N-am mai scris de mult pe aici si ma gandesc ca ar fi cazul.
Intre timp am inlocuit motorul de trs cu cel al masinii de 1129 pe care l-am desfacut si facut de la 0 intre timp; motorul are axe si culbutori de 1300, setul a ramas cel original pt ca avea in jur de 56.000 si nu prezenta uzura am inlocuit doar segmentii, am schimbat tot ce inseamna garnitura sau simering. In general sunt multumit de ce a iesit, am facut aproximativ 10.000 de km cu motorul asta fara probleme.
l.
Am schimbat si curele de distributie, am avut unele bosch si dupa 10.000km am impresia ca s-au largit sau mai stiu eu ce le-a apucat pt. ca s-au deplasat in fata pe rotile de la axele cu came...le-am dat jos si le-am pus iar degeaba, m-am suparat si am luat un set dayco care merg impecabil.
Zilele trecute am inlocuit si carburatorul in locul unui solex de 1129 am pus un carfil de trs mi se pare ca trage mai bine si parca isi tine relantiul mai repede, sunt curios sa vad si consmul.
Pana una alta masina mea asa arata: