Păi e buna ideea , dar dacă tot ai avut-o, pune şi tu niste poze,
P.s. mai ai oltcitul , sau doar renaultul, (daca nu mă însel esti jonny cu renaultul 5 şi cu oltcitul verde cu motor de alfa ), scuze de mă insel
Poze de prin lume nu am , dar am de pe la mare..
so, poze :
Poze de pe A2 + mare 2007 (CME)
LE AM PE AMINDOUA IN FAMILIE CARE S-a SI MARIT INTRE TIMP (vorbim de masini):
Fotografiile de mai jos arata ca in cuplu "SE TRAG UNA PE ALTA" in drum ( 1.- la iesire din Craiova; 2 - pe pantele din Apuseni intre BRAD si BEIUS la "VIRFURILE " [Craiova - Tg Jiu - Deva - Brad - Beius - Oradea) spre cursa de la Oradea din 04.06.2006 unde am concurat doar cu R5-ul (cu succes, pe ploaie). Este momentul cind dupa o curba scurta la stinga se incepe ultima panta la VIRFURILE cu o panta de 11 sau 12 %, era dimineata eram 5 pers in total (3 in oltcit si 2 in R5 pe platforma), mergeam nu prea tare in a 5-a am retrogradat in toate treptele iar spre finalul pantei ( mai aveam cam 100 m, tot urcusul este in linie dreapta) mergeam pe GPL, motorul a murit usor. Am blocato in panta si am trecut-o rapid pe benzina, inainte de a se misca spre in spate, am reusit totusi sa o misc spre in fata, in susul pantei, cu toata greutatea platformei incarcate ce o tragea spre in jos. Am oprit in virf linga piatra ce marca virful pantei si am luat o mica pauza, am ramas cu amintirea acelei pante abrupte , ba chiar foarte abrupte (cei care o stiu pot sa confirme) era ora 5 dimineata iar la Oradea, 8 era ora limita de inscriere. Acolo am inscris in concurs ambele masini ca sa pot intra cu ele pe pista, am parcat Oltcitul cu platforma dupa el in capat unde se aliniau masinile in parc si am renuntat sa mai concurez cu el menajindul sa zicem asa ( mai aveam 600 km la intoarcere unde am venit pe Arad -Timisoara - Domasnea - Herculane ) Succesul a fost total cu R5 - ul unde in finala am batut un Bora 4x4 care avea succese mari in zona, totul a fost pe ploaie. Revin cu alte foto. A uitasem 3 - este inima de acum a Oltcit-ului meu se afla pe multe modele Alfa Romeo de la Alfa 33 cu carburi duble dublucorp verticale motor boxer 1350 cm, 83 hp 4 pistoane 8 supape racire cu apa - Alfa 145 si 146 in versiunea cu injectie indirecta monopunct, toate aspirate.