04-03-10, 14:22
|
#571
|
Stage 2
Join Date: Mar 2010
Posts: 27
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
felicitari, faina masina
|
|
|
06-03-10, 18:59
|
#572
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 444
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
tare corrado,se vede ca ai muncit f mult la ea,si rezultatele o arata,makr sa ajung si eu la jumatate din ce ai facut tu pt acest corrado cu al meu,cemai esti cel mai tare,totusi iai km modelat linia lui,dar cine sunt eu sa ti zic de linia lui,este cel mai tare corrado de la noi,bafta in continuare!!!!!si poate vii la constanta,,sa ne arati si noua ce poate!!!
|
|
|
19-04-10, 10:38
|
#573
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
vai de mine ca te am concurent in grupa la tulcea........ bravo e supermasina si sper sa ai parte de ea si sa iti indeplinesca toate asteptarile.... si pentru circotasii de pe aici acest proiect e doar un vis umed pentru ei
|
|
|
25-04-10, 14:49
|
#574
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Tocmai am mancat bataie (vreo 4 lungimi) de la chestia asta:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...rbo-by-eps.htm
Eu am mers cu ceva intre 1,0 si 1,1 bar, ceea ce inseamna puteri aprox. egale. Am plecat bine, am schimbat cand trebuie... totul a fost OK. Nu pot sa ma plang decat de cutia mea cu rapoarte cam scurte. Nu pot decat sa-l felicit, pe el si pe baietii de la EPS.
|
|
|
25-04-10, 14:56
|
#575
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 326
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
edy,mai pune odata linku,nu e ok....
|
|
|
25-04-10, 14:57
|
#576
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 699
Member of: [FOTO]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
|
|
|
25-04-10, 15:31
|
#577
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Quote:
Originally Posted by corraptor_evo
Tocmai am mancat bataie (vreo 4 lungimi) de la chestia asta:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...rbo-by-eps.htm
Eu am mers cu ceva intre 1,0 si 1,1 bar, ceea ce inseamna puteri aprox. egale. Am plecat bine, am schimbat cand trebuie... totul a fost OK. Nu pot sa ma plang decat de cutia mea cu rapoarte cam scurte. Nu pot decat sa-l felicit, pe el si pe baietii de la EPS.
|
Mai pun link-ul o data:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...bo-by-eps.html
Trebuie sa completez: La configuratia graficelor dyno (ale mele) nu trebuie decat sa accelerezi "blana" total si sa schimbi in buza limitarii. Deci trebuie doar sa fii atent, rapid si decis.
Uite si graficele mele combinate de 0,8 cu 1,0 bar si 1,0 cu 1,2 bar:
Last edited by corraptor_evo; 25-04-10 at 15:46.
|
|
|
09-05-10, 19:22
|
#578
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
am vorbit sa facem schimb de id de mess compotase_basarabi sunt baiatul de pe kogalniceanu .... super tare masina
|
|
|
09-05-10, 21:06
|
#579
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of: [VW] [SEAT]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
felicitari ! tare masina . se putea si mai bine multa bafta in continuare !
|
|
|
10-05-10, 12:07
|
#580
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Tin sa felicit PAHu' si pe al sau sofer pentru surprinzatoarea prestatie de la Tulcea. Nu am crezut pana nu am vazut cu ochii. Absolut senzatie!!! Ziceam oamenilor pe acolo detalii despre masina si toti ramaneau interzisi! Bravo Edy, tot respectul meu pentru masina, prestatie tot!!!
Ataseaza o lista de victime Edy ca esti mandru de killuri, is sigur de asta!!!
|
|
|
11-05-10, 00:18
|
#581
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,843
Member of: [VW]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
felicitari pentru masina si pentru prestatie,aveai ceva probleme din ce am vazut,ratai o treapta mai mereu ,bafta cu masina
|
|
|
12-05-10, 13:21
|
#582
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Multumesc pentru felicitari.
Ma bucur ca s-a observat si din afara faptul ca am ratat absolut la fiecare cursa schimbarea in viteza aIIIa. Chiar, la cursa cu Mustangul am crezut ca s-a barbierit ceva in cutie si-am dat "avaria".
Am montat mai demult short shifter de la B@M (firma, frate, USA nu gluma) pe care, desi imi facea absolut mereu probleme la aproape ORICE schimbare de viteza, m-am incapatanat sa nu-l schimb in ideea ca o sa reusesc, pana la urma, sa-l reglez, rodez etc. M-am inselat amarnic!
Duminica, configuratia PAH-ului a fost 1350 kg, 1,2 bar pe 4 roti pe care a trebuit sa mai sui si cele 90 kg ale mele . Electronica Haltech setata de HPTuning Garage cu 1,2 bar pe 2 roti (358HP la roata - 412HP/491Nm/volanta) ceea ce, pe 4 roti insemna mult mai putin, cam cu vreo 10%, deci max. 320 HP/roti.
In ceea ce priveste cursele pe care le-am facut in general: BMW M3E95 resoft (4,0L), Ford Mustang 4,6L Supercharger-Elspa, Opel Speedster 2Lturbo-Pepy, Subaru WRX, as putea spune ca sunt foarte multumit de cum s-a comportat masina... as putea, DACA n-as fi ratat tot timpul a III-a. As vrea sa zic ca, fara sa mi se atraga atentia ca "dupa razboi, multi viteji se arata", luandu-ma dupa modul cum a tras motorul si diferentele cu care am trecut linia de finish, ar fi fost complet alte rezultate cu toate masinile respective, mai putin, desigur Porsche 997.
Am plecat foarte bine (mai putin cu Subaru cand, din neatentie, am scapat in limitare si mi-a luat-o inainte) dar, pe parcurs, in afara de chestia cu ratarea vitezei 3, mai pot sa spun ca o cutie de viteze VR6syncro nu este cea mai potrivita pentru curse, avand rapoartele cam mari.
Din ce-am inteles, Mustangul avea vreo 400 HP la roata (in prezentarea 4T zicea ceva de 547 HP/motor!!!), Speedsterul 360-380 HP (cu 950 kg stock) la volanta, M3-ul 420HP +resoftat, Subaru 360 HP la roata (trecem sub tacere PORSCHE-ul 997 )
Vreau sa lamuresc o chestie legata de cursa cu M3E92 resoftat (Sebastian): se pare ca majoritatea (inclusiv oficialii) zic ca eu am trecut primul linia de sosire. Exista o persoana (alta decat Sebastian), care zice ca nu. Intrucat eram foarte aproape unul de celalalt, absorbit de cursa si de ratarea vitezei 3, nu am observat ce s-a intamplat cu adevarat la finish. Asa ca nu sustin nici o varianta. Mai mult decat atat, prefer sa consider ca urmatoarea intalnire cu Sebastian si M3-ul lui va fi revansa mea.
Ca impresie generala, in pofida rezultatelor, m-am simtit excelent, mai ales datorita publicului care surprinzator, (desi carcotas in general) pe mine m-au aplaudat la absolut fiecare intoarcere din cursa, ceea ce m-a uimit si “montat” totodata.
Pana la urma, fotbalul se joaca pe goluri, nu pe impresia artistica... si, sa speram ca va exista si o “data viitoare” pentru toata lumea.
Last edited by corraptor_evo; 12-05-10 at 13:29.
|
|
|
12-05-10, 15:05
|
#583
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Quote:
Originally Posted by corraptor_evo
Ca impresie generala, in pofida rezultatelor, m-am simtit excelent, mai ales datorita publicului care surprinzator, (desi carcotas in general) pe mine m-au aplaudat la absolut fiecare intoarcere din cursa, ceea ce m-a uimit si “montat” totodata.
|
O asa masina nu vezi prea des sau chiar deloc pe la noi .. deci meriti tot respectul si toate aplauzele din partea oamenilor .. Felicitari Edi si la cat mai multe victorii..
|
|
|
12-05-10, 17:10
|
#584
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 826
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Quote:
Originally Posted by Rebel_Boy
O asa masina nu vezi prea des sau chiar deloc pe la noi .. deci meriti tot respectul si toate aplauzele din partea oamenilor .. Felicitari Edi si la cat mai multe victorii..
|
asa e , felicitari , masina s-a comportat onorabil,pacat de treapta 3 , dar si asa , felicitari si respect
|
|
|
13-05-10, 11:03
|
#585
|
Stage 1
Join Date: May 2010
Posts: 10
|
Re: Corrado - VRTS (VR6TurboSyncro)
Am citit threadul tau dupa ce ti-am vazut masina la Tulcea! Acum, dupa ce am aflat amanunte legate de modul cum a evoluat constructia ei, sunt si mai impresionat de ceea ce ai facut, unic in Romania si foarte rar in lume: O masina (un Corrado) cu tractiune integrala cu un motor de 174 CP ridicat (deocamdata) la 412 CP, adica cu 250%!
Eu zic ca e mult mai mult tuning decat oricare dintre masinile cu care te-ai dat (si decat extem de multe dintre masinile din tara) si e pacat ca ai avut problemele cu schimbatorul.
De altfel, am auzit mai multi spectatori "horcaitul' din cutie cand ratai trei-ul. Sa fiu sincer, prima data, cu M3-ul, am zis ca ai gresit, a doua oara, cu Mustangul, am zis ca esti prost (scuze, dar asta e... ), iar dupa aia, la celelalte curse, mi-am dat seama ca e ceva in neregula...
Sper ca la Alexeni ai sa vii si-ai sa faci o figura mai frumoasa!
Bafta!
P.S.: Daca aia de la finish (oficialii, adica) au ridicat steagul pentru tine, ce inseamna asta? Ca a castigat celalalt ?
|
|
|
|
|