05-01-13, 00:15
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,061
Member of: [Fiat] [Opel] [SKODA]
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
nu te contrazic.eu asa citisem pe undeva,dar daca nu am avut asa cv nu am de unde sa stiu axact.oricum..mi-ar fi prins bn si mie.
__________________
/// E39
www.e39.ro
|
|
|
05-01-13, 12:38
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Banuiam eu ca au rolul de a mentine temperatura, atat geamurile cat si trapa.
Fiind mai groase, cel mai important rol al geamurilor este de a rezista ... tentatiilor Am patit-o in trecut la alta masina, pt un amarat de cd audio. Acum cum am casetofon, nu cred totusi sa fie ,,fani''. In orice caz, balena hiberneaza in garaj, in asteptare de asfalt uscat
|
|
|
09-01-13, 22:00
|
#18
|
Stage 1
Join Date: Sep 2012
Posts: 14
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Am avut ocazia să conduc o mașină identică cu a ta, mi-a lăsat un o impresie bună.
Cea mai puternică mașină care am condus-o înainte a fost de 101 cai, deci schimbarea a fost foarte bruscă și plăcută.
Mașina te face să te simți într-un mare fel, chiar dacă n-o conduci ci stai pur și simplu în ea. Cum zic eu...când te urci în ea adopți poziția de ”șmecher”.
La început am mers foarte finuț cu ea, iar la încurajarea proprietarului i-am dat un pic în p----ă. Am pornit de la semafor, am frânat, am accelerat, când am lăsat piciorul de frână, pur și simplu m-am panicat de ce putere are și de ce brutal pornește. După ce m-am obișnuit cu mașina, mergeam 100-150 fără să realizez. În fine...a fost o experiență plăcută, aș mai putea scrie multe rânduri, dar n-are rost. Un singur lucru am uitat să precizez, am condus mașina de două ori, tot de atâtea ori am rămas fără benzină. Și erau câteva linii când porneam din fața blocului...dar pur și simplu în momentul în care șofam, uitam de benzină, de turometru, de toate, conduceam...
E o super mașină, să ai noroc la ea.
|
|
|
10-01-13, 06:09
|
#19
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by junma
Am avut ocazia să conduc o mașină identică cu a ta, .......
...când te urci în ea adopți poziția de ”șmecher”.
....
|
Ne poti exemplifica fotografic aceasta pozitie de condus ?
Nu de alta, dar vreau ca sa adopte pozitia pe masura la o asa masina !
|
|
|
10-01-13, 07:17
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Sep 2012
Posts: 14
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Ne poti exemplifica fotografic aceasta pozitie de condus ?
Nu de alta, dar vreau ca sa adopte pozitia pe masura la o asa masina !
|
Din păcate nu.
|
|
|
10-01-13, 08:12
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by junma
Am avut ocazia să conduc o mașină identică cu a ta, mi-a lăsat un o impresie bună.
Cea mai puternică mașină care am condus-o înainte a fost de 101 cai, deci schimbarea a fost foarte bruscă și plăcută.
Mașina te face să te simți într-un mare fel, chiar dacă n-o conduci ci stai pur și simplu în ea. Cum zic eu...când te urci în ea adopți poziția de ”șmecher”.
La început am mers foarte finuț cu ea, iar la încurajarea proprietarului i-am dat un pic în p----ă. Am pornit de la semafor, am frânat, am accelerat, când am lăsat piciorul de frână, pur și simplu m-am panicat de ce putere are și de ce brutal pornește. După ce m-am obișnuit cu mașina, mergeam 100-150 fără să realizez. În fine...a fost o experiență plăcută, aș mai putea scrie multe rânduri, dar n-are rost. Un singur lucru am uitat să precizez, am condus mașina de două ori, tot de atâtea ori am rămas fără benzină. Și erau câteva linii când porneam din fața blocului...dar pur și simplu în momentul în care șofam, uitam de benzină, de turometru, de toate, conduceam...
E o super mașină, să ai noroc la ea.
|
Multumesc. Exact asa m-am simtit si eu, insa dupa ce am luat-o, cand am condus-o prima data, am avut o retinere in a calca pedala . Dar si acum, dupa ce m-am obisnuit cu ea, ma impresioneaza felul in care ,,explodeaza'' puterea
Am avut si un mic incident intr-o parcare, in fata masinii era ceva zapada cam de 20-25 cm inaltime. Am bagat in D, am accelerat usor crezand ca masina nu va simti putina zapada si am auzit ceva trosnituri in fata. Am dat in spate si gramada de zapada s-a dovedit a fi un bolovan de toata frumusetea pe care masina l-a impins 3 metri fara nici o problema Am avut noroc si nu am distrus bara, fusta de jos s-a zgariat putin, in rest, no problem
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Ne poti exemplifica fotografic aceasta pozitie de condus ?
Nu de alta, dar vreau ca sa adopte pozitia pe masura la o asa masina !
|
Eu mi-am lasat scaunul jos de tot, balansat maxim spre spate, spatarul ridicat, volanul sus de tot si iesit in afara. Nu stau asa decat pt ca mi-e foarte comoda pozitia
|
|
|
10-01-13, 11:28
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of: [Moderators] [Hyundai] [Opel]
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Ne poti exemplifica fotografic aceasta pozitie de condus ?
Nu de alta, dar vreau ca sa adopte pozitia pe masura la o asa masina !
|
O mână pe volan, una pe schimbător şi aplecat maxim dreapta încât să stai rezemat de scaunul pasagerului din dreapta!
__________________
Prietenii adevăraţi se gândesc mereu la tine!
R.I.P, Adiţă!
Tragedia vietii este ca imbatranim prea devreme si devenim intelepti prea tarziu.
|
|
|
10-01-13, 11:41
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by GJ 64 GAB
O mână pe volan, una pe schimbător şi aplecat maxim dreapta încât să stai rezemat de scaunul pasagerului din dreapta!
|
|
|
|
10-01-13, 11:51
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Imi place masina!
Mai stiu una argintie aproape identica in Iasi, cumva a ta ai luat-o de cineva de pe Sararie, profesor universitar?
|
|
|
10-01-13, 12:09
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Imi place masina!
Mai stiu una argintie aproape identica in Iasi, cumva a ta ai luat-o de cineva de pe Sararie, profesor universitar?
|
Masina nu am luat-o din Iasi, deci nu il cunosc pe ultimul proprietar din carte.
|
|
|
10-01-13, 18:23
|
#26
|
Stage 1
Join Date: Sep 2012
Posts: 14
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by ms99ass
Eu mi-am lasat scaunul jos de tot, balansat maxim spre spate, spatarul ridicat, volanul sus de tot si iesit in afara. Nu stau asa decat pt ca mi-e foarte comoda pozitia
|
Quote:
Originally Posted by GJ 64 GAB
O mână pe volan, una pe schimbător şi aplecat maxim dreapta încât să stai rezemat de scaunul pasagerului din dreapta!
|
Cine știe, cunoaște...
În mașina mea nu pot să stau așa. Dar în mașina aia n-ai cum altfel...
|
|
|
12-01-13, 13:10
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 525
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
frumoasa masina si pare intretinuta , am vb si eu cu fostul propietar vroiam sa facem noi ceva cu unul din bmw-urile mele , in fine ... si eu sunt fan 8 , acum sunt la al 4-trulea exemplar care este un s8 de 360cp facelift , am avut s8 97, A8 2.5 TDI , A8 d2 facelift de 310cp cred ca il sti mi-ai facut o propunere cu 330xi-ul , la prima impresie asa ti se pare masina , puternica ! , dar ai sa vezi ca te obisnuiesti cu ea si o sa vrei mai mult , eu deja si cu s8-ul m-am obisnuit si parca vreau mai mult ... daca ai suspensia de S masina sta bine pe sosea cea cu suspesnie normala e ceva mai instabila pe curbe , franele iar lasa de dorit la masinile astea , in rest motorul 4.2 v8 intradevar are un sunet foarte agresiv mai ales daca pui o evacuare buna , consumul este cat de cat ok pt capacitatea de 4.2l . ce sa zic plimbari frumoase si daca ai nevoie de informatii despre model ma anunti ! ...
|
|
|
12-01-13, 13:16
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by kyler_iulian
frumoasa masina si pare intretinuta , am vb si eu cu fostul propietar vroiam sa facem noi ceva cu unul din bmw-urile mele , in fine ... si eu sunt fan 8 , acum sunt la al 4-trulea exemplar care este un s8 de 360cp facelift , am avut s8 97, A8 2.5 TDI , A8 d2 facelift de 310cp cred ca il sti mi-ai facut o propunere cu 330xi-ul , la prima impresie asa ti se pare masina , puternica ! , dar ai sa vezi ca te obisnuiesti cu ea si o sa vrei mai mult , eu deja si cu s8-ul m-am obisnuit si parca vreau mai mult ... daca ai suspensia de S masina sta bine pe sosea cea cu suspesnie normala e ceva mai instabila pe curbe , franele iar lasa de dorit la masinile astea , in rest motorul 4.2 v8 intradevar are un sunet foarte agresiv mai ales daca pui o evacuare buna , consumul este cat de cat ok pt capacitatea de 4.2l . ce sa zic plimbari frumoase si daca ai nevoie de informatii despre model ma anunti ! ...
|
Multumesc pt aprecieri.
Eu inca nu m-am obisnuit 100% cu ea, pe zi ce trece continua sa ma ,,dea pe spate''
Sunt mai mult decat multumit de puterea masinii si de felul in care sta pe sosea. Intr-adevar, are suspensii S-line, dar eu as fi preferat sa fie suspensii normale, poate cu timpul le voi schimba. Franele inca nu am apucat sa le testez la limite, dar am citit pe clubaudi ca sunt probleme la franarea la viteze mari, fiind subdimensionate pt gabaritul si puterea masinii.
Am vazut S8-ul tau, e fenomenal, e chiar o masina ce merita tinuta la cum arata cel putin si banuiesc ca merge mai bine decat un 4.2 normal.
Intentionez sa-i schimb evacuarea, cel putin finala, imi place sunetul motorului, dar parca ar fi loc de o evacuarea mai zgomotoasa, care sa amplifice sunetul v8-ului.
|
|
|
12-01-13, 13:25
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 525
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Quote:
Originally Posted by ms99ass
Multumesc pt aprecieri.
Eu inca nu m-am obisnuit 100% cu ea, pe zi ce trece continua sa ma ,,dea pe spate''
Sunt mai mult decat multumit de puterea masinii si de felul in care sta pe sosea. Intr-adevar, are suspensii S-line, dar eu as fi preferat sa fie suspensii normale, poate cu timpul le voi schimba. Franele inca nu am apucat sa le testez la limite, dar am citit pe clubaudi ca sunt probleme la franarea la viteze mari, fiind subdimensionate pt gabaritul si puterea masinii.
Am vazut S8-ul tau, e fenomenal, e chiar o masina ce merita tinuta la cum arata cel putin si banuiesc ca merge mai bine decat un 4.2 normal.
Intentionez sa-i schimb evacuarea, cel putin finala, imi place sunetul motorului, dar parca ar fi loc de o evacuarea mai zgomotoasa, care sa amplifice sunetul v8-ului.
|
daca cumva gasesc vre-un pasionat care sa aprecieze s8-tul il dau doar pt achizitionarea unui RS6 ... eu nu te sfatuiesc sa pui suspensii normale e diferenta foarte mare la dinamica masini , in schimb pune macar o finala buna , eu recomand ceva cu evacuare ovala , si ai sa vezi pe urma ca acceleratia o sa stea mai mult la fund ... si eu acum sunt in cautare de evacuare pt s8 ca este tot stok si destul de silent ... franele da ! , la viteza mare sunt cam slabe , dar daca nu mergi mereu peste 200 nu prea o sa ai mari probleme ... cutia cum iti schimba ?
|
|
|
12-01-13, 13:37
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Al II-lea Audi - A8 D2 4.2 quattro
Cutia e ok, schimba foarte lin, daca nu ma uit la turometru nu-mi dau seama ca sunt in alta treapta. Are o mica problema cand bag in R si e frig afara, are un mic soc, dar apoi nu mai face. Daca bag in D, nu face asa. Ma gandesc ca e datorita uleiului, poate i-ar face bine un schimb de ulei.
|
|
|
|
|