Prima mea masina a fost un oltcit din '86. Fostul proprietar a modificat-o putin in sensul ca avea genti din aluminiu, geamuri electrice (nu stiu ce motorase avea dar erau imense). Motorul francez, cutie franceza (alea erau din fabrica). Pe vremea aia (1997) era singurul tip masina pe care mi-am permis sa o cumpar (900 de marci germane). Am tras de masina aia 4 ani si din pacate nu am avut bani sa o intretin. In 2001 s-a crapat blocul motor (ultima oara am mers cu ea fara ulei) iar cand am dus masina la service mi-au cerut 1000 de marci sa-mi faca motorul. La pretul ala am zis ca iau alta masina si uite asa am ramas fara primul OLTCIT. Si cum prima dragoste nu se uita...am ajuns anul asta sa-mi iau alt OLTCIT (cu actuala masina am dus frantuzoaica pe ultimul drum la fier vechi). Cand l-am cumparat abia "besea" (scuze de expresie) ziceai ca-i buda de buda si nu mai iese masina din ea veci. O am de 2 luni si deja mi-a tras niste gauri majore in buget pana am reusit sa o repar cat de cat. Ce pot sa zic...Am avut ceva aventuri in aceste 2 luni cu ea...
1.Bujie rupta in chiuloasa.
2.Ventilatorul de la motor care baga aer cald sau rece facut varza
3.Parghile interioare (comanda de aer cald sau rece) din masina nu functionau.
4.Ceva probleme la instalatia electrica.(o gramada de fire trase aiurea prin bord)
5.Probleme la esapament (baga gaze inauntru la greu)
6.Pivoti + bielete facute praf.
7.Mergeam intr-o zi prin oras si mi-a picat geamul din stanga in usa (s-a rupt macaraua). Norocul meu ca s-a rupt atunci pentru ca in aceeasi noapte am plecat la Constanta cu nevasta si pustiul de 3 ani. O rupeam in fericire daca se rupea pe drum
8.Schimbat puntea redresoare de pe alternator de 2 ori.
9.Schimbat luneta (nu mai functiona dezaburirea)
10. Schimbat farul stanga fata (era fisurat si nici oglinda nu mai era ca lumea, altfel schimbam doar sticla).
Acum trebuie sa plec altfel intarzii la servici si pe urma am probleme cu seful
Toate cele bune,
Marian.