Ma gandeam ca dupa atati ani de vizitat 4Tuning ar fi cazul sa prezint si masina mea....
Ok....chiar daca nu am prezentat celelalte Opel-uri care le-am detinut, pe asta chiar nu pot sa o las neprezentata, deoarece are ceva ce celelalte nu au avut....in fine...sa trec la subiect.
Dupa cum urmeaza:
Opel Astra F-CC
An fabr.: 1996(chiar de ziua mea!!) desi dupa seria de sasiu e 1997
ca si dotari: in primul rand A/C, geamuri electrice, 2 x airbag, ABS, faruri ceata....si cam atat ...fara oglinzi si faruri electrice...(?!?!?!?!!?!?!?)
Motor: initial a fost X16SZR, dupa mai putin de un an am decis sa pun un C20NE...failed...aveam eu piticii mei si am renuntat dupa ce pusesem motorul sus, asa ca am revenit la X16SZR....dupa inca vreo 3 luni de agonie am facut rost intr-un final de o chiuloasa si aproape tot ce mai era nevoie de o conversie de la X16SZR la C16SE(multipunct 101 cp). Toate astea fiind spuse m-am apucat de treaba si am montat chiuloasa...ca si timp nu a durat foarte mult doar ca nu prea am dispus eu de acel timp....dar intr-un final am rezolvat-o si acu merge "bine"...si da...doar bine...deoarece nu am inca pompa de benzina...inca merg cu cea de monopunct care saraca se chinuie in ultimu hal sa multumeasca cele 4 injectoare dar nu poate..asa ca pe saptamana viitoare sper sa apuc sa schimb si pompa de benzina.
Buuun....ca si modificari exterioare:
foarte slab la capitolul asta, adica doar un eleron de GSi, faruri si semnale clare, am avut si stopuri dar am renuntat la ele pentru chiuloasa de C16SE, grila fara emblema de la FK, niste arcuri mai sportive(aprox 40mm allround), jante de aliaj pentru vara, telescoape capota JOM(isi merita fiecare banut), si una din cele mai utile chestii care puteam sa le pun pe masina sunt deflectoarele de vant de la rama geamurilor(extrem! de utile) si cam atat ar fi cu schimbarile la exterior.
La interior: absolut nimic momentan, nici macar un CD player...runnning on cassette player (hihihi).
Planuri de viitor ar fi destul de multe...dar inflatia ma omoara!!!
In rest ramane de vazut ce va mai fi.
Sper sa va placa. Impresii, pareri bune sau rele, toate sunt constructive.
Momentan nu mai am poze pe comp cu motorul de mono punct, asa ca am pus doar cu fostul NE(prima poza cu motorul), iar celelalte sunt starea lui actuala(C16SE). Scuzati jegul de pe el, dar nu m-am sinchisit nici capacul de culbutori sa il curat, dar promit ca o sa ii dau un jet de apa in curand.
Si cateva poze: