Ideea , in viziunea mea , este aceea ca unui golf 3 nu i se potrivesc bare rotunjite si inflorituri de genul ala . Atat exteriorul cat si interiorul (pe care l-am urat din suflet) sunt facute din topor , drepte , fara prea multe rotunjiri .
Apoi , din nou in viziunea mea , jantele sunt cele mai importante la o masina . Schimba absolut tot look-ul daca sunt alese in functie de modelul masinii. Iarasi nu cred ca se potriveste sub nicio forma pe golf 3 , un set de jante spitate tip racing ,cum am vazut des , ci un set de jante cu buza si cu un numar de spite cat mai mic ( 5-6 ) + suspensie sport .
Probabil o sa sariti in capul meu sa spuneti ca eu am avut golfu cumparat din Germania exact stilul asta de care vorbeam mai sus insa masina aia a fost exact ce mi-am dorit si tocmai de aceea nu prea am mai avut ce sa modific la ea .
@aleks : Mergeam cu golful in targ sa-l vand exact in aceeasi perioada in care era si golful lui sageata la vanzare . Acum , nu stiu sa zic daca inca mai era la sageata sau era data mai departe insa m-am uitat si eu putin la golfu ala si vreau sa zic ca barile erau sparte si crapate , la fel si portbagaju si pe la manere parca .
Peace!