si am reiceput lucrul la caroserie
ceva poze de saptamana trecuta
readus aripile la dimensiunea si starea lor initiala scos de pe ele toate straturile de kit
usile indreptate perfect si scos toti pori de pe ele
plafonul si capota dat jos vopseaua pana la tabla
urmeaza pragurile fixate cat mai tzapan sa nu mai apara vibratii . slefuirea si scoaterea tuturor craparurilor si a porilor
__________________ execut Evacuari Inox ,admisii aluminiu custom. Suduri in Inox ,Aluminiu ,Magneziu in mediu protector .Taieri flanse cu plasma pt admisi sau evacuari . DEZMEMBRARI VW GOLF 1,2,3,4, PASSAT B3 B4 Corrado
Diferite motorizari: 1400, 1600, 1800, 2000 8v, 2000 16v, 2800 VR6, 1900 D, TD, TDI YM/ID: ugodvamesu E-mail:ugodvamesu@yahoo.com TEL: 0722410820
E bine ca nu te-ai oprit. Dar nu spui nimic despre partea de motor: ce fel de interne, ce fel de turbina, cu ce caracteristici, ce fel de BOV, WG, IC, fueling, control etc...?
mai conteaza cand e gata ?
alti au lucrat cate 30-40 de ani pe o masina ca sa iasa ce au vrut
nu ma grabesc niciunde
nu e msina de circulat cu ea
e de show