poza originala cu reglajul distributiei
poze cu masina spalata, dar telefon destul de sensibil la luminozitae
husele mele, type-r, provizorii (pana am bani sa iau material pt interior)
Da Bogdane, am verificat, totul e OK aparent.
Deocamdata asa moare, caci nu am timp sa o desfac, nu am bani de dat la mecanici, si am nevoie de masina ca sa ma deplasez.
Dupa ce fac motorul de GSA, il fac si pe asta bucati, sa vad ce nu e ok.
Pana atunci:
am luat un RT pentru dezmembrat(combinatie), si urmeaza achizitonarea masinii pentru raliuri(promisiune facuta proprietarului).
Si uite asa, voi avea: 2 motoare 1100 la masina de raliu, 1 x 1100 de la RT(axe noi), 1 x 1100 de pe masina mea, + 1 x 1100 fara chiulase(pe acasa prin garaj).
Ma gandeam daca tot am colectie, sa fac macar 2 din ele sa fie PERFECTE, si sa incerc sa imping un motor 1100 la extrem
(1300 ar fi mai bine, dar fiecare face cu ce are la indemana)