Salut boyz and girlz
Desi urmaresc acest Forum si sunt destul de active vizual, nu m-am gandit sa imi fac si aici o prezentare a masinii. Dar toate au un inceput
Masina este din 2001, motor Z16SE, 1.6l 8v, 84cp.
A fost achizitionata in decembrie 2011 si atunci avea in bord 128000km.
Ca si dotari, a venit asa:
- transmise manuala 5+1;
- geamuri electrice;
- oglinzi electrice + incalzite;
- volan piele;
- proiectoare ceata;
- AC;
- ABS;
- servo-directie;
- inchidere centralizata din cheie;
- casetofon Pioneer + magazie CD-uri Pioneer;
- cotiera spate;
- 4 boxe + 2 tweetere;
- jenti aluminiu originale Opel;
- 4 air bags.
Imediat dupa cumparare a suferit urmatoarele upgrade-uri/modificari:
- Lumina interioara, portbagaj, numar spate ( SMD-uri albe );
- grila fara semn;
- folie omologata: luneta, spate, fata ( SolarZone );
- schimbat boxe fata + spate ( Alpine SPG-17C2 );
- subwoofer + statie ( Magnat Edition Two + Magnat B30 );
- schimbat casetofon ( Pioneer MVH-1400UB ) si inlaturarea magaziei de CD-uri din torpedou;
- pozitii albe ( LED-uri );
- polish faruri;
- cotiera fata.
Pleoapele stau vopsite in portbagaj de cand am luat masina. Poate le voi monta o data si-o data
Si cum planurile erau destul de mari de la inceput, nu m-am oprit aici. Mai jos pot fi vazute poze cu etapele care au schimbat putin aspectul masinii:
Inlocuire faruri cu Sonar, fundal negru si Angel Eyes ( ignorati ursuletul, era doar pentru poza

):
Achizitionarea unei tobe finale sport marca Remus, care dupa o curatare cu pasta de dinti si-a schimbat total aspectul:
Inlocuire lumini bord, consola, torpedou, tid si butoanele de la geamurile electrice:
Venise timpul sa ma gandesc la ceva jante noi, asa ca m-am oprit la Toora, 16', 7,5J fata spate, et35:
Dupa ce am pus jantele, avand gume 205/45/16, masina arata ca motanul incaltat, asa ca a urmat suspensia sport reglabila de la FK:
Masina a devenit putin mai aproape de sosea, la propriu:
Intre timp am montat o instalatie de Xenon slim, 35w, 8000k:

Iar in prezent folosesc, pe aceiasi instalatie, becuri de 6000k.
A mai primit si cateva curatari ale tapiteriei:
Am personalizat-o putin:
A urmat sa schimb incaltarile cu Bortbet T, 16', 7,5j fata - et 35, 9j spate - et 15, dupa care le-am vopsit cu vopsea cauciucata de la ART:
In prezent masina arata asa:
Ca si modificari aduse motorului, tamponat EGR si schimbat soft pentru a-l ocoli.
Saptamana trecuta a fost reparat ECU care avea eroare la RPM si nu interpreta corect turatiile, crescand consumul la ~18L/100km si schimbat senzorul de turatii de la arborele cotit.
Planuri sunt multe si nu ma voi opri pana cand masina nu va arata asa cum visez si imi doresc, dar este nevoie de timp, rabdare si in special de bani.
Voi posta aici fiecare modificare, problema si rezolvare. Thanks !