Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-09, 23:27   #136
iZOTOPE

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

bodel..macar noi nu vb fara sa stim adica ne pierdem noptile sa citim si sa intelegem cum merg lucrurile ...apoi le punem in practica, dovada: avem masini care fug binisor si nu bubuie, dar asta e o alta mancare de peste

later edit: de unde stii ca nu detinem o astfel de masina (bi moto) aici :P
__________________
FUCK NEW MODEL CARS! I'M RIDING OLD SCHOOL!!
iZOTOPE is offline   Reply With Quote
Old 26-02-09, 23:28   #137
76BPR

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 748
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

pune o poza cu cartea masini si demonstreazane ca ai trecut motorul in carte
76BPR is offline   Reply With Quote
Old 26-02-09, 23:33   #138
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

poti sa demonstrezi sau nu e simplu ai 31 de ani nu cred ca la varsta ta mai minti sau asa ar fi normal eu zic sa demonstrezi ca ai omologat motorul si caroseria eventual si rotile ia fii tu barbat si demontreaza ce nu ne vine noua sa credem ca am impresia ca tu vorbesti de rufe intinse aici si defaptnu prea e cum spui tu in concluzie poti demonstra sau nu ?
P S incearca sa nu eviti ce te intreb ca e a treia oara
__________________
B 89 WRC is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 00:41   #139
maibunu

Stage 5
 
maibunu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,752
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

ba stiu ce investitie e intr-un VR6 turbo ca tocmai a fost scos unu pe strazi si am asistat la creearea lui.
maibunu is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 00:46   #140
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

de la 10000 euro in sus ca sa fie treaba buna
B 89 WRC is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 09:26   #141
ugod

Stage 5
 
ugod's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Quote:
Originally Posted by B 89 WRC View Post
de la 10000 euro in sus ca sa fie treaba buna
12.000 sa investit in Renner deci nu prea stii ce trebuie investit sau cat
ugod is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 09:41   #142
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Quote:
Originally Posted by ugod View Post
12.000 sa investit in Renner deci nu prea stii ce trebuie investit sau cat
scria de la 10000 in sus
si daca tot iti place sa raspunzi ca aseara am vazut ca nu ai mai vb nimic spune si daca poti comfirma ce ai spus despre omologare sau nu
B 89 WRC is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 10:06   #143
geo_34
VW Driver

Stage 3
 
geo_34's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of:
[VW]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Quote:
Originally Posted by iZOTOPE View Post
ok, ca vad ca unii habar nu au cu ce se manca syncro, am sa incerc sa-i lamuresc cu documentatii, pt ca unii vb despre acest sistem de transmisie fara sa fie documentati cum trebuie, si aduc tot felul de discutii inutile



asa...dupa ce ati citit lectia de mai sus, va intreb si eu inca o data care e treaba cu et-ul rotilor de pe spate? care e problema cu ele lamuriti-ma si pe mine
asta e marele dezavantaj al nostru noi nu stim engleza ca voi sa citim pe afara.
Sa stii ca din greseala unii chiar lucreaza in domeniu si pe la majoritatea marcilor tot ce inseamna 4x4 recomanda aceeasi dimensiune de roata.DAR CE STIU INGINERII AIA.
__________________
VW Golf 2 GTI(produs energizant cu un continut ridicat de adrenalina).
A se administra in cazul dependentei grave de birou.

Last edited by geo_34; 27-02-09 at 10:08.
geo_34 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 10:54   #144
ruller

Stage 5
 
ruller's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,515
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

imi place ca toti stim...dar mai putini facem !.. tot nu inteleg de ce atatea gesturi ? sa lasam omul in pace..sa-si continue proiectul si vedem ce iese !
ruller is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 15:13   #145
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Nota Moderator : DE ce oare unul dintre putinele topicuri recente in care se prezinta pe acest forum evolutia unei masini,cu multe poze si detalii,trebuie sa sufere de balacareala mizerabila de care unii dintre noi sunt absolut dependenti? ...De ce oare unii tasteaza doar din inertie,refuzand sa merga la somn cand organismul lor le spune clar ca asta ar fi calea de urmat ? Chiar nu va aduceti aminte (la cei unde este cazul) ca nu iti este chiar cel mai la'ndemana lucru atunci cand lucrezi la masina,de multe ori intampinand dificultati,sa te gandesti la a-i ajuta pe altii care in viitor ar putea trece prin aceleasi probleme?... adica impartasirea unor info si experiente altor oameni din care pe majoritatea nu-i cunosti si sunt la sute de km distanta...Numai sa'ntrerupi lucrul si sa pui mana pe aparat nu-ti vine...

In alta ordine de idei...pt mult-stimatii useri ce INSISTA si insista si iar insista ,insistand insistent pe o intrebare...scuzati-ma, tampa mai ales prin faptul ca a fost repetata parca de niste babe obsedate, zgariind pe retina si creier orice om ce ar incerca sa parcurga relaxat acest topic si eventual sa invete ceva... ma simt obligat a le aduce aminte ca userul ce a deschis acest topic NU ARE vreo obligatie sa va raspunda dvs la orice intrebare...poate nu vrea,poate nu are chef,poate a uitat sau poate se simte acuzat de o eventuala insinuare si asta il face sa o evite..POATE -eu nu stiu,insa as fi bine sa constientizati PENIBILUL situatiei ...si poate sa si INCETATI cu atitudinea respectiva ! NU incercati sa transformati un topic ce s-a nascut constructiv,intr-o puerila disputa "banateni vs bucuresteni" pt ca este ABSOLUT artificiala !

PS: si postul meu aici ca si user - Nu stiu de unde au aflat unii dintre noi ca pe transmisii integrale cu visco central nu se pot sau nu se pun din fabrica anvelope de latimi diferite fata/spate, insa au aflat eronat informatia respectiva...bugatti ,lambo, porsche...si chiar si "familiala" RS6 .. Doar diametrul total al rotii trebuie sa fie acelasi...talonul si latimea benzii de rulare si binenteles dimensiunea jantei,pot fi diferite pe axa fata/spate.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 15:26   #146
danmoise

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 108
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

lascarica, cuplaj vascos e la syncro, la torsen si haldex sunt roti dintate.

si are dreptate lascarica, e vb diametru, nu de latime.
danmoise is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 15:27   #147
djhojd

Stage 5
 
djhojd's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 985
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

ii greu de inteles ca nu aici pe forum e competitia ci doar la linia de start
logic sau fizic asa ar trebui sa fie, circumferinta rotilor sa fie aceeasi....(diferente pot aparea pana si daca difera doar firma cauciucurilor dimensiunile sa fie la fel)
djhojd is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 15:30   #148
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Quote:
Originally Posted by danmoise View Post
lascarica, cuplaj vascos e la syncro, la torsen si haldex sunt roti dintate.

si are dreptate lascarica, e vb diametru, nu de latime.
Ce spui tu este relevant numai in cazul RS6...restul au central Visco !... Iar legat de haldex...nu posta daca nu esti SIGUR de ceea ce afirmi
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 19:10   #149
ugod

Stage 5
 
ugod's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Quote:
Originally Posted by B 89 WRC View Post
scria de la 10000 in sus
si daca tot iti place sa raspunzi ca aseara am vazut ca nu ai mai vb nimic spune si daca poti comfirma ce ai spus despre omologare sau nu
deci ...
pt simpla curiozitate a ta , am discutat cu proprietarul Rennerului si vb zilnic cu el pe net si de acolo stiu ca s-au investit 12.000 euro doar in motor stiu si de modificari si multe alte chesti s-au facut pe acea masina .
iar pt o alta curiozitate care vad ca te framanta .atasez si o poza cu cartea mea de identitatea ,sa vad ce mai ai de spus ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC05297.jpg
Views:	1345
Size:	192.3 KB
ID:	811127  
__________________
execut Evacuari Inox ,admisii aluminiu custom. Suduri in Inox ,Aluminiu ,Magneziu in mediu protector .Taieri flanse cu plasma pt admisi sau evacuari .
DEZMEMBRARI VW GOLF 1,2,3,4, PASSAT B3 B4 Corrado
Diferite motorizari: 1400, 1600, 1800, 2000 8v, 2000 16v, 2800 VR6, 1900 D, TD, TDI
YM/ID: ugodvamesu
E-mail:ugodvamesu@yahoo.com
TEL: 0722410820
ugod is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 19:19   #150
B 89 WRC
Registered

Stage 5
 
B 89 WRC's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 VR6 turbo syncro

Quote:
Originally Posted by ugod View Post
deci ...
pt simpla curiozitate a ta , am discutat cu proprietarul Rennerului si vb zilnic cu el pe net si de acolo stiu ca s-au investit 12.000 euro doar in motor stiu si de modificari si multe alte chesti s-au facut pe acea masina .
iar pt o alta curiozitate care vad ca te framanta .atasez si o poza cu cartea mea de identitatea ,sa vad ce mai ai de spus ?
f frumos ai fi putut face confirmarea asta de la inceput si nu mai erau discutii cat despre kitul de caroserie nu se mentioneaza nimic dar nu asta era problema e bine ca ai motorul in acte cat despre roti nimic specificat sau omologat la dimensiunile alea oricum spor la treaba si nu am inteles de ce ai ezitat cu demonstratia
si treaba cu miile de euro investiti in motoare nu am spus ca te costa doar 10000 am spus de la 10000 in sus poti sari si de 12000 stai linistit
B 89 WRC is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -