe dansa are fix 15,5kg in conditiile in care o janta simpla de 5,5 cu aceeasi anelopa are 15kg si asa cum e ea avea nevoie de 10 cu 15 gr de plumb daca imi aduc aminte bine asa ca nu mai vorbi fara sa sti, toti zic, Domne jantele dublate sunt grele, al dracu de grele chiar,GRESIT!!!! au in plus fix 2 3 cm de material in plus si un cordon de sudura
Scuze ca a plouat topicul, dar unii chiar nu stiu sa se abtina din a vorbi prostii
p.s. si dovada in poze, ca sa nu aud ca vorbesc prostii
|
omu m-am referit comparatie aliaj table...
si oricum exista kg in plus fata de unu normal si unu dublat pentru ca ii si sudura acolo + material in plus
dar oricum nu aia ma interesa,ci tablele in sine sunt mai grele...acuma depinde si de aliaj pentru ca sunt de alea grele ca draq
te-ai aprins degeaba )
in fine...oricum facand calcule nu merita sa te bagi la asa ceva pentru ca costul este mare si nu din faptul ca omul o avea manopera mare dar includ multe costuri(vopsit,gume..),pana la urma fiecare face ce vrea
pe dacie ii ok
ma bucur daca a mostenit si face cum trebuie,dar multi nu,chiar daca garanteaza si el vrea sa fie ok sunt niste riscuri acolo totusi
spor
|
|
|
07-01-11, 08:31
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of: [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by soosy
omu m-am referit comparatie aliaj table...
si oricum exista kg in plus fata de unu normal si unu dublat pentru ca ii si sudura acolo + material in plus
dar oricum nu aia ma interesa,ci tablele in sine sunt mai grele...acuma depinde si de aliaj pentru ca sunt de alea grele ca draq
te-ai aprins degeaba )
in fine...oricum facand calcule nu merita sa te bagi la asa ceva pentru ca costul este mare si nu din faptul ca omul o avea manopera mare dar includ multe costuri(vopsit,gume..),pana la urma fiecare face ce vrea
pe dacie ii ok
ma bucur daca a mostenit si face cum trebuie,dar multi nu,chiar daca garanteaza si el vrea sa fie ok sunt niste riscuri acolo totusi
spor
|
Eu nu as baga mana in foc ca janta de tabla e mai grea decat o janta de aluminiu de aceeasi dimensiune, ia fa o incercare cand ai ocazia.
@edition: scuze pt offtopic
|
|
|
07-01-11, 12:51
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by Korne
Eu nu as baga mana in foc ca janta de tabla e mai grea decat o janta de aluminiu de aceeasi dimensiune, ia fa o incercare cand ai ocazia.
@edition: scuze pt offtopic
|
si scuzele mele pentru off
chiar m-am uitat,avand borbet T pe 14 7cu8j si le-am masurat fara gume si cu gume...diferenta cu gume este mai mare iar fara gume nu este foarte esential dar totusi se simte si la motor(cei cu putere mica,de ex la mine la diesel)
nu vreau sa mint ca nu mai tin minte exact dar borbet t avea 9kg si ceva fara gume si tabla 10 si ceva...cam 1kg
asta am zis ca depinde de model de janta,ca sunt si aluminiu grele
oricum omu sa isi faca cum crede el mai bine
arata frumos ceva dublate pe masina,ii ceva nou sa zicem asa si mai practic din puncte de vedere al rezistentei dar exista un DAR...
in fine,fiecare face cum vrea
bafta
|
|
|
08-01-11, 00:56
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,178
Member of: [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Te-ai " tacaC " si in topicu asta Sossy- ATOTCUNOSCATORUL
......... sorry Alex da nu pot sa ma abtin ....
|
|
|
08-01-11, 01:26
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: mk2 top zustand!!!
frumoasa masina si foarte foarte ingrijita. Nu te-ai gandit la un 1.8 T ?
|
|
|
08-01-11, 07:58
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: mk2 top zustand!!!
Quote:
Originally Posted by balann_jointt
Te-ai " tacaC " si in topicu asta Sossy- ATOTCUNOSCATORUL
......... sorry Alex da nu pot sa ma abtin ....
|
mai bine te abtineai pentru ca,nu a fost nimic off topic,pur si simplu am discutat de tema table dublate....este un forum,fiecare isi exprima parerea si experienta iar propritarul masinii trage concluziile pe care le vrea
nu m-am certat,nu nimic ....s-a discutat
nu sunt autocunoscator dar am fost in tema,insa una din dorintele mele pe 2011 a fost sa scap de umbra ta si sa iti vina mintea ca esti degeaba
as mai putea sa mai aduga una alta insa nu are rost ca tot degeaba si chiar nu vreau sa intru in off topic
mersi de intelegere,mai ai 10 luni din an,poate poate
|
|
|
|
|