Salutare.
Va prezint si eu masina mea Opel Astra G Caravan din 2001 pe care o tin de a doua, neglijand-o si folosind-o ca masina de familie.
Nu am tinut mortis sa o prezint pana acum pentru ca nu am momentan nici un gand de a o imbunatatii sau vezi doamne sa ma laud ca am doua masini dar a aparut o problema tehnica si ne gasind rezolvare pe la service-uri sau pe alte forumuri am decis ca poate o sa o gasesc aici.
In fine, sa trec la subiect..
Motor 1.6, an fabricatie 2001.
Problema este urmatoarea:
Masina am luat-o in vara acestui an, iar proprietarul mi-a spus ca nu are nici o problema. Intr'adevar asa a si fost dar mergand cu ea o perioada cat timp golful a fost in stadiul de restaurare a caroseriei am observat ca are un sunet sportiv dar fara nici o putere in plus. Am verificat evacuarea sa vad daca nu cumva rasufla si de aceea sa scoata si acel sunet. Era in regula. Ridicand capota si uitandu-ma pe la motor, am observat pe partea din dreapta in zona amortizorului o piesa ca o electrovalva ce nu avea furtunasul introdus in ea. Crezand ca de acolo se trage si sunetul sportiv la accelerare, am bagat furtunasul in acea electrovalva (cred eu ca e electrovalva).
I-am dat cheie si nu mai pornea. Am insistat tinand-o din acceleratie si se mentinea pornita dar numai cat o tineam eu din pedala. La relanti murea.
Am fost la "n" testere si am tot intrebat si nimeni nu stie de asta.
Relantiul nu scade niciodata de 1000 de turatii la relantii nici cu motorul cald.Acum culmea ca mi s-a aprins si check engine in bord.
Codul motor nu stiu care este nici macar in talon. Am atasat poze ca sa va dati seama despre ce vorbesc.
Va rog frumos, pareri am tot auzit. Ce ar trebui sa schimb? Masina nu stiu daca are EGR.