30-10-08, 10:25
|
#1
|
Xtreme Club Emotion Member
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 50
Member of: [Xtreme Club Emotion] [AUDI] [FORD] [Mitsubishi] [Opel]
|
Masina mea : Opel Calibra de '94 2.0 8v
Dati mi si mie un sfat in legatura cu masina asta. Probleme care apar de regula la ea, si alte informatii de ajutor. Unii zic ca motorul asta e praf, altii zic ca ala SFI e mai nasol. Nu ma intereseaza masina pentru curse si treburi de astea deocamdata. Deci vreau sa stiu cum va merge motorul si ce probleme ar putea avea. Diferentza de cai intre cele doua motoare o stiu..
Din cate am intzeles, piesele sunt destul de ieftine. Poate cineva sa confirme informatia?
Multam
__________________
Lex
'96 Audi A8 3.7 V6, 233 CP
'04 A8 L 4.2 Q Exclusive 332 CP
'07 Mitsubishi L200 2.5 DID 136 CP
'94 Opel Calibra 2.0 8v 115 CP
|
|
|
30-10-08, 16:30
|
#2
|
MACS Member
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,264
Member of: [MACS] [Opel]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
Daca masina e intretinuta si tabla buna, e f bine. Daca e din 94 ar trebui sa aibe si airbaguri, inca un plus. Motorul de 8v e foarte fiabil, o am pe a mea de un an si ceva si la motor in afara de ulei si bujii n-am schimbat altceva, are cam 240k de km in bord, reali probabil si mai multi, nu e "recent adusa", e de prin 2003 in tara si inca merge bine. Consumul este cam la fel la amandoua, conteaza mai mult cat de bun e motorul. Marele avantaj fata de SFI e ca are cuplul maxim pe la 2600 de ture daca tin bine minte, in timp ce la SFI trebuie s-o calci ceva mai tare. Eu prin oras trec de 3000 doar daca ma dau rau la ea, in rest schimb la 2500 la mers normal, deci pt mers lejer e perfecta, dar asta nu inseamna ca nu fuge daca vrei. Daca trebuie sa calci putin acceleratia la pornire si oscileaza turatia la relanti, nu te speria, e o problema uzuala, si se rezolva foarte simplu, curatand IAC-ul (idle air controler). Piesele sunt ieftine, 90% sunt aceleasi de pe Vectra A, iar daca doamne fereste ii trebuie alt m0otor gasesti f ieftin, pt ca sunt destul de comune, au fost puse pe multe Opeluri din acea perioada.
In concluzie, daca nu-ti trebuie sa fii rapid si furios, e o masina buna mai ales la banii la care se vand acum.
__________________
2001 Nocturnoblau Astra G Coupe Z20LET
|
|
|
30-10-08, 17:37
|
#3
|
Xtreme Club Emotion Member
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 50
Member of: [Xtreme Club Emotion] [AUDI] [FORD] [Mitsubishi] [Opel]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
multumesc pentru raspuns. Exact asta vreau de la ea, nu ma intereseaza momentan sa fie furioasa si iute.O sa fie la un moment dat (atunci cand voi gasi finantele sa i pun motorul turbo si tractiune integrala ).
Mie personal imi place foarte mult designul masinii. Si vreau sa fie frumoasa optic pentru moment si apoi voi umbla la motorizare. Deocamdata la motor, doar un filtru sport si pe ici colo, mici elemente de decor (gen furtune de silicon, vopsit capacele de plastic, etc). exteriorul iarasi as vrea sa l pastrez cat de aproape voi putea de original. Doar barile un pik lasate, si eventual niste praguri de bun simt, dar nimik exagerat ca dimensiuni. Si normal, un eleron ceva mai sportiv.
La interior ma voi concentra pe modificari, in sensul tapisarii in piele (ecologica ) inclusiv a fetelor de usi.
Modelul pe care il am in vedere este cu airbag, ceea ce personal nu prea imi convine, pentru
ca vreau sa schimb volanul si unul sport cu airbag, e destul de scump
Ce consum ai in orash si in afara? De curiozitate.
|
|
|
30-10-08, 17:46
|
#4
|
MACS Member
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,264
Member of: [MACS] [Opel]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
Ai foarte mare grija la tabla, daca a fost lovita sa fie reparata calumea, si mai ales la rugina, in special la aripile spate, la trapa (daca are), si locuri d-astea mai sensibile. La exterior poti sa o faci f frumoasa cu modificari minore, dar totul depinde de starea ei. Si daca o cumperi si ii modifici interiorul, poate mi-l dai mie ca eu il vreau stock Multa bafta si sper sa devi si tu calibrist
A, si consumul cam 13-14 in bucuresti, 10-11 in alte orase, 7-8 in afara, deci cam 10-11.
Last edited by TzuTzu77; 30-10-08 at 17:49.
|
|
|
30-10-08, 18:04
|
#5
|
Xtreme Club Emotion Member
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 50
Member of: [Xtreme Club Emotion] [AUDI] [FORD] [Mitsubishi] [Opel]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
multam. Eu sper ca de simbata sa fiu calibrist. Din cate am vazut in imagini, masina arata beton. Si proprietarul garanteaza asta. Are si trapa (ceea ce eu vroiam f f mult). O sa ma uit cu atentie dupa rugina.
Consumul e acceptabil tinand cont de faptul ca e motor de 2000.
Interiorul nu cred ca am cum sa ti l dau, pentru ca daca retapisez scaunele, le fac peste buretele original, pe scaunele originale, cum am facut la ford (vezi masina la usergrup ford).
Daca vrei volan cu airbag, te anunt cand il schimb.
Ce as vrea sa i mai pun, scaunele incalzite (si daca o sa mi cumpar scaune cu incalzire, iti dau cu mare placere scaunele vechi), si computer de bord. Am inteles ca masina are mufa, dar are displayul spart. Cica s-ar gasi asa ceva pe la dezmembrari (display).
E o intrebare stupida, dar parca masina e cu tractiune fata, nu?
Daca vrei, da-mi un PM cu nr tau de telefon, ti l dau si eu pe al meu, si tinem legatura pentru interior.
Si poate la vara ne vedem la mare, ca am unde sa te cazez Detalii pe PM.
|
|
|
30-10-08, 18:20
|
#6
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
Tzutzu nu stiu cum scoti tu consumul asta in orase.......motorul meu nu mai e demult stock si cred ca atat imi consuma mie...plus ca eu nu schimb la 3000 de turatii. Cat despre cei care zic ca 2,0 8v e motor prost.....iar nu au dreptate...motorul asta e cam cel mai fiabil din gama lor...plus ca daca rupi distributia nu se intampla nimic la supape. Chiar daca motorul are numai 115 cai (c20ne) o sa fi surprins placut cum trage...asta daca e reglat bine si e in mintile lui. bafta in achizitionarea masinii
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
02-11-08, 22:12
|
#7
|
Xtreme Club Emotion Member
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 50
Member of: [Xtreme Club Emotion] [AUDI] [FORD] [Mitsubishi] [Opel]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
Gata , sunt calibrist.... Ziceti mi si mie exact unde se afla chestia aia care trebuie curatzata sa nu mai coboare relantiul. Multam.
Deci masina arata foarte bine si exterior si interior, este fabricatie 1994, are abs, 2 airbag-uri, faruri cu angel eyes, geamuri elctrice, trapa, oglinzi electrice, computer de bord, 156000 km, trage super si are si suspensiile si franele bune..... mai trebuie mici retusuri la caroserie.
Nu a fost lovita, si pastreaza inca linia superba de fabrica. Rugina doar la imbinare la praguri un pik si la partea din fatza a capotei.
|
|
|
02-11-08, 22:42
|
#8
|
MACS Member
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,264
Member of: [MACS] [Opel]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
Felicitari si s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Poate bagi si niste poze cu ea. De curatat aia iti trimit pt PM. Bafta!
|
|
|
03-11-08, 04:39
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
felicitari pentru inca un calibrist. asteptam si noi pozele cu masina
|
|
|
03-11-08, 07:35
|
#10
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Calibra de '94 2.0 8v - Pareri
[QUOTE=dj_lex;1840093]Gata , sunt calibrist.... Ziceti mi si mie exact unde se afla chestia aia care trebuie curatzata sa nu mai coboare relantiul. Multam.
Este deasupra rampei de injectoare.....o chestie gri ca o butelie mica in care intra o mufa si ies vreo doua furtunase . Scrie pe el BOSCH...si ca mod de curatare il bagi in diluant ...dar numai partea mecanica ca sa zic asa....nu sa acoperi si mufa.
|
|
|
29-11-08, 18:01
|
#11
|
Xtreme Club Emotion Member
Stage 2
Join Date: Jan 2004
Posts: 50
Member of: [Xtreme Club Emotion] [AUDI] [FORD] [Mitsubishi] [Opel]
|
Re: Masina mea : Opel Calibra de '94 2.0 8v
|
|
|
|
|