Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 05-07-11, 17:06   #106
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Quote:
Originally Posted by Boasa View Post
Frate, parerile astea sunt degeaba! Se vede mentalitatea de tuning de la noi din tara care de fapt lipseste la multi dintre noi! Frate eu zic sa-i pui jate de tabla, faruri normale si gata. E mai bine asa, e cel mai misto! O sa fie cel mai tare golf daca faci asta, o sa ai articol pe prima pagina!
Eu zic sa mai iesi in lume si o sa vezi ca doar la noi se mai poarte shpoilere si eleroane de decor!
BULLDOG is offline  
Old 05-07-11, 21:47   #107
piticku

Stage 3
 
piticku's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 79
Member of:
[DACIA]
[SEAT]
Cool Re: Golf Mk3 Mr. RED

Quote:
Originally Posted by BULLDOG View Post
Eu zic sa mai iesi in lume si o sa vezi ca doar la noi se mai poarte shpoilere si eleroane de decor!


+1 bv bine punctat

sa nu fiu off bafta cu masina in continuare...parerea mea ca barile alea erau prea iesite din comun adic..chiar nu pica bine pe golf 3... succes cu masina..
__________________
Detin 3 masini Dacia Renault Vw... deci nu e criza hahaha
piticku is offline  
Old 05-07-11, 21:54   #108
tracky

Stage 5
 
tracky's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 852
Member of:
[VW]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Sigur suntem pe 4tuning?
Seamana din ce in ce mai mult cu vwforum, un fel de 4stock cu jante.
Asta e din partea unui moderator 4tuning ? ciudat ..Daca tie iti place mai mult o masina cu bari umflate de chit , atunci te felicit
tracky is offline  
Old 05-07-11, 22:15   #109
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Tuning exterior inseamna inclusiv bodykit.
Voua va plac masinile stock.
Ok, foarte bine, va respect parerea, dar din fericire oamenii sunt diferiti, si asta e un lucru bun.
Unora ne plac masinile cu bodykituri, clean sau nu, cu haioane fara locas de numar si cu capota peste faruri.
Daca voua nu va place, nu va faceti voi masinile voastre asa. Faceti-le stock pe exterior, pentru ca voua va plac asa.
Noua nu, de ce trebuie sa avem noi masinile noastre asa cum va plac voua? Trebuie sa purtam noi uniforma pe care o considerati voi ok?
Tracky, imi pare rau ca ai avut parte in jurul tau doar de bodykituri umflate de kit, optiunile sunt foarte multe, daca oamenii aleg doar CEL MAI IEFTIN produs normal ca vezi in jur doar gunoaie. Platiti pretul corect si o sa primiti produsul corect.
Si ca sa inteleaga si cei care privesc masinile de afara fara bodykit, dar superbe: cati dintre voi sunt dispusi sa cheltuie pe un golf 1/2/3 3-6 mii de euro pe un set de jante, anvelope si suspensii corecte? Va spun eu, mai niciunul. Voi va comparati cu masinile cu adevarat clean de afara doar pentru ca nici voi nici ei nu aveti spoilere din fibra, ci spoilere stock, dar ignorati ca nu veti avea niciodata masinile asa cum le au ei pentru ca nu ne permitem.
Nu ne permitem niciunul din noi, sau ma rog, foarte putini din noi sa le modificam ca ei, dar in schimb ne maimutarim sa aratam ca ei si ne consideram superiori celor care aleg alt stil de tuning, pe principiul ca noi suntem copiatorii cei mai apropiati, desi suntem la sute de ani distanta.

Last edited by aleks; 05-07-11 at 22:27.
aleks is offline  
Old 05-07-11, 22:50   #110
muntiu
Opel Driver

Stage 5
 
muntiu's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,389
Member of:
[Opel]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Tuning exterior inseamna inclusiv bodykit.
Voua va plac masinile stock.
Ok, foarte bine, va respect parerea, dar din fericire oamenii sunt diferiti, si asta e un lucru bun.
Unora ne plac masinile cu bodykituri, clean sau nu, cu haioane fara locas de numar si cu capota peste faruri.
Daca voua nu va place, nu va faceti voi masinile voastre asa. Faceti-le stock pe exterior, pentru ca voua va plac asa.
Noua nu, de ce trebuie sa avem noi masinile noastre asa cum va plac voua? Trebuie sa purtam noi uniforma pe care o considerati voi ok?
Tracky, imi pare rau ca ai avut parte in jurul tau doar de bodykituri umflate de kit, optiunile sunt foarte multe, daca oamenii aleg doar CEL MAI IEFTIN produs normal ca vezi in jur doar gunoaie. Platiti pretul corect si o sa primiti produsul corect.
Si ca sa inteleaga si cei care privesc masinile de afara fara bodykit, dar superbe: cati dintre voi sunt dispusi sa cheltuie pe un golf 1/2/3 3-6 mii de euro pe un set de jante, anvelope si suspensii corecte? Va spun eu, mai niciunul. Voi va comparati cu masinile cu adevarat clean de afara doar pentru ca nici voi nici ei nu aveti spoilere din fibra, ci spoilere stock, dar ignorati ca nu veti avea niciodata masinile asa cum le au ei pentru ca nu ne permitem.
Nu ne permitem niciunul din noi, sau ma rog, foarte putini din noi sa le modificam ca ei, dar in schimb ne maimutarim sa aratam ca ei si ne consideram superiori celor care aleg alt stil de tuning, pe principiul ca noi suntem copiatorii cei mai apropiati, desi suntem la sute de ani distanta.
daca ar fi sa analizam masinile afisate in ultima perioada pe prima pagina as putea spune ca nu mai este 4tuning aici ci 4kitch si 4 prost gust
tuning nu inseamna un stil anume dar ca orice altceva in materie de design si performante poate fi comparat si criticat
masina asta nu se poate spune ca e rea mai ales daca vedem pe prima pagina un acelasi golf 3 cu o vopsea portocalie si atat (tunata cu aripi si bucsi aftermarket de cea mai proasta calitate)
nu poti numi o masina German look urata dar nici nu poti sustine ca tuning= obligatoriu sute de cai si jante de mii de euro
pur si simplu de la Oltcit Dacie si pana la Ferrari cei care tuneaza masinile vor sa le personalizeze si sa le cosmetizese dupa plac
unii reusesc altii nu dar nu exista un standard

On
golful asta e frumos si se poate si mai bine,numai ca acum a picat pe alte maini mai stangace si se vede calitatea tuningului cu fibra (crapaturi si fisuri de care nu se scapa niciodata)
bafta cu masina

Last edited by muntiu; 05-07-11 at 22:57.
muntiu is offline  
Old 05-07-11, 22:54   #111
Я7B.

Stage 5
 
Я7B.'s Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Ok Ok ( Destul of topic aici )

E masina mea ... Barile unflate si pline de chit cum spun unii ca nu mai sunt la moda , au fost si vor fi cat de curand la mine pe masina doar ca un pic mai diferite .... Nu cred ca o masina stock e mai frumoasa ca una cu ceva modificari ... Daca stau bine si caut un topic al fostului propietar o sa vada coolo numai cuvinte de lauda (fara suparare sageata) dar asta era cu acuma 2 ani in urma .... Au trecut 2 ani si masinile modificate nu mai sunt la moda sau cum???? e in voga la noi acuma clean loock care la Germani este de vreo 10 ani la moda ....
Tipic romanului afli de ceva care era in voga acuma 10 ani .... si crezi ca e la moda acum .
Multumesc Alex , Boasa pentru suport !

Si ca sa fiu on topic mi-a reparat stopurile de frana aveam siguranta arasa si un scurt pe stopul drept ... Si am achizitionat un mp3 player Pioneer .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1000547.JPG
Views:	74
Size:	3.65 MB
ID:	2073058   Click image for larger version

Name:	P1000548.JPG
Views:	104
Size:	3.60 MB
ID:	2073059   Click image for larger version

Name:	P1000550.JPG
Views:	220
Size:	3.79 MB
ID:	2073060  

__________________
Fiat Grande Punto 1.2

Y!mes : red.boy_89

Like me on facebook

http://ptdaniel.blogspot.ro/

Last edited by Я7B.; 05-07-11 at 23:04.
Я7B. is offline  
Old 05-07-11, 23:46   #112
Marica

Stage 5
 
Marica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Quote:
Originally Posted by Boasa View Post
Frate, parerile astea sunt degeaba! Se vede mentalitatea de tuning de la noi din tara care de fapt lipseste la multi dintre noi! Frate eu zic sa-i pui jate de tabla, faruri normale si gata. E mai bine asa, e cel mai misto! O sa fie cel mai tare golf daca faci asta, o sa ai articol pe prima pagina!
Ba sincer mai bine jante de tabla si faruri stock decat cacaturi after-market numai sa atragi atentia cuiva. Problema cu tuningul nu e la noi. Tuningul old-school se referea strict la modificarile care sporeau performatele masinii. Chestia e ca s-a cam uitat de performante sau altceva si mentalitatea unora ramane doar la a iesi in evidenta. Cu leduri sticker`e si eleroane. Orice e sclipitor. Nu inteleg de ce dar pentru tine masina ideala e Seria 7 Cu fata de Rolls Royce care a aparut pe prima pagina candva. Aia cu siguranta atrage priviri. Si cu asta am incheiat subiectul, poluam topicul omului cu niste aberatii care n-au niciun semn. Spor la modificat.
__________________


“On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And then you go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.” (Ayrton Senna)



if it ain`t broke, fix it 'til it is
Marica is offline  
Old 05-07-11, 23:59   #113
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Nu contest faptul ca exista masini modificate cu gust cu spoilere aftermarket etc, dar majoritatea de la noi arata ca un cocalar in trening si ciocate (vorbesc la cazul general nu ma refer la masina din topic)
BULLDOG is offline  
Old 06-07-11, 00:04   #114
Я7B.

Stage 5
 
Я7B.'s Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Masina arata un pic cidat cu spoilare stock (pargurile si restu ce mai este pe ea sunt concepute pt alte spoilare nu pentru stock) dar nu poti spune ca e de cocalar .... Daca e asa merg la primarie sa le cer diploma
Я7B. is offline  
Old 06-07-11, 00:10   #115
Marica

Stage 5
 
Marica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Nu a vrut nimeni sa te jigneasca sau sa faca caterinca de tine sau de masina ta. Si facand o mica paranteza la ce a zis Aleks..nu am nimic cu masinile "shpoilerite", doar ca nemtii nu prea au facut masini pt asa ceva si daca au facut, Golf 3 sigur nu face parte din categoria aia. Cert e ca kitul masinii nu e prea exagerat, am vazut altele care aratau oribil. Dupa parerea mea japonezele ar trebui exploatate mai mult in domeniu asta.
Marica is offline  
Old 06-07-11, 00:10   #116
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

aleks, stiu ca esti moderator pe 4tuning, si poti sa tai si sa spanzuri, dar daca tu ai facut masina asta, accepta orice lucru bun sau rau zis de lumea din jur, eu zic ca e constructiv.

masina ar trebui regandita, daca se doresc bari stock. nu prea dau bine cu haionul clean si cu pragurile ... conteaza ce vrea proprietarul, sa fie OEM + sau sa fie ... Tuning.

o suspensie de calitate si un rand de jante de bun gust fac cat 10 bodykituri. de acolo trebuie pornit tuningul.

bafta.
__________________
Golf Mk1 - 1.8T 1978 Project!
Detman is offline  
Old 06-07-11, 09:29   #117
Trixi
Swift Driver

Stage 5
 
Trixi's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 557
Member of:
[Suzuki]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

in general urasc sa ma bag in asa discutii insa de data asta chiar am ceva de zis.
obiectiv vorbind, avand in vedere ca suntem in 2011 un golf 3 (asta insemand 1996 in caz fericit) in vest este modificat doar de fani inraiti al marcii sau de unii care au un buget mai modest.Ca tot se vorbeste de ei, incercati sa cautati articole si veti vedea ca stilul clean se recomanda si celor care nu prea au fonduri, se recomanda deci lipirea spoilerelor stock (inchiderea , taierea, eliminarea bandourilor...etc)
Pe de alta parte, chiar m-i se pare inutil sa vorbim despre stilul lor, pana ce se doreste doar exteriorul modest, fara investitiile de rigoare in partea mecaninca.Accentuez inca odata si eu, stilul clean NU ARE NICI UN ROST, nu iti va oferi senzatii fara un alt element care sa iti ofere contrast!!!
Da, este foarte ok un golf ultra clean, albastru inchis cu table galbene...daca vezi ca se lasa pe burta air ride-ul!!!! Sau o masina clean....dar cu niste jante imense Oxigin de cate 1000 de euro/bucata. Da.Tot respectul.
Pana si in stilul rat este obligatoriu sa investesti in partea mecanica bani seriosi.Doara asta e ideea: placere maxima de condus, fara grija designului!!!!


Si Bulldog are dreptatea lui.Asa este, marea majoritate la noi adopta un stil total neinspirat. Fix ca o femeie needucata, care se va imbraca cu platforme exagerate cu rochie prea stramta, prea scurta si prea decoltata. Partea cea mai nasoala este ca multora degeaba incerci sa explici ca este exagerat si ar fi suficient doar una sau max 2 elemente dintre astea, pentru ca sa nu fie luata drept curv@, va sari la capul tau si de-al dracului tot asa se va imbraca.Ei, fix asa e si cu proprietarii deseori. La o masina este mult mai greu sa tragi linia, de unde devine exagerata si pana unde este acceptabila PERSONALIZAREA. Pentru ca tuningul este subiectiv. Nu este o stiinta exacta si credeti-ma si in vest, daca sunt 3 membri in juriu, deseori se cearta de mama focului, oricat de multa experienta ar avea ei.

Ideea de baza a tuningului a fost personalizarea.Sunt de acord deci, ca multi au cazut intr-o extrema si au impresia ca este nevoie de toti licuricii de pe lume ca sa ai o masina modificata, sau de un spoiler "drumuri si poduri" sau mai rau, un eleron imens si inutil pe un renault traffic de exemplu....DAR raspunsul la acest fenomen nu este extrema cealalta. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa serios, daca mai vad un golf 3 clean porto, cu jante cu buze si stopuri/faruri fumurii ma apuc sa imi tai venele de plictiseala!

Si ca sa postez strict pe topic, nimeni nu a zis ca masina asta, acum, asa cum este ea, ar fi ultra ok, insa nici aia nu e ok sa ziceti ca un spoiler aftermarket sigur este kitch. Proprietarul masinii este la prima experienta cu masinile modificate, nu uitati asta nici o secunda! Daca vreti sa il ajutati, ganditi-va bine ce anume ii sugerati.
Golful, cu acele spoilere a fost foarte ok acum 2 ani. Da, a trecut ceva timp, s-au schimbat multe, este mare nevoie de schimbare, dar nu cred ca murim daca incercam sa nu dam cu parul in proprietar. Aveti rabdare pana ce isi prezinta omul lucrarea finalizata.
__________________
WARNING!!!I have an attitude,and I know how to use it!
Trixi is offline  
Old 06-07-11, 09:53   #118
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Quote:
Originally Posted by muntiu View Post
golful asta e frumos si se poate si mai bine,numai ca acum a picat pe alte maini mai stangace si se vede calitatea tuningului cu fibra (crapaturi si fisuri de care nu se scapa niciodata)
bafta cu masina
N-are nici o singura fisura sau crapatura pe tot corpul masinii. Nici macar 1 cm.
Quote:
Originally Posted by BULLDOG View Post
Nu contest faptul ca exista masini modificate cu gust cu spoilere aftermarket etc, dar majoritatea de la noi arata ca un cocalar in trening si ciocate (vorbesc la cazul general nu ma refer la masina din topic)
Si o sa tot vezi asa ceva, aici am sustinut si eu acelasi lucru, cand toti vor tuning cu 3 lei nu vei obtine rezultate bune in veci.
Quote:
Originally Posted by Detman View Post
aleks, stiu ca esti moderator pe 4tuning, si poti sa tai si sa spanzuri, dar daca tu ai facut masina asta, accepta orice lucru bun sau rau zis de lumea din jur, eu zic ca e constructiv.

masina ar trebui regandita, daca se doresc bari stock. nu prea dau bine cu haionul clean si cu pragurile ... conteaza ce vrea proprietarul, sa fie OEM + sau sa fie ... Tuning.

o suspensie de calitate si un rand de jante de bun gust fac cat 10 bodykituri. de acolo trebuie pornit tuningul.

bafta.
Nu mi-am folosit nicio clipa calitatea de moderator aici, doar mi-am sustinut parerea. Sigur ca masina cum o vezi acum nu e ceea ce trebuie, e o strutocamila, dar masina merge acum asa ca o chestiune temporara, si cand o sa fie timp si bani masina o sa arate finalizata in orice fel vrea omul, dar unitar.
Cat despre suspensie si jante.... nimic mai adevarat. E primul pas spre orice modificare corecta. Doar primul pas.
aleks is offline  
Old 06-07-11, 12:13   #119
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Sa inteleg ca orice golf 3 e un kitch si daca nu are bara stoc si jante ... si ca vrea sa fie altfel decat tot ce se face in Romania ...
golf rosu intradevar akm arata ciudat cu bara stoc dar dincauza proprietarului ca a spart spoilere ..le va face si le va pune ..cat mai repede
Sincer sunt satul de golfuri cu un bby si ceva jante cu suspensii lasate ...cred ca sunt pe degetele la maini cate golfuri sunt intradevar facute cu cap incepand de la mecanica sisteme franare etc si dupa jante si bby interior etc
Deocamdata atat se poate face la noi si unii inceaca sa fie intradevar unici prin tuning
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline  
Old 07-07-11, 18:04   #120
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: Golf Mk3 Mr. RED

Wow! Cat tam-tam... Hmm! Daca stau bine si ma gandesc eu i-am schimbat aspectul in fiecare an. Daca o pastram inca un an o modificam iar. Te-ai cam grabit cu pozele Daniel si ai primit ce ai meritat. FA-O intai si dupa aia mai vorbim. Bafta.
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli. De aceea o fotografie cu motorul meu nu incape.

http://plmtuning.ro/
sageata is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -