26-02-09, 23:27
|
#136
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 54
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
bodel..macar noi nu vb fara sa stim adica ne pierdem noptile sa citim si sa intelegem cum merg lucrurile ...apoi le punem in practica, dovada: avem masini care fug binisor si nu bubuie, dar asta e o alta mancare de peste
later edit: de unde stii ca nu detinem o astfel de masina (bi moto) aici :P
__________________
FUCK NEW MODEL CARS! I'M RIDING OLD SCHOOL!!
|
|
|
26-02-09, 23:28
|
#137
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 748
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
pune o poza cu cartea masini si demonstreazane ca ai trecut motorul in carte
|
|
|
26-02-09, 23:33
|
#138
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
poti sa demonstrezi sau nu e simplu ai 31 de ani nu cred ca la varsta ta mai minti sau asa ar fi normal eu zic sa demonstrezi ca ai omologat motorul si caroseria eventual si rotile ia fii tu barbat si demontreaza ce nu ne vine noua sa credem ca am impresia ca tu vorbesti de rufe intinse aici si defaptnu prea e cum spui tu in concluzie poti demonstra sau nu ?
P S incearca sa nu eviti ce te intreb ca e a treia oara
__________________
|
|
|
27-02-09, 00:41
|
#139
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,752
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
ba stiu ce investitie e intr-un VR6 turbo ca tocmai a fost scos unu pe strazi si am asistat la creearea lui.
|
|
|
27-02-09, 00:46
|
#140
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
de la 10000 euro in sus ca sa fie treaba buna
|
|
|
27-02-09, 09:26
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Quote:
Originally Posted by B 89 WRC
de la 10000 euro in sus ca sa fie treaba buna
|
12.000 sa investit in Renner deci nu prea stii ce trebuie investit sau cat
|
|
|
27-02-09, 09:41
|
#142
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Quote:
Originally Posted by ugod
12.000 sa investit in Renner deci nu prea stii ce trebuie investit sau cat
|
scria de la 10000 in sus
si daca tot iti place sa raspunzi ca aseara am vazut ca nu ai mai vb nimic spune si daca poti comfirma ce ai spus despre omologare sau nu
|
|
|
27-02-09, 10:06
|
#143
|
VW Driver
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of: [VW]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Quote:
Originally Posted by iZOTOPE
ok, ca vad ca unii habar nu au cu ce se manca syncro, am sa incerc sa-i lamuresc cu documentatii, pt ca unii vb despre acest sistem de transmisie fara sa fie documentati cum trebuie, si aduc tot felul de discutii inutile
asa...dupa ce ati citit lectia de mai sus, va intreb si eu inca o data care e treaba cu et-ul rotilor de pe spate? care e problema cu ele lamuriti-ma si pe mine
|
asta e marele dezavantaj al nostru noi nu stim engleza ca voi sa citim pe afara.
Sa stii ca din greseala unii chiar lucreaza in domeniu si pe la majoritatea marcilor tot ce inseamna 4x4 recomanda aceeasi dimensiune de roata.DAR CE STIU INGINERII AIA.
__________________
VW Golf 2 GTI(produs energizant cu un continut ridicat de adrenalina).
A se administra in cazul dependentei grave de birou.
Last edited by geo_34; 27-02-09 at 10:08.
|
|
|
27-02-09, 10:54
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,515
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
imi place ca toti stim...dar mai putini facem ! .. tot nu inteleg de ce atatea gesturi ? sa lasam omul in pace..sa-si continue proiectul si vedem ce iese !
|
|
|
27-02-09, 15:13
|
#145
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Nota Moderator : DE ce oare unul dintre putinele topicuri recente in care se prezinta pe acest forum evolutia unei masini,cu multe poze si detalii,trebuie sa sufere de balacareala mizerabila de care unii dintre noi sunt absolut dependenti? ...De ce oare unii tasteaza doar din inertie,refuzand sa merga la somn cand organismul lor le spune clar ca asta ar fi calea de urmat ? Chiar nu va aduceti aminte (la cei unde este cazul) ca nu iti este chiar cel mai la'ndemana lucru atunci cand lucrezi la masina,de multe ori intampinand dificultati,sa te gandesti la a-i ajuta pe altii care in viitor ar putea trece prin aceleasi probleme?... adica impartasirea unor info si experiente altor oameni din care pe majoritatea nu-i cunosti si sunt la sute de km distanta...Numai sa'ntrerupi lucrul si sa pui mana pe aparat nu-ti vine...
In alta ordine de idei...pt mult-stimatii useri ce INSISTA si insista si iar insista ,insistand insistent pe o intrebare...scuzati-ma, tampa mai ales prin faptul ca a fost repetata parca de niste babe obsedate, zgariind pe retina si creier orice om ce ar incerca sa parcurga relaxat acest topic si eventual sa invete ceva... ma simt obligat a le aduce aminte ca userul ce a deschis acest topic NU ARE vreo obligatie sa va raspunda dvs la orice intrebare...poate nu vrea,poate nu are chef,poate a uitat sau poate se simte acuzat de o eventuala insinuare si asta il face sa o evite..POATE -eu nu stiu,insa as fi bine sa constientizati PENIBILUL situatiei ...si poate sa si INCETATI cu atitudinea respectiva ! NU incercati sa transformati un topic ce s-a nascut constructiv,intr-o puerila disputa "banateni vs bucuresteni" pt ca este ABSOLUT artificiala !
PS: si postul meu aici ca si user - Nu stiu de unde au aflat unii dintre noi ca pe transmisii integrale cu visco central nu se pot sau nu se pun din fabrica anvelope de latimi diferite fata/spate, insa au aflat eronat informatia respectiva...bugatti ,lambo, porsche...si chiar si "familiala" RS6 .. Doar diametrul total al rotii trebuie sa fie acelasi...talonul si latimea benzii de rulare si binenteles dimensiunea jantei,pot fi diferite pe axa fata/spate.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
27-02-09, 15:26
|
#146
|
Stage 3
Join Date: Jun 2005
Posts: 108
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
lascarica, cuplaj vascos e la syncro, la torsen si haldex sunt roti dintate.
si are dreptate lascarica, e vb diametru, nu de latime.
|
|
|
27-02-09, 15:27
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 985
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
ii greu de inteles ca nu aici pe forum e competitia ci doar la linia de start
logic sau fizic asa ar trebui sa fie, circumferinta rotilor sa fie aceeasi....(diferente pot aparea pana si daca difera doar firma cauciucurilor dimensiunile sa fie la fel)
|
|
|
27-02-09, 15:30
|
#148
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Quote:
Originally Posted by danmoise
lascarica, cuplaj vascos e la syncro, la torsen si haldex sunt roti dintate.
si are dreptate lascarica, e vb diametru, nu de latime.
|
Ce spui tu este relevant numai in cazul RS6...restul au central Visco !... Iar legat de haldex...nu posta daca nu esti SIGUR de ceea ce afirmi
|
|
|
27-02-09, 19:10
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Quote:
Originally Posted by B 89 WRC
scria de la 10000 in sus
si daca tot iti place sa raspunzi ca aseara am vazut ca nu ai mai vb nimic spune si daca poti comfirma ce ai spus despre omologare sau nu
|
deci ...
pt simpla curiozitate a ta , am discutat cu proprietarul Rennerului si vb zilnic cu el pe net si de acolo stiu ca s-au investit 12.000 euro doar in motor stiu si de modificari si multe alte chesti s-au facut pe acea masina .
iar pt o alta curiozitate care vad ca te framanta .atasez si o poza cu cartea mea de identitatea ,sa vad ce mai ai de spus ?
__________________
execut Evacuari Inox ,admisii aluminiu custom. Suduri in Inox ,Aluminiu ,Magneziu in mediu protector .Taieri flanse cu plasma pt admisi sau evacuari .
DEZMEMBRARI VW GOLF 1,2,3,4, PASSAT B3 B4 Corrado
Diferite motorizari: 1400, 1600, 1800, 2000 8v, 2000 16v, 2800 VR6, 1900 D, TD, TDI
YM/ID: ugodvamesu
E-mail:ugodvamesu@yahoo.com
TEL: 0722410820
|
|
|
27-02-09, 19:19
|
#150
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 VR6 turbo syncro
Quote:
Originally Posted by ugod
deci ...
pt simpla curiozitate a ta , am discutat cu proprietarul Rennerului si vb zilnic cu el pe net si de acolo stiu ca s-au investit 12.000 euro doar in motor stiu si de modificari si multe alte chesti s-au facut pe acea masina .
iar pt o alta curiozitate care vad ca te framanta .atasez si o poza cu cartea mea de identitatea ,sa vad ce mai ai de spus ?
|
f frumos ai fi putut face confirmarea asta de la inceput si nu mai erau discutii cat despre kitul de caroserie nu se mentioneaza nimic dar nu asta era problema e bine ca ai motorul in acte cat despre roti nimic specificat sau omologat la dimensiunile alea oricum spor la treaba si nu am inteles de ce ai ezitat cu demonstratia
si treaba cu miile de euro investiti in motoare nu am spus ca te costa doar 10000 am spus de la 10000 in sus poti sari si de 12000 stai linistit
|
|
|
|
|