Salutare,
Z20LET pot sa-ti fac rost dar nu-ti recomand din mai multe motive: primul ar fi pretul piperat la care o sa ajungi cu totul (motor, cutie, electronica s.a.m.d.), mai bine mergi si iei o masina din germania avariata, muti tot pe asta si vinzi restul...crede-ma, mult mai avantajos. Sa treci de la 1.6 74kw la Z20LET e destul de dificil din punct de vedere mecanic si functional. Alt motiv ar fi actele, nu o sa-l poti omologa decat daca faci omologare pentru curse care deja implica si mai multi bani. Mai amintim si fiabilitatea (nu-s cele mai bune motoare turbo), mai fac o paranteza cu omologarea, am citit ca ai omologate gume pe 215...e imposibil, pe Opel Astra poti omologa maxim 205/50/16.
Ce recomand insa daca tot vrei engine swap si nu-ti permiti sa investesti vreo 3-4000 EUR (la cat ai ajunge cu z20let facut ca la carte) ae fi sa pui un ecotec de 2l (gasesti pe vectra b), cumperi un Vectra B din Germania (undeva pe la 6-8-1000 EUR in stare buna),astfel ai avea 136 cp fata de 101 si ai putea sa ajungi la 150 din mecanica care sunt, zic eu, suficienti. Motorul asta il poti omologa sa-l ai in acte (nu depaseste cu 40% puterea initiala).
Nu recomand nici 9j la roti, ai abia motor de 1.6, poate vrei sa mai faci si o depasire si nu, nu trage tare de motor sa depasestiin treapta 3 ca-ti varzalesti segmentii de ungere si ajungi sa mananci mai mult ulei decat benzina, recomand j mai mic si eventual distantiere.
Nu te supara pe ce am spus mai sus, vorbesc din experienta si din faptul ca am si eu un Astra G din 2001, motor 1.6 16v, berlina cu hayon (adica hatchback, nu coupe cum i-ai zis tu, coupe sunt Bertone deja), pe care l-am modificat deja, acum il refac, am facut deja peste 80000 km cu el si am refacut deja motorul (ce ziceam mai sus cu segmentii).
Bafta!