Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-16, 10:51   #1
Bama Boy

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 32
Default Inca o Astra G

Salut tuturor!
Dupa ce m-am bucurat, timp de 5 ani, de serviciile unui e38 (prima mea masina), am fost nevoit sa il vand deoarece am avut probleme cu locul de munca si nu mai puteam sa il intretin. Chiar si acum, la o luna dupa ce l-am dat inca imi pare rau si ma gandesc mereu "ce-ar fi fost daca...", "cum ar fi fost daca..." etc. Aveam planuri mari cu masina aia, dar s-au naruit intr-o clipa.
In prezent insa am apelat la serviciile acestui Astra G, pe care l-am achizitionat in speranta ca sunt costurile de intretinere mai mici (asigurare, impozit, benzina) si piesele mai ieftine. Bineinteles ca nu se compara din niciun punct de vedere cu BMW-ul, care juca intr-o cu totul alta liga, si mi-am zis ca nu o sa ma mai atasez niciodata de o masina, dar asta ramane de vazut pe viitor.
Deci, masina este un Astra G din anul 2002, motor 1.6 benzina (101 cai), Euro 4. Ca dotari, are scaune sport (manuale si sper ca din fabrica), clima (care mi se pare usor ciudata pt ca nu vad butonul AC), comenzi volan, geamuri fata.
De cand am achizitionat-o, am schimbat destule la ea:
- ulei si filtre;
- pompa apa;
- toba finala si intermediara (erau mancate de rugina);
- bujii (mergea in 3 pistoane);
- kit distributie (nu era o necesitate, dar asa am vrut eu pentru siguranta);
- un rulment dreapta fata (mirosea a incins si iesea fum de la roata, iar la service mi-au zis ca asta ar fi).
Inca mai are unele "bube":
- sub motor, dupa ce o turez si pana revine la relanti, se produce o zdruncinatura si se aude un sunet de teava sparta, semn ca ies gaze pe unde nu ar trebui (mi s-a zis ca este vorba de racordul flexibil, drept pentru care saptamana viitoare il voi inlocui);
- cand am luat-o, aveam aprins martorul "CHECK ENGINE". Am pus-o pe tester si a iesit sonda lambda 1 si 2, dar tipul de acolo mi-a zis ca ar fi in istoricul masinii, sa nu imi fac griji, si mi-a scos martorul. Dar la vreo 2 zile dupa, iar mi s-a aprins si ma calca pe nervi. Aveti idee ce ar fi? Sunt sondele, sau e vorba de benzina proasta, cum zice toata lumea? Oricum, o sa vad despre ce e vorba si o sa remediez;
- la roata dreapta fata inca mai miroase a incins, dar nu asa mult ca inainte - probabil vor trebui schimbate discurile de frana si etrierii;
- am observat ca acul de la temperatura motorului urca putin peste jumate, apoi revine la jumate mereu. Dupa vreo 2 minute la fel - urca, apoi coboara. E normal sa faca asa?
Planuri pe viitor ar fi urmatoarele:
- saptamana viitoare sunt programat la RAR in vederea inmatricularii, eliberarii cartii de identitate si altele;
- inlocuit racordul flexibil;
- verificat martorul "CHECK ENGINE";
- pe dedesubt are ceva rugina si as vrea sa ii fac un tratament cu deruginol/feruginol si antifon. Aveti sugestii aici, sau ma puteti indruma undeva in Craiova unde se face asa ceva? Pt ca vine iarna si nu vreau sa avanseze.;
- trebuie un radio/cd, pentru ca cel actual este praf (nu prinde nimic), un tratament profesional la interior (chiar daca arata foarte bine - dar asta e o manie de-a mea - curatenia) si alte chestii minuscule, dar astea ar fi ultimele pe ordinea de zi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160827_1546541.jpg
Views:	62
Size:	1.81 MB
ID:	3166322   Click image for larger version

Name:	20160827_1547041.jpg
Views:	64
Size:	1.81 MB
ID:	3166323   Click image for larger version

Name:	20160827_154719.jpg
Views:	63
Size:	2.63 MB
ID:	3166324  


Last edited by Bama Boy; 04-09-16 at 10:55.
Bama Boy is offline   Reply With Quote
Old 06-09-16, 15:13   #2
Bama Boy

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 32
Default Re: Inca o Astra G

Ieri am fost la un tinichigiu care mi-a inlocuit racordul flexibil, iar acum nu se mai aud trepidatiile alea sub motor. In sfarsit merge mult mai bine fata de cum am cumparat-o. Inca mai sunt unele chestiuni de facut (martorul "CHECK ENGINE", discurile de frana si etrierii fata si inca o verificare generala la motor), dar acum pot sa o conduc fara prea mari griji ca la inceput.
Am inlocuit si tripla din spate stanga, pentru ca era sparta.
Voi reveni cu poze noi in zilele urmatoare
Si pentru ca azi a plouat, am pornit stergatoarele si am observat ca cel din spate nu mergea. Stie cineva unde e buba?
Bama Boy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -