Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 18-02-11, 17:10   #31
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Ai luat ieri de la un prieten de al meu pistoane si biele forjate, nu pui poze?
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 17:43   #32
UGA

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 558
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Salut.....

Sper sa nu consideri ca sunt sa zicem nitel...cu nasu pe sus....dar abia ti-ai luat o masina cu o baza foarte buna si deja vrei sa scoti 400cp...
Ideea e in felul urmator...asta daca vrei sa citesti:
MOTORUL PRIMUL LUCRU CARE TREBUIE SA-L FACI E SA FUNCTIONEZE CORECT si cand spun asta ma refer ca el sa scoata cei 204cp si 280nm.
APOI apucate de modificat.
De ce spun asta,pentru ca daca nu ai pe cineva cu mare experienta in motorul asta...o sa-ti blestemi zilele....CREDE-MA
Pun pariu cu tine ca in Romania sun 2-3 persoane care stiu sa regeleze turbina masinii stock...asa cum e ea de fabrica
Ai nevoie neaparat de un ceas de bust si unul de amestec aer/benzina
Motorul cu internele stoc tine undeva la 300-310cp asa se traduce prin presiune 1.1-1.2 bar constant
Ce e peste aceasta presine.......riscu meseriei
Cutia de trensfer nu tine la plecari de pe loc in forta la motoare de peste 260-270 cp...sau tine cum am patit noi///2-3 plecari....si daca nu ai chef sa schimbi vreo 3-4 cutii te sfatuiesc sa iei una din Anglia...
La noi in Romania au fost cateva motoare reusite de genul asta....acum depinde pe cine asculti si .......cui ceri sfaturi...

Mult succes si nervi de otel...


UGA
UGA is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 18:03   #33
roby wws

Stage 5
 
roby wws's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,170
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Subscriu si eu la ce a zis @UGA.
Dar sa stii ca se poate ajunge la targetul stabilit de tine,dar ai nevoie de timp si bani,deci daca te inhami la acest proiect pregatestete moral si financiar inainte.
Sfatul meu daca vrei sa reusesti cu acest proiect,sa nu te bazezi mult pe Romania,piesele sa le comanzi din UK unde oameni au facut la greu c20let(am vazut cateva modele de vectre si kadet pe acolola peste 500 cai si nu doar de show).Deci cel mai bine ar fi sa te duci spre un biturbo,piese catb mai de calitate,cat mai multetutoriale,si pe mesteri de la noi sa te bazezi doar pe plug&play(la asta se pricep dar nu ii pune sa regleze turbina,sau sa iti faca un soft,etc...se pricep doar la a desface si a pune la loc...fara nici o rautate,dar nu au lucrat la astfel de proiecte,pe cand englezi au la activ dstule lucrari in c20let)

Oricum bafta si mai intai pune-o in picioare asa cum este,sau bagate direct in modificari(altfel te incurci rau)
__________________
Acvarii si acesorii din stoc sau pe comanda
Next step:coming sone
roby wws is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 19:38   #34
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Din ce am inteles de la amicul meu de unde a luat internele, C2_0LET ar avea deja o mare parte din piese, asteptam sa vedem ce zice el, sper sa nu fie doar vorbe ca e plin pe aici !
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 00:19   #35
Sultanu

Stage 5
 
Sultanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 604
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by UGA View Post
Motorul cu internele stoc tine undeva la 300-310cp asa se traduce prin presiune 1.1-1.2 bar constant
Eu merg deja pe 1.3 constant de cateva luni bune.....si cred ca poate si mai mult atata timp cat il folosesti cu cap si il mentii la temperaturi mici
Sultanu is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 02:59   #36
C2_0LET

Stage 2
 
C2_0LET's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 50
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Inseamna ca daca motorul are o eficienta volumetrica buna la 2 bari ar trebui sa atinga fara probleme targetu de 400 de cai.
C2_0LET is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 09:31   #37
PoToS

Stage 5
 
PoToS's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,052
Member of:
[Crazy Drivers]
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by Sultanu View Post
Eu merg deja pe 1.3 constant de cateva luni bune.....si cred ca poate si mai mult atata timp cat il folosesti cu cap si il mentii la temperaturi mici
ba chiar eu merg cu 1.3-1.4 de jumatate de an si inca tine si te aprob sultanu..temp e baza
PoToS is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 10:40   #38
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Lightbulb Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by roby wws View Post
Deci cel mai bine ar fi sa te duci spre un biturbo
Nu te supara, dar un 4 in linie Biturbo mi se pare o prostie ...
Quote:
Originally Posted by Sultanu View Post
Eu merg deja pe 1.3 constant de cateva luni bune.....si cred ca poate si mai mult atata timp cat il folosesti cu cap si il mentii la temperaturi mici
Quote:
Originally Posted by PoToS View Post
ba chiar eu merg cu 1.3-1.4 de jumatate de an si inca tine si te aprob sultanu..temp e baza
Se poate functiona chiar si cu presiuni mai mari; ideea e sa ai un soft fffff bine reglat sa-ti mentina o temperatura si un amestec aer/benzina adecvate !
Quote:
Originally Posted by C2_0LET View Post
Inseamna ca daca motorul are o eficienta volumetrica buna la 2 bari ar trebui sa atinga fara probleme targetu de 400 de cai.
Nu generaliza, astfel de presiuni sunt totusi foarte mari si ar trebui folosite pt. perioade scurte de timp ! Pt. 400 de cai nu e nevoie sa torturezi motorul cu astfel de presiuni ...
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 22:41   #39
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by Gabi_323i View Post
asteptam sa vedem ce zice el, sper sa nu fie doar vorbe ca e plin pe aici !
inca asteptam
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 22-02-11, 13:12   #40
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

multa bafta cu masina! si eu zic la fel, sa nu te lasi descurajat, C20LET este un motor fiabil.
intr-adevar calibra sta destul de prost pe partea de transmisie. desi am citit despre multe LET-uri modificate la 400+ cai, chiar si 600-700 cai (maxxsweeden), nimeni nu se plangea de cutia de viteze, facea fata cu brio la puteri mai mari. in schimb eu am avut ghinionul sa sparg vreo 3 cutii de viteze. paradoxul a fost ca nu am spart nici o cutie de transfer.

vis-a-vis de cutia de transfer (nu am testat eu, dar din FOARTE multe ore petrecute documentandu-ma) am inteles ca cele de la VTS (cele din UK) nu au nimic in plus fata de cutiile de transfer stock, atat doar ca sunt noi. mai mult de atat sunt si mai putin fiabile deoarece au comanda hidraulica de decuplare pe franare anulata.
ar mai fi doua variante: walter hurlimann, din elvetia, care este singurul care ofera piese si ansamble intregi OEM de transmisie (cutie viteze, cutie transfer, cardan, diferential spate, acumulator hidraulic etc). mai are in oferta si o cutie de transfer "sport", cu vascocuplajul modificat, sa dea 110Nm pe punea spate. costa vreo 1500 euro. cutia asta am avut-o si eu pe masina si nu am avut probleme cu ea. cu toate astea am citit ca in afara de vascocuplajul modificat, nu are nici o modificare pentru fiabilitate. pe langa preturile piperate, ar mai fi problema cu walter hurlimann in sine care e un batranel screlozat, si care iti face numai nervi cand vorbesti cu el.

a doua varianta, ar fi maxxsweeden, singurii care ofera garantie pana la 300Cp, singurii care modifica radical cutia de transfer: planetary gear, vascocuplajul, intaresc carcasa cutiei, etc. pe langa asta, cutia lui de transfer a fost testata la greu pe calibra lui de 600cp.
ar mai fi de tinut cont, ca vascocuplajul cutiei stock da doar 90Nm pe putea spate, indiferent de puterea motorului. deci cu cat cresti puterea motorului mai tare, cu atat masina va deveni din ce in ce mai FWD. maxxsweeden ofera atat cuplu pe spate cat vrea clientul, iar cutiile lui de transfer pastreaza si sistemul hidraulic pt decuplare cutie transfer. singura problema ar fi ca el nu produce cutii noi, doar modifica cutiile clientilor si este obligatoriu sa fie functionale. mie mi-a cerut 800 de euro pentru modificare cu 180Nm punte spate, si pentru instalare sonda temp ulei in cutia de transfer + ceas temp cadou.

Last edited by aleks_t; 22-02-11 at 13:17.
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 01:49   #41
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by jakal View Post
poate sa ia legatura cu nebunu...care a bagat in vectra aia 4x4....fara nr....fara nr....a ajuns pe la vreo 600 cai parca , dar in final motorul tot a cedat.....cutia de transer la fel....aia din anglia de 1200 de lire parca
sa nu uitam si de drumul pe care la facut in germania cu ea sa ii faca soft cei de acolo...
pe scurt masina a inghitit vreo 15.000 si s-a vandut pe vreo 6000 parca cu motorul halit.....
Bai fratilor,nu mai veniti cu astfel de afirmatii pe care nu le puteti demonstra.Daca vorbesti de Vectra aia din Ploiesti,a avut 600cp cand mi-o canta mie cucu pe ....cutia de transfer de la VTS a spart-o ca facea cerculete cu masina,iar in De nu i-au facut soft ca-i batea motorul....

Nu mai dezinformati lumea aiurea.

Eu am avut cutia asta de transfer pe masina,si pot sa-l contrazic si pe aleks_t,transfera mai mult de 90nm la puntea spate,poate nu o fi 50/50 cum declara ei dar personal am observat o foarte mare reducere a subvirarii.

@C2_0LET Ia-ti gandul de la peste 300cp in Ro.Eu m-am chinuit ani de zile sa fac asta si nu am reusit.O sa atasez mai jos un Dyno al masinii mele,putere obtinuta fara NOS,cu injectoare, pompa de benzina si regulator stock.

@Cei care zic aici de presiuni 1.3 ..1.4Bar sau 2Bar constant.Decat 1,4 sau 2 Bar in galeria de admisie,mai bine 1Bar in camera de ardere.Nu totul tine de presiunea citita de ceas in galeria de admisie.Iar o presiune de 1.4Bar facuta de un K16 este fix frectie,are o mica explozie de putere iar dupa 5500-6000rpm face partz si nu mai poate tine acea presiune.Mult mai ok este ceva gen GT30 care la 1Bar constant poti scoate 280-300cp si tine acea presiune pana in 8000rpm.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	c20let%20project.JPG
Views:	138
Size:	149.7 KB
ID:	1888627  
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 12:26   #42
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
are o mica explozie de putere iar dupa 5500-6000rpm face partz si nu mai poate tine acea presiune
subscriu!!!

cat despre cutia de transfer, am si zis ca lucrurile astea le stiu din ce am citit, nu din ce am testat. iar din ce am citit, maxxsweeden ma incantase cel mai tare la vremea respectiva. cine stie, poate omu stie sa vanda vorbe mai bine decat ceilalti...sau poate chiar face treaba.
sunt cateva filmulete pe youtube cu transferboxu lui pe o vectra care face donouts pe asfalt uscat...deci banuiesc ca ceva pozitiv a facut, de a rezistat cutia la asemnea stres
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 13:04   #43
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by aleks_t View Post
subscriu!!!

cat despre cutia de transfer, am si zis ca lucrurile astea le stiu din ce am citit, nu din ce am testat. iar din ce am citit, maxxsweeden ma incantase cel mai tare la vremea respectiva. cine stie, poate omu stie sa vanda vorbe mai bine decat ceilalti...sau poate chiar face treaba.
sunt cateva filmulete pe youtube cu transferboxu lui pe o vectra care face donouts pe asfalt uscat...deci banuiesc ca ceva pozitiv a facut, de a rezistat cutia la asemnea stres
Nu contest ceeace ofera maxxsweden,eu am spus doar de VTS pentru ca asta am avut pe masina si este cu totul altceva fata de cutia de transfer stock.Si alta chestie,cand am luat cutia de la VTS omul mi-a spus destul de clar ca ei nu au folosit aceste cutii la drag ci numai la rally pe masini de +350cp.

Legat de maxxsweeden un semn de intrebare ar fi ca a trecut de la 4x4 la motor longitudinal cu tractiune spate pe acea calibra facuta de ei pentru drag.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 13:47   #44
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Legat de maxxsweeden un semn de intrebare ar fi ca a trecut de la 4x4 la motor longitudinal cu tractiune spate pe acea calibra facuta de ei pentru drag.
Moment in care au inceput sa schimbe cardane forfecate ca pe scobitori ...
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 22:59   #45
C2_0LET

Stage 2
 
C2_0LET's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 50
Default Re: Masina mea Opel Calibra Turbo 4x4

Am vorbit cu niste baieti foarte priceputi si am promisiuni ca masina mea o sa iasa asa cum vreau eu. Din pacate trebuie sa astept vreo doua luni deoarece echipa este momentan implicata in alt proiect de mare anvergura.

https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...2/page-13.html
C2_0LET is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -