Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 24-11-08, 13:34   #541
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

deci..parerea mea e sa iti iei un sfi....poti sa iei unu paradit dar ieftin pe care sa il faci u...
si droopy a facut kadetul lui 8 v sa traga f tare...dar nu trage k un sfi in mintile lui!
si eu ma gandeam dak sa modific sfi-ul cu toate k nu ma dezamagit niciodata...sau sa pun let!
dar cred k o sa raman fidel sfi-uli pt fiabilitate si k se poate omologa....
si un xe e arhisuficient pt caroseria de kadett!
parerea mea!
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 24-11-08, 18:55   #542
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

In ecuatie intervin si costurile modificarilor la sfi. Fiind aspirat primele care se vor inlcui sunt axele.....la ne e una si costa 350....la sfi sunt doua...pretul se dubleaza. La chiulasa deasemenea toate piesele se dubleaza.....in rest ar fi ok. Oricum eu as vrea sa pastrez blocul meu motor ca sa nu umblu la serii. Nu stiu...pana in primavara mai am timp de gandire.....sincer tot cu gandul la admisie, serpi si piese de ne sunt.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 15:49   #543
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Bobby in primul rand felicitari pt masina,e foarte frumoasa,simpla si cu gust,exact cum imi place si mie Referitor la motorul tau,parerea mea este ca daca vrei sa il lasi aspirat atunci cu cat ai cheltui pe un SFI mai bine bagi banii aceia,poate chiar mai putin in al tau si nu mai ai treaba cu serii de motor si alte cele.Eu iti dau un sfat acuma referitor la cum as modifica eu motorul tau:clapete de acceleratie individuale,porturile marite la chiuloasa(admisie si evacuare),chiuloasa comprimata,axa cu came pe care o ai deja,o volanta usoara si eventual impreuna cu volanta usurate si bielele,pistoanele si vibrochenul,o racire mai buna a motorului si eventual un soft optimizat pt configuratia motorului tau
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 16:05   #544
autOcty

Stage 5
 
autOcty's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,047
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Quote:
Originally Posted by salfkm View Post
Bobby in primul rand...
nu ca e rea ideea dar e prea in genu' lu varu' nicu de a impinge motarele la maxim... fosta nova a lu florinel mergea etapa/motoru' da o si zis varu' ca mai mult nu poti sa ii mai faci la motor!!!
__________________
Cupa Dacia 2012 CNRD #25
autOcty is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 16:09   #545
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Parerea mea este ca daca toate aceste lucruri le faci cu simt de raspundere atunci nu ti se va distruge motorul.Ce i-am sugerat eu era doar o idee si o configuratie care mie unu mi-ar placea sa o am,oricum el hotareste ce face
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 16:13   #546
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Ca sa incep cu sfarsitul.....soft exista...am un calc facut la mamica lui in Germania, racirea motorului e chiar buna....poate chiar prea buna , cat despre interne usurate.....nu ma risc pentru ca merg zilnic cu masina...si vreau sa fie fiabila, nu zic ca nu e fiabila daca usurez.....dar prefer sa pun decat volanta usurata. Chiulasa care e pe masina e comprimata dar f putin. Mai am o chiulasa de rezerva...si aia va intra in viitor la lucrat, voi lua din ea un 0,4 plus porturi marite. In plan mai sunt serpii care sunt pe drum iar semnul de intrebare revine asupra admisiei.....ori pun lexmaul.....ori clapete.....desi clapetele sunt pe primul loc .
Mersi de aprecieri!
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 16:21   #547
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Quote:
Originally Posted by autOcty View Post
nu ca e rea ideea dar e prea in genu' lu varu' nicu de a impinge motarele la maxim... fosta nova a lu florinel mergea etapa/motoru' da o si zis varu' ca mai mult nu poti sa ii mai faci la motor!!!
Eu am mers vreo 21de zile in configuratie mai "reising" cu ea....in sensul ca aveam axa de 296 de grade specificata doar pentru curse....numai eu stiu ce imi patzea sufletelul pana in 2500 de turatii cand se rotunjea mersul motorului. Dar din pacate acea axa a tinut decat 21 de zile.......si chiar mi-e dor de balbaiala de la relanti......ziceai ca e evo de curse , "cunoscatorii" ma intrebau ce are si le spuneam ca am shocul blocat :P. Octy are dreptate......daca as duce masina la varu nicu exact asta mi-a face.....insa e riscul sa faca poc. In configuratia actuala merge bine si nu imi face belele de ceva vreme...si chiar a luat doua cupe la liniutze.......insa daca e loc si de mai bine de ce sa nu perseveram? Doar volanta usurata ii ajunge....plus restul artificiilor.
ps: octy vrea careva axa mea? vreau sa imi iau iar din aia rea sa balbaie )
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 16:21   #548
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Se poate lua mai mult din chiuloasa daca doresti,eu am avut luat 1mm din a mea si nu am avut nici o problema.Ca si o paranteza,am vazut o configuratie la un motor ca si al tau care avea chiuloasa comprimata 3mm,porturile marite la maxim si galerie de admisie custom,omul mersese 2 ani cu aceasta configuratie si nu a avut probleme,de aici rezulta faptul ca sunt foarte fiabile motoarele si parerea mea ca suporta cu brio modificarile daca sunt facute cum trebuie
Sti cumva cam cate kg are o volanta stock si cam cat s-ar putea lua din ea?Poate ai vreo idee pt ca eu habar nu am cate kg are o volanta din aceasta simpla.Bafta

P.S:eu as opta pt clapete
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 16:25   #549
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Volanta nu stiu exact cat are...am inteles ca sunt doua variante....una mai grea si una mai usurica....aia usoara parca am inteles ca are 8 kg....sper sa nu ma insel. 3mm mi se pare enorm......sa nu cumva sa fie 0,3......am inteles ca un maxim 0,7 ar merge la tipul asta de motor......o sa studiez problema sa nu ma trezesc ca se bat pistoanele cu supapele.....desi au degajare......dar alta treaba e ca eu nu am pistoane de ne.....nu ma intrebati ca nu stiu de ce sunt....e posibil sa fie de seh...cu raport mai mare de comprimare.......si asa merg cu rateurile dupa mine.....si chiar nu vreau sa faca poc
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 17:43   #550
autOcty

Stage 5
 
autOcty's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,047
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

cred ca e super mortal cu axa rea!ps de unde le iei si pt 1.4 e? ca mar tenta....suna bine! 1mm poti lua din chiuloasa garantat! eu inca am motoru asta nou pe corsa 100% stock...nu am apucat nimic!
PS:www.slalomparalel.ro citeste pe home poate vii sambata! te dai cu cineva! citeste
autOcty is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 18:09   #551
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

E posibil sa mearga axa si pe 1,4...am inteles ca e aceeasi chiulasa.....cred ca si pe 1,2....nu stiu sigur. Iar ma ispitesti cu chestii din astea si stii ca nu am masina de asa ceva.... prefer mai bine sa nu imi arati decat sa imi fac inima rea. Sper ca la anu sa iau si eu o masina cu care sa ma dau in limitele mele maxime sa nu stau cu frica ca o zgarii sau ceva de genu`.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 18:40   #552
autOcty

Stage 5
 
autOcty's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,047
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

problema e ca eu am 2 axe cu came

Editoza sa ti-o pui la signature daca vrei ca se va vedea mai clar
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	kadettgsikknk21okta.png
Views:	164
Size:	15.4 KB
ID:	710806  

Last edited by autOcty; 25-11-08 at 18:49.
autOcty is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 18:44   #553
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Crdeam ca zici de kadett...
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-08, 13:33   #554
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

Nu am stiut ca ai alte pistoane,daca le ai cele de SEH atunci raportul de comprimare este de 10:1 ,iar acea chiuloasa de care iti ziceam era 3mm comprimata,nu am gresit cand am scris sau cand am citit,chiar mai uitat de mai multe ori Cum a spus si un alt coleg,poti sa o alezezi 1mm linisit.Bafta in continuare
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 26-11-08, 15:47   #555
vlad_vdo

Stage 4
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 261
Default Re: Masina mea: Opel Kadett GSI in curs de modificare

mai e o chestie foarte desteapta la 16 v care il ajuta mult si anume ca e motor super patrat. 8 valve nu este si nu va intra in turatie asa de usor ca un 16 v chiar daca costurile sunt mai mari. gandeste-te unde ajungi cu volanta usurata, admisie axe si evacuare cu un 16 v. problema este ca in configuratia de mai sus clar msina va mai putea merge doar la liniutze si in nici un caz la vtm de amatori si chestii de genul asta. ai nevoie de cutie si de intarirea caroseriei si suspensii profi.
vlad_vdo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -