Daca nu s-a inteles pana acum, am sa incerc sa fiu mai clar: Nu ne intereseaza parerea voastra decat in cazul in care ne hotaram sa ne taiem butucii de la rotile masinii ca sa ne intre jantele...
(o proba de "creativitate/tuning" la unu' de pe forumul asta).
Noutati, bunatati! Am schimbat Wastegate-ul "Tial-look" cu un Tial de la mama lui, tot F38, dar cu arc mai moale, de 0,6 bar, ca sa-mi pot face setarea de putere pe trepte mai fina. Trebuie doar sa mai fac o vizita la Cristi Maier (HP Customs G) pentru chestiile astea. Abia astept, mai ales ca masina a devenit foarte soft, comparativ cu actiunea mai brutala a vechiului WG cu arc de 0,8 -1,0 bar, probabil si din cauza diferentelor constructive dintre acestea. Mai asteptam, n-au intrat zilele-n sac...
Iar ursii si-au castigat dreptul (destul de contestat, de altfel) de a fi plimbati si prin alte parti, situatie identica cu cea a melodiilor obosite care pot fi cantate cu un succes deplin pe la alte mese. Hai, liberareee...