nu descurajati omul. pana in 350 d cai se poate ajunge fara prea mult efort atat timp cat partea mecanica a motorului este oke si nici nu se pune vorba de 10.000 de euro dar acuma intra in discutie si costul manoperi cerute de un mecanic daca nu o va face cu mana lui.
c20let nu e un motor asa complicat atata timp cat ai rabdare cand il desfaci si sa fi bine documentat inainte din toate pdv`urile. eu prima data am desfacut un c20xe si am stat o sapt sa-l refac inapoi ..apoi a 2-a oara a fost mai usor si tot asa iar let-ul l-am facut in 2 zile.
parerea mea e sa-l desfaci de tot ..sa vezi uzura..sa vezi cu pompa care-i problema..si ce mai gasesti pe acolo. daca nu ai de rectificat scapi relativ usor cu banii pentru piese daca preferi piese stok...ma refer la cuzineti..segmenti..set de garnituri. acuma fiecare moft in plus costa dar se poate face treaba buna si cu bani mai putini daca sunt bine gestionati.
eu am avut cei mai ieftini cuzineti...segmenti normali..garnitura de chiuloasa normal si am mers cu faza 3.5 de la eds si a tinut destul de bine, deci depinde si cum e facut si cum mergi cu masina si cat tragi de ea
sa nu te descurajezi ca nu e chiar asa de grav si de greu de refacut..doar rabdare si ceva banuti pusi deoparte pentru lucruri neprevazute.
tot miezul e sa ai o temp cat mai scazuta in camera de ardere. un intercoller bun si o alimentare bogata dupa refacere ..
bafta