cele doua sunt dellorto ... si nu trebuie sa ai dificultati in reglaj ...cu jigloare modificate stiu pe un golf 2 1.8 8v face 13000rpm cu un relanti de la 2500rpm in sus ...nu vrei sa stii cum poate sa mearga masina ...apropo motorul e 1,8 clasic
am avut si eu prima mea masina un NISSAN CHERY si sa stii ca au potential ca putere si cuplu
Ar trebui sa iesi mai ieftin cu o baterie de carburatoare de moto. Sunt si mai usor de reglat/sincronizat si gasesti si cele necesare pt ele mult mai usor.
sincronizarea face parte din reglaj ,dar reglajul nu se opreste aici!
sincronizarea= deschiderea simultana a tuturor clapetelor pt a uniformiza puterea calorica la acceleratyie, pe fiecare piston aprox egal.
amestecul aer - benzina este f important! ...si am uitat sa iti mai spun de punerea la punct a aprinderii!!! ...si mai important!
sincronizarea face parte din reglaj ,dar reglajul nu se opreste aici!
sincronizarea= deschiderea simultana a tuturor clapetelor pt a uniformiza puterea calorica la acceleratyie, pe fiecare piston aprox egal.
amestecul aer - benzina este f important! ...si am uitat sa iti mai spun de punerea la punct a aprinderii!!! ...si mai important!
ca pret ...probabil ... eu am dat pe carburi 150e acum un an! ...si membranele le-am schimbat noi. iti garantez performanta net suprioara cu carb-uri orizontale ...si chiar ...la carburile de moto montate pe moto, pompa de benzina e suficienta ...dar daca le pui pe masina o sa ai niste surprize ...in gol se tureaza dar in sarcina nu o sa treaca veci de 7500rpm
Foarte misto interiorul, mai ales bordul ala, cad de mult imi poate placea bordul ala si scaunu e misto
De ce este asa ridicata de fund? Lovesti cu toba de la prag sau ce?
La Solexurile alea nu pui niste filtre ceva? O plasa mai fina, nu de alta dar vad ca scoopul ala este fix in ele parca vad cum intra vreo pasare pe acolo si o scuipa pe evacuare
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie.... O batrana din '76
Foarte misto interiorul, mai ales bordul ala, cad de mult imi poate placea bordul ala si scaunu e misto
De ce este asa ridicata de fund? Lovesti cu toba de la prag sau ce?
La Solexurile alea nu pui niste filtre ceva? O plasa mai fina, nu de alta dar vad ca scoopul ala este fix in ele parca vad cum intra vreo pasare pe acolo si o scuipa pe evacuare
...ai dreptate ...acolo mai trebuiau niste palnii cu filtre dar... deocamdata am sistat investitiile si lucrarile ...am mateial teava cu acelasi diametru , care se taie si se prelucvreaza pt forma palniei doar ca ...forma aia de palnie are un scop ...si este calculata ... principiul ejectiei convergent/divergent ..iar eu nu este inginer ... :P asa ca 15e /buc e mai simplu
motorul asta initial a fost un proiect pt. rally. ...dar a venit seceta ...si nu au mai fost bani pt asa ceva ... mai am un motor 2,000 16v cu injectie mecanica de rezerva ...era back-up ...
rocco trebuia sa alerge pe pista...:twist ed:
si italianca sa se odihneasca