Si s-ar putea ca totusi sa scape bondaru' meu drag de petrecanie
Exista inca o varianta la care m-am gandit f bine, i-au o masina second hand din Germania si pastrez si oltcitul
il voi repara si il voi tine de hobby iar cu cealalta voi circula, nu e scumpa si in asa fel scap si de rate si toate sint ok(ceva japoneza
numele nu-l dau aici
doar daca se poate). MI-e foarte draga masina asta, m-am gandit foarte bine si nu ma lasa sufletul s-o dau, asa ca am optat ptr varianta asta, dupa mine asta e cea mai buna varianta. In asa fel o sa am 2 masini, daca se strica una o i-au pe cealalta
, nu-l mai tot incurc pe tata cand merg si ii cer masina. Olteanul va intra in reparatie capitala la primavara, e nevoie: - Tinichigerie; - Vopsit; - Schimbat motor; - lasat mai jos cu 1-2 dinti(vad eu cat); - Schimbat cap planetara dreapta(poate si stanga) si burduf; - Schimbat garnituri etrieri spate si curatat(raman cam des franele spate semiblocate si papa placutele in 1000 km); - Ulei in cutia de viteze; - Dat jos alarma si inchiderea centralizata si pus alta(asta e cam dusa). Cam atat ar fii de remediat, restul tine de modificat/imbunatatit etc
Cine a zis ca Oltcitul e masina pe viata, intr-un fel a avut dreptate