Salutare tuturor,
Dupa multe luni de munca

, rabdare

si foarte foarte multi nervi

, a iesit "micuta" . Cu un aspect mult mai agresiv (dupa parerea mea) si un comportament total diferit atunci cand este motorul pornit si mai ales cand apesi acceleratia, am reusit sa readuc la viata si mult mai impresionanta decat ma asteptam, micuta bestie
Dupa foarte foarte multe modificari care au trebuit facute custom, fata de vrsiunea stock, in final s-au adaugat urmatoarele:
- Pistoane low compresion Woessner 86.46mm (VMax)
- Biele forjate in H Arrow cu suruburi ARP (VMax)
- Cuzineti biele si cuzineti palier (VMax)
- Marire capacitate cilindrica de la 86.00 la 86.51 adica la 2100cmc
- Kit turbo (custom made) GT2871R (Vmax)
- Turbo Vacuum Senzor (VMax)
- Galerie evacuare (VMax)
- Downpipe 70mm (VMax)
- Traseu evacuare 63.5mm, catalizator Magnaflow 100cpi, finala Magnaflow si ornament final acelas format dar mult mai mare
- ECU&Software (VMax)
- Bujii (custom made) Bosch (VMax)
- Injectoare 650cc (VMax)
- Pompa benzina Bosch (VMax)
- Axe cam admisie si evacuare lift in 7 (VMax)
- Kit garnituri+semeringuri+distributie (VMax)
- Ambreiaj stea ceramic (VMax)
- Kit admisie DBilas Dynamic
- Map sensor Boos 2.5 bari (Courtenay Sport)
- Kit furtune siliconice Samco: Ancillary, Induction, Coolant, Turbo (Courtenay Sport)
- Kit Intercooler: Intercooler, tubulatura siliconica, conducte aluminiu, termocupla si releu (Courtenay Sport)
- Termostat radiator apa 82grade (Courtenay Sport)
- Kit frane: Discuri frana fata+spate Brembo si placute frana fata+spate EBC Yellow Stuff, furtunase frana fata+spate intarite GoodRidge si conducte racire frane Brake Ducts (Courtenay Sport)
- Bari rigidizare fata+spate din aluminiu Wiechers (Regal Autosport)
- Suspensie 35mm H&R cu telescoape reglabile electronic pe duritate
- Distantieri roti fata+spate 5mm H&R
- Timonerie cutie cu short shifter (MTech Opel Tuning)
- Jante Oz Ultraleggera HLT 19"
- Grila fata Lumma Tuning
- Shift Light Foliatek
- Folie carbon 3D Foliatek
- 6 ceasuri Raid HP Dyamond Look: Boost, Pres. Ulei, Temp. Ulei, Temp. Apa, AFR, Voltmetru cu supor stalp si bord Carzone Specials
Pe langa piesele de sus, au ramas in prezent pe masina si diferentialul autoblocant controlat electronic de modulul instalat pe cutie (care mi s-a recomandat sa-l pastrez, sub explicatia ca este echivalat cu cel de la Quaife) si boost controler-ul electronic
Cu toate piesele mai sus mentionate si inca cateva lucruri foarte foarte esentiale facute custom, masina urca la 412whp

. Sambata ce urmeaza voi face un drum in Germania la VMax, masina fiind programata pentru reglajele necesare si pentru mai multe teste care vor dura cateva zile si cine stie, poate voi mai adauga si ceva in plus la lista de piese Dupa ce ma voi intoarce, voi posta si o fisa dyno pentru cei care au indoieli asupra puterii (oricum, ceea ce conteaza e ca pe mine a reusit sa ma convinga de la prima apasare a acceleratiei) si cateva filmulete, oricum masina o sa poata fi vazuta in curand si pe website-ul celor de la VMax
Piesele in cea mai mare parte au fost furnizate de VMax (Germany) si Courtenay Sport (Anglia) si cealalata parte de catre Regal Autosport (Anglia), MTech (Olanda) si DBilas Dynamic (Germania).
Mai am cateva piese de adaugat la lista care or sa vina cat mai curand posibil (galerie Equal Exhaust Manifold de la VMax, radiator apa Courtenay Sport, volanta usurata singlemas si placa presiune MTech si oil catch tanker de la Regal), dar modificarile totale nu se vor termina aici. Pe viitor sper sa pot ajunge undeva mult mai sus, daca cu calibra s-a putut, nu vad de ce nu s-ar putea cu un model mai evoluat