Deci, nu cred ca este din cauza bujiilor, tocmai le-am schimbat. Ce-i drept, inainte, fluctuiatia asta la turometru era mai mare, undeva cam intre 800-1000 si avea unele momente in care scadea sub 800. Dupa ce i-am schimbat bobina de inductie si bujiile (alea vechi erau pline de benzina), motoru a prins ceva mai multa viata si chiar se simte in putere, dar inca mai are fluctuatie, cam 800-850. Urmeaza cat de curand o curatare a injectoarelor, o sa revin cu amanunte dupa operatiune.
Acum de cand cu frigurile astea, cand pornesc masina se duce la 3000 de rotatii
), dupa care scade la 1500, dupa ce se incalzeste, scade treptat la 800. Oricum mi se pare o idee buna socul asta automat, am observat ca masina se ambaleaza atat cat considera ea, la inceputul iernii se ambala doar pana la 2000, cu cat mai frig cu atat mai tare se accelereaza.