Multumesc in primul rand
N a iesit mecanic asa cum mi am dorit dar am preferat mai bine asa decat sa fac super improvizatii
Nu este o masina pentru improvizat
Are tunelul pentru cardan si suportii pentru prinderea lui
Dar in schimb are diferita articulatia spate
Si eu unul am renuntat, nu stiu daca usor sau nu dar am renuntat
Articulatia spate m a dat complet peste cap, si o pozitionare foarte ciudata a rezervorului
Desi la prima vedere pareau toate ca se vor potrivi nu a fost asa, am constatat ca pana si structura portbagajului este alta si multe altele
Devizul meu a fost de la inceput sa mut de pe unul pe altul si sa nu improvizez
Nu s a putut , am plans un pic si am mers mai departe cu gandul ca intr un viitor o sa mi iau s4 b5 si ala o sa fie quattro fie ca vreau eu sau nu biturbo nu mai zicem
Nu doar structura portbagajului e diferita , ci intreaga parte spate, tractiunea cu 2 roti motoare la partea din spate are ansamblul arc amortizor care intra prin oala iar la quattro amortizorul are un suport care se prinde pe oala aceasta din urma neavand nici o gaura
multumesc bogdane, nu se compara cu super s3 ul de la ploiesti dar incercam si noi astia batrani sa tinem pasul