Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 22-10-11, 14:07   #1
ovidiuS
Opel Driver

Stage 4
 
ovidiuS's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 292
Member of:
[Opel]
Default Maşina mea: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

Ma gandeam ca dupa atati ani de vizitat 4Tuning ar fi cazul sa prezint si masina mea....
Ok....chiar daca nu am prezentat celelalte Opel-uri care le-am detinut, pe asta chiar nu pot sa o las neprezentata, deoarece are ceva ce celelalte nu au avut....in fine...sa trec la subiect.

Dupa cum urmeaza:
Opel Astra F-CC
An fabr.: 1996(chiar de ziua mea!!) desi dupa seria de sasiu e 1997
ca si dotari: in primul rand A/C, geamuri electrice, 2 x airbag, ABS, faruri ceata....si cam atat ...fara oglinzi si faruri electrice...(?!?!?!?!!?!?!?)
Motor: initial a fost X16SZR, dupa mai putin de un an am decis sa pun un C20NE...failed...aveam eu piticii mei si am renuntat dupa ce pusesem motorul sus, asa ca am revenit la X16SZR....dupa inca vreo 3 luni de agonie am facut rost intr-un final de o chiuloasa si aproape tot ce mai era nevoie de o conversie de la X16SZR la C16SE(multipunct 101 cp). Toate astea fiind spuse m-am apucat de treaba si am montat chiuloasa...ca si timp nu a durat foarte mult doar ca nu prea am dispus eu de acel timp....dar intr-un final am rezolvat-o si acu merge "bine"...si da...doar bine...deoarece nu am inca pompa de benzina...inca merg cu cea de monopunct care saraca se chinuie in ultimu hal sa multumeasca cele 4 injectoare dar nu poate..asa ca pe saptamana viitoare sper sa apuc sa schimb si pompa de benzina.
Buuun....ca si modificari exterioare:
foarte slab la capitolul asta, adica doar un eleron de GSi, faruri si semnale clare, am avut si stopuri dar am renuntat la ele pentru chiuloasa de C16SE, grila fara emblema de la FK, niste arcuri mai sportive(aprox 40mm allround), jante de aliaj pentru vara, telescoape capota JOM(isi merita fiecare banut), si una din cele mai utile chestii care puteam sa le pun pe masina sunt deflectoarele de vant de la rama geamurilor(extrem! de utile) si cam atat ar fi cu schimbarile la exterior.
La interior: absolut nimic momentan, nici macar un CD player...runnning on cassette player (hihihi).
Planuri de viitor ar fi destul de multe...dar inflatia ma omoara!!!
In rest ramane de vazut ce va mai fi.
Sper sa va placa. Impresii, pareri bune sau rele, toate sunt constructive.

Momentan nu mai am poze pe comp cu motorul de mono punct, asa ca am pus doar cu fostul NE(prima poza cu motorul), iar celelalte sunt starea lui actuala(C16SE). Scuzati jegul de pe el, dar nu m-am sinchisit nici capacul de culbutori sa il curat, dar promit ca o sa ii dau un jet de apa in curand.

Si cateva poze:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	photo 4.JPG
Views:	169
Size:	1.18 MB
ID:	2194517   Click image for larger version

Name:	photo 1.JPG
Views:	93
Size:	1.06 MB
ID:	2194518   Click image for larger version

Name:	photo 3.1.JPG
Views:	169
Size:	1.12 MB
ID:	2194519  

Click image for larger version

Name:	photo 22222222222.JPG
Views:	151
Size:	361.2 KB
ID:	2194520   Click image for larger version

Name:	photo 111111111111.JPG
Views:	130
Size:	301.1 KB
ID:	2194521   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	99
Size:	1.06 MB
ID:	2194522  

__________________
1997 Astra F IRMSCHER - C16SE
2001 Vectra B2 Sport caravan - Y20DTH

Last edited by ovidiuS; 22-10-11 at 14:11.
ovidiuS is offline   Reply With Quote
Old 22-10-11, 14:27   #2
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

da dc nu ai optat pt un SFI de la inceput ?
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 22-10-11, 15:02   #3
ovidiuS
Opel Driver

Stage 4
 
ovidiuS's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 292
Member of:
[Opel]
Default Re: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

Pai sincer sa fiu, am fost destul de sceptic in privinta NE-ului cu seriile si ITP-ul, poate ca si asta a fost destul de determinant cand a fost vorba sa renunt, iar partea cu SFI-ul....cum sa o zic pe cea dreapta....lipsa acuta de fonduri....mi-a fost oferit un SFI cu absolut tot ce era nevoie la 400 de euro, dar din cauza banilor am renuntat la acel gand.
Dar partea buna e ca nu o sa am probleme la ITP cu varianta actuala deoarece am seriile pe motor si nu o sa am nici o problema.....a....eventual nu o sa iasa gazele...dar cam atat!
Toata treaba e ca am vrut sa fie totul legal....nu sa trebuiasca sa "imping" cate ceva la ITP.
ovidiuS is offline   Reply With Quote
Old 22-10-11, 22:46   #4
SatanaVeX

Stage 5
 
SatanaVeX's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 558
Member of:
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

Ingrjita masina, felicitari.Cat o fost amortizoarele de la capota si de unde le`ai cumparat?si eu mi`am pus o data 2 amortizoare de haion da in 2 luni so stricat nush dc si de atunci nu mai am .Spor la modificat si sa dea domnu de multi cai la motor
SatanaVeX is offline   Reply With Quote
Old 23-10-11, 12:22   #5
ovidiuS
Opel Driver

Stage 4
 
ovidiuS's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 292
Member of:
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

Amortizoarele au fost cadou de la un prieten din Oradea, dar din cate am inteles, undeva la 80 de lei ar costa.
Numai ca diferenta e ca sunt de capota, pt F.
ovidiuS is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 15:14   #6
andreibadea
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
andreibadea's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,402
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

Se prezinta bine masina... bafta la modificat!!
andreibadea is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 23:04   #7
ovidiuS
Opel Driver

Stage 4
 
ovidiuS's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 292
Member of:
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Astra "F" Convertita - nu orice Astra...a mea

Se tine destul de bine pt anii ei.... in afara de problemele arhicunoscute cu rugina ea are relaiv putina...desi a venit din Austria, dar ma gandesc ca au facut aia ceva la fabricarea ei pt ca dupa seria de sasiu imi spune ca e fabricata PENTRU Austria.
Bun...pana una alta eu am dat de o problema...relativ minora zic eu, dar imi sta pe cap.
Dupa conversie eu nu am schimbat pompa de benzina....iar azi intr-un final am reusit sa o schimb....toate bune si frumoase, doar ca nu sta cum trebe salbateca la relanti si daca ii dau pe sec pana pe la 3000 rpm imi dau un rateu doua si ma calca pe nervi, iar daca ii dau iarasi sec pana pe la 4500rpm, 5-6 pedale consecutiv...intr-un final isi da duhul....
Poate are cineva vreo idee ca mie sincer imi scapa.....

Pana atunci cateva poze mai vechi:
Jantele albe sunt acum pe "F"-ul prietenei mele
"F"-ul rosu e al unui prieten foarte bun din Oradea
una e cu SZR-ul la demontat
A...si daca e cineva curios...stergatorul de spate e de Fiat Punto si se potriveste de minune, dar arata si mult mai bine decat bratul vechi metalic...dezavantaje?!sunt...se cumpara doar complet cu brat si nu se poate schimba doar lamela...dar pt 25-30 de lei cat e unu...mi se pare ok....
O seara misto s-aveti!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0392.JPG
Views:	66
Size:	1.19 MB
ID:	2197844   Click image for larger version

Name:	IMG_0432.JPG
Views:	121
Size:	1.10 MB
ID:	2197845   Click image for larger version

Name:	IMG_0453.JPG
Views:	93
Size:	1.11 MB
ID:	2197846  

Click image for larger version

Name:	IMG_0550.JPG
Views:	99
Size:	1.09 MB
ID:	2197847   Click image for larger version

Name:	IMG_0478.JPG
Views:	72
Size:	1.38 MB
ID:	2197848   Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	93
Size:	1.07 MB
ID:	2197849  

Click image for larger version

Name:	IMG_0391.JPG
Views:	76
Size:	1.12 MB
ID:	2197850   Click image for larger version

Name:	IMG_0401.JPG
Views:	88
Size:	1.01 MB
ID:	2197851  
ovidiuS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -