29-06-14, 16:38
|
#1
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Fiat Coupe 20VT Plus
De cateva zile bune sunt fericitul posesor al unui minunat Fiat Coupe ce are nevoie de putina dragoste ca sa isi recapete stralucirea...
Deja de 7 ani asteptam sa intru in posesia unui 20vt insa Fiatul 131 l-am cautat ceva ani buni copil fiind , nu aveam de gand sa ratez ocazia de a il recupera , Delta iar nu puteam rata ocazia fiind si o masina care nu se mai gaseste , un an mai tarziu din fericire a venit si ultimul membru al familiei...
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
29-06-14, 20:32
|
#2
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
wow, saraca masina ! era parasita sau ce naiba? cine a lasat-o in halul ala?
mult succes !
|
|
|
06-07-14, 15:24
|
#3
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Nu era parasita , doar ca nu a apucat sa mai circule cu ea , a avut actele facute dar baiatul a avut un accident grav cu alt coupe si a pierdut multa vreme in spital , masina e din 2000 in tara si era tare mantocarita , axul scos de la turbina si un carton cat sa nu ajunga prea multa caldura in compressor catre admisie , naiba stie cum mai lua si cat aer , Dragos i-a schimbat motorul din fericire insa perioada de "pauza" isi spune cuvantul si acum a devenit prioritatea nr 1 ca fiind masina mea de zi cu zi , trebuie sa schimb niste garnituri pe ici colo , cred ca si termostatul , turbina ori schimbata ori reparata , nu am aflat inca de ce fierbe , cand merg cand nu merg ventilatoarele , trebuie sa schimb si un simering de la planetara ca imi curge tot uleiul din cutie , sper sa nu fie nevoie sa schimb garnitura de chiulasa ... In rest exceptand munca la ea care curios sau nu , imi face placere , e o minune de masina , i-am schimbat pompa de benzina ca avea un walbro 255 care din pacate s-a stricat si nu mai dadea presiune deloc , ramanea toata benzina in rampa nici nu trecea prin regulator , pana sa ma apuc de desfacut am apucat sa dau cateva ture si e de vis , sunetul , reactia ei si sentimentul de la volan ma fac sa uit de toate , de cand am adus-o sunt calare pe ea sa o pun la punct , chit ca am 3 proiecte in curs... Vedem ce pot face anul asta .
|
|
|
06-07-14, 15:38
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
foarte tare masina si motorizarea e una de vis !!! salivam dupa modelul asta pe vremea cand eram in liceu
|
|
|
06-07-14, 15:56
|
#5
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Eu salivez de 7 ani ) De tot atatia ani il bateam pe Dragos la cap ocazional ca vreau unul si nu imi permit , baleam la al lui cand l-am vazut la legale , e o surpriza placuta si deloc asteptata anul aceasta , mai ales ca el nu intentiona sa o vand iar eu doar ma gandeam ce bun ar fi fost un coupe sa circul ca sa imi fac damblalele la celelalte "toroape" )
|
|
|
15-08-14, 20:23
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
ai pus-o pe picioare?
|
|
|
17-08-14, 15:37
|
#7
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
A fost pe picioare probabil vreo 5 km maxim . Am dus turbina la reconditionat intre timp ceea ce promisesem sa nu fac , insa din lipsa spatiului si dorinta de a o mentine stock si cat mai legala am facut-o si pe asta , i-am luat ertieri de alfa romeo pe spate cei originali fiind blocati complet , am renuntat si la frana de mana temporar ca-s montati in oglinda pe alfa , am constatat ca imi limita de la debitmetru , cum il scot se tureaza normal in 7000 , apoi dupa ce le-am montat pe toate a aparut o bataie dubioasa in motor ce s-a agravat , s-a agravat destul de rapid si nu am apucat sa vad nici acum din ce este dar mi-a sarit cureaua de distributie , cand am dat chiulasa jos am zis saru`mana ca a sarit ca am gasit joc in pistoane , de fapt joc si se si rotesc stanga dreapta putin , chiulasa pilaf , nu a mers niciodata bine motorul asta desi din cand in cand parca tragea ... Cel mai important garnitura de chiulasa era plina de silicon , si nu se face asa deloc... Gauri de ungere/racire infundate in chiulasa , am gasit apa ruginita de cum nu a circulat sa se mai curete , acum sa vedem de maine cand ma duc sa iau celalalt motor cu care sper sa am noroc ca nu e tocmai ce imi pusesem in plan sa o invat mai bine ca pe Delta din prima...
|
|
|
18-08-14, 18:45
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
eu zic sa faci motorul asta daca tot l-ai desfacut si apoi sti ca ai un motor bun. caci si daca iei unul sh risti sa patesti la fel. banuiesc ca cei care au avut-o inainte au hingherit-o la greu... nu te grabi cu masina ca sa iasa treaba buna
Last edited by daman; 18-08-14 at 18:48.
|
|
|
18-08-14, 19:50
|
#9
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Stiu ce motor iau , si nu-l iau cu bani oricum, nu mai are motorul cu care a fost hingherita saraca... Am de munca aia e , dar iese treaba pana la urma , macar la mine are parte de tot ce-i trebuie , chiar era concurenta intre ea si iubita si ce crezi , i-am facut vant domnisoarei nu era ce-i drept calitatea dorita , insa poate daca isi tinea gura nu primea farasul...
|
|
|
24-08-14, 12:47
|
#10
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Am facut deja schimbul , am luat un motor foarte bun , arata extrem de bine din orice punct de vedere , se invarte la mana si supapele-s culoarea exacta . I-am schimbat distributia si deja l-am urcat pe masina , am inceput sa mufez inapoi senzorii si toate cele , ieri mai aveam o piulita de pus la timonerie cand m-a prins ploaia , doar timpul mai e o problema acum
|
|
|
17-12-14, 01:57
|
#11
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Dupa vreo 10 supape indoite si niste apa in ulei.... + Munca pe frig zilele trecute
https://www.youtube.com/watch?v=iFx-...ature=youtu.be
|
|
|
17-12-14, 21:35
|
#12
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Donsoara vrea sa se plimbe
|
|
|
19-12-14, 13:42
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 396
Member of: [Fiat] [Colectionar Machete]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Felicitari ca ai pus-o pe "picioare"! Sa mearga bine si sa ai parte de ea! Mai ai un hop cu exteriorul si gata! O sa iasa super ! Bafta!
__________________
Stilo 1,8 16V,8X17" Azev type C wheels, red calipers, black front grill, borla exaust, custom made footrest+alloy pedals, painted plastics,carbon look covers ,painted cylinderhead cover, sport suspension,black mirror roof
|
|
|
22-12-14, 11:22
|
#14
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Multumesc frumos ! As fi vrut sa fie asa simplu... Dar nu este , imediat ce am vazut ca merge ok motorul , am ridicat-o sa ii verific o planetara problematica pe care nu o rezolv acum , o conducta de frana , racoarde , pe spate am schimbat etrieri si racoarde , mai raman bucsile si rulmentii , pe fata am de schimbat discuri , rulment , o flansa la amortizor si bucsile de pe bara stabilizatoare , e de munca dar macar o fac si stiu ce e in ea
|
|
|
03-04-17, 16:32
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 171
|
Re: Fiat Coupe 20VT Plus
Hai Noroc,
Bucurie sa vad ca masina e pusa pe picioare.
Treceam pe la Buzau mai mereu spre Buc si o vedeam cum se pierdea.
Sa speram ca nu e prea tarziu si ca ii dai de cap.
Stiu ca el o tinea sa o puna pe picioare dar din pacate nu a mai reusit.
Sunt momentan in Uk si aici incepi sa nu te mai atingi de ele.
Eu am un 16VT acasa si un 20VT plus aici in UK. Daca o pui pe picioare bucuria doar ce incepe.
Cateva chestii la care sa ai grija.
Gropile distrug LSD-ul si o-ringurile de la planetare (pierdere ulei cutie)
Daca e drumul prost nu te da la ea si cauta suprafata ok pt plecare mai agresiva.
Masina e foarte grea pe fata dupa cum banuiesc ca ai aflat deci nu ajuta deloc la socuri.
Etrieri fata brembo se mai blocheaza rezultand in discuri ce dau senzatia ca sunt ovalizate. Deci ar fi bine sa iei un kit de reparatie pt ei.
Sa verifici suporti motor in special cel de pe partea unde sunt curelele.
Si daca tot ai loc sa schimbi furtunul de racire din spatele motorului. E nasol de schimbat dar odata ce ai reusit poti sa stai linistit pt inca 10 ani. Cedeaza destul de des. In UK se numeste coolant hose of death (CHOD) mai in gluma sau mai in serios.
Presiunea la ulei la 16 VT sta undeva la 1.5 2 bar, la un 20VT sanatos ar trebui sa stea pe la 2-2.5 bar la 90 grade cu ventilatoarele on.
Ar fi bine sa masori si compresia sa vezi daca e constanta si in mod normal ar trebui sa fie peste 150 psi cu sa zicem o fluctuatie de 5-10 % intre cilindri .
Am vazut ca aveai Check Engine-ul on asa ca fie debitmetru deconectat fie injectoare sau cooling fans deconectate.
Daca ai intrebari iti mai pot da ponturi. Eu am refacut un plus si inca mai am de munca la el dar asta e cu proiectele.... dam inainte.... divortam ne impacam ne ofticam . Ce sa ii faci .... I place la fiat sa stea deasupra )
Toate cele bune si spor la munca.
__________________
Live every day like it is your last.....
|
|
|
|
|