Salut oameni buni,
Vreau sa va povestesc ceva:
Am avut un Scirroco I ('79) pe care am pus un motor de Golf 2GTI (112 CP - MPI Digifant II-adica electronica). Cind, in 2002, la Iasi, am luat bataie pe aeroport cu el, la liniute, am plins putin si-apoi am muncit mult: trecind degeaba prin turbine de pe 1,6 TD (KKK) si 1,9 TDI (Airesearch-Garret) de pe VW, am ajuns la un IHI R5F de pe un Subaru Legacy 2litri 16v. Dupa trei luni de simbete si duminici (adica vreo doua saptamini cap la cap) si 150 Euro, a trecut iarna, am ajuns la cursele din 2003 si au plins ceilalti: VW, Audi si Opel pina la 2.3l si 16v, BMW pina la 2,5l, PEUGEOT SRI si SRT, Renault 5T si Alpine, de ma refuzau dupa aia ceilalti \"nu facem liniute ca ai turbo\". Nu l-am pus pe dyno ca n-aveam unde, dar nu puteam fi prea departe de 140 CP (dupa cum zburam).
In 2004 mi-am un Corrado G60. Desi intreg, fostul proprietar isi cam batuse joc de el. Il luasem de vreo luna si jumatate nu cunosteam masina si, la cursele care au urmat in iunie 2004 am plins din nou.
Suparat, am comandat cite ceva de la BarTek Tuning Gmbh. In 4 zile si 300 Euro am ajuns la performante cam pentru 180-190 CP (7,6 sec la 100km/h) : alta fulie la Gheu+chip+ restrictor ISV. Inca n-am schimbat intercoolerul (pe care il am deja pregatit - de 4 ori mai mare decit cel stock). Anul trecut m-am dat cu alte masini si asa au mai plecat citiva plingind de pe aeroport. Ala n-am fost eu cu Gheul meu.
Dupa asta, am vrut sa mai cistig cite ceva si l-am facut syncro (3 luni si 1100 Euro). La chestia asta am pierdut cam trei sferturi de sec la 100km/h. Asa ca desi sint tare pe viraje (alte brate, alte mase in miscare, inca doua roti care trag cind e nevoie) mai am nevoie de putere. Acum, in primavara ii pun o chiulasa de 16v, alt chip, alta fulie si alta curea (15mm) la Gheu (si-o polishare la interior), o injectie cu apa, tubulatura de aer din inox si intercoolerul pregatit unii spun c-as putea ajunge la 260 CP( cu vreo 1000 euro), dar mai vedem. Planul meu e un VR6 (R32) biturbo care se duce la 450 CP super lejer.
Intre timp am lucrat si la exterior: bara fata+spate, praguri, prize, stopuri clare, faruri clare In.pro (Angel Eyes), Xenon McCullogh etc (cam peste 1500 Euro, cu totul). N-am apucat s-o vopsesc, din pacate, dar vine primavara.
Cam asta e... Dar e foarte pe scurt. N-am povestit nimic despre sutele de ore de munca. Dar astea nu mai conteaza cind treaba-i terminata si-i bine facuta.