Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 23-12-05, 23:10   #361
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

WRC cred ca am facut si noi o plecare de la semafor . Astra acum vreo 2 ani . Eu cu Matiz . Intradevar ...de la 60 in sus te ai detasat . Cred ca erai plin de mandrie ! :lol:

Oricum , nu era inca modificata masina ta .
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 23:20   #362
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

despre motoarele opel 2.0 16 v . Ar trebui sa aiba 150 cp stock . Plus tobe plus filtru sport ... sa zicem ca se mai adaoga 3-5 % peste 150 .

Personal am condus calibra cu 2.0 16 v si mi a placut . Nu vad cum ai putea fi superior WRC .

Ai spus ca ai facut golf gti 2000 16 v ....??? Hmm ... Cand intra turbo la golf ...cam da fum la opel in nas .

Oricum , speram cu totii de aici ca nu ne minti cu nerusinare .

Daca ai fi mers cu vreun M3 sau M5 e39 , restul masinilor ti s-ar parea ca sunt lipsite de viata . Opelul are o intarziere dupa ce apesi pedala . Pe cand Bmw /// M , pleaca cu a 2-a de la 1500 ture extrem de violent . atat de violent incat chiar si pasionatilor de senzatii li se face rau de la accelerarea de 2-3 G .
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 23:28   #363
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

Scuze WRC , mi am mai amintit inca ceva .

Cumva pe autostrada soarelui te-ai dat la un Golf 3 ?, la care din pacate nu ai observat ca avea 2 iesiri de evacuare originale . huh ..era un VR6 de 180-190 cp . Spune -ne tu daca l-ai \" facut \" sau nu .
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 23:57   #364
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"CATALIN_\"
despre motoarele opel 2.0 16 v . Ar trebui sa aiba 150 cp stock . Plus tobe plus filtru sport ... sa zicem ca se mai adaoga 3-5 % peste 150 .

Personal am condus calibra cu 2.0 16 v si mi a placut . Nu vad cum ai putea fi superior WRC .

Ai spus ca ai facut golf gti 2000 16 v ....??? Hmm ... Cand intra turbo la golf ...cam da fum la opel in nas .

Oricum , speram cu totii de aici ca nu ne minti cu nerusinare .

Daca ai fi mers cu vreun M3 sau M5 e39 , restul masinilor ti s-ar parea ca sunt lipsite de viata . Opelul are o intarziere dupa ce apesi pedala . Pe cand Bmw /// M , pleaca cu a 2-a de la 1500 ture extrem de violent . atat de violent incat chiar si pasionatilor de senzatii li se face rau de la accelerarea de 2-3 G .
In primul rand 2000 16v GTI nici macar nu are turbina ... nu stiu unde ai auzit tu asta dar te-ai facut de cacao ...
Poate 1.8 16v G60 ... dar ala are compresor si e alta mancare de peste ...
Nu am mers cu M3 sau cu M5 E39 ... Am mers cu Impreza STI WRX si cu Evo 8 ... care cam dau mucu la M-uri ... si nu era nici una dintre ele stock !
Si daca M3-ul iti provoaca senzatii inseamna ca nu sti cesenzatie ai in renault Clio Williams de cca 240 Cp si 600kg , pregatit de VTM ...
Si de dat pe autostrada soarelui la vreun Golf 3 .... nu tin minte ... daca tu ti minte poate imi aduci si mie ... si niste poze ... eventual iti bag eu un filmulet cum depasesc o Astra GSI la 200 ( filmat si de la mine , si de la el ... ) ... si eu aveam ... nu zic cat ca nu cred ca intereseaza pe nimeni ....
VR6 ziceai ???
Vezi ca si-a luat-o unu de la un kadett ... alb ... si ala nu are decat 150Cp ...
A ... BTW ... acum 2 ni aveam 75 de cai amaratzi ...
Si daca mai vrei o liniutza cu VR6-ele o facem peste 2 luni cel mai sigur ... dar o facem pe masini daca e a ta !!! Si cu martori ....
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 00:22   #365
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

Huh . Entuziasmul asta .

400 cp stock pe E39 . Fara turbo . Adica pleaca din ture joase f violent .Probabil la liniute ar fi apropiate , insa nu numai la asta se rezuma toata treaba . Sti-ul daca nu este intr 4-6000 ture , nu trage cu toata inima .

Pe cand wrx sti la 6500 ture are 265 cp ??? Hm...Cum poti sa compari ??

Apropos de comparatii . Nu numai cp se masoara intre masini . Nu am cautat , insa pun pariu ca si cuplul M-ului este net superior .

Probabil ai spune ca era si modificat sti-ul . Da , probabil cu o valva in plus la turbo si un filtru sport , asta daca e vb de cel din Cta . Deci 280 cp max . Iar gandeste lipede , ca evo este inferior sti-ului .


Nu stiu cum vezi tu , insa masina ta modificata a costat 1000 euro , face masinile mai puternice de 200 cp la demaraj , consuma 8-9 la oras , are 900 kg greutate , etc .

Dont be angry , dar ce are in plus motorul ala de 2.0 16 v in afara de filtru si tobe ?
Masina ta ex 1.6 avea 1100 kg la gol , plus roti cu jante mai grele , plus motor 2000 16 valve , plus frane mai puternice deci mai grele , plus tub de bas , plus cateva kg de kit , plus extra tobe mai grele desigur , toate astea pe 150 cp + ceva acolo .

Huh . Eu inca cred ca nu minti cu nerusinare .
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 09:09   #366
CT-03-ART

Stage 5
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 682
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"CATALIN_\"

Apropos de comparatii . Nu numai cp se masoara intre masini . Nu am cautat , insa pun pariu ca si cuplul M-ului este net superior .

Probabil ai spune ca era si modificat sti-ul . Da , probabil cu o valva in plus la turbo si un filtru sport , asta daca e vb de cel din Cta . Deci 280 cp max .

primul lucru:Te insheli in privintza M-ului...STi-ul are un cuplu mai mare deoarece este 4*4 iar M-ul pe care il lauzi atat e tractziune spate...(eu asha stiu...poate oi fi mai prost eu)

al-2-lea lucru:Sti-ul acela are mult mai multe modificari decat un filtru sport shi o toba finala...crede-ma ca shtiu ce spun...
__________________

SEX@MYPLACE.NOW.OK
CT-03-ART is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 11:34   #367
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

ART . Cuplul care se exprima in Nm difera de un motor la altul , de la producator la producator , si difera intre motoare cu aceeasi cilindree si cu aceeasi cai putere .


Pune mana pe carte , si vei vedea ca nu are nici o treaba tractiunea integrala cu cuplul motor .

Iar despre sti , nu vad de ce te-as crede pe cuvant ca este super \" rastunat \" . Chiar daca proprietarul crede si el ce spune . Vreau sa stiu si eu exact ce are in plus STI-ul .

Totusi , nu crezi ca esti prea mic ptr o discutie intre oameni mari ??

Dar ce sa faci , entuziasmul asta . Probabil la 18 ani o sa iei masina lu tata ( dacia ) , ii vei pune abtibilduri cu flacari , neoane albastre sub masina si vei conduce pe Tomis cu o mana pe volan .
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 11:50   #368
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

Uite ca in 2 min am aflat cu search de pe google , niste date mai exacte .

Motorul de sti are 343Nm , iar cel de M 5 500 Nm . M-ul se tureaza ca un motor pe benzina si are cuplul unui motor diesel .

Stiu ca este rau off topic , insa hai sa revenim on topic .
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 13:51   #369
Cristache

Stock
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3
Default

Domnule ve re ce... te sparge grandomania...cand te`ai nascut ai lipsit cand se impartea modestia. Pur si simplu MINTI prietene. Explica-mi si mie diferenta de la 6.2 secunde la 6.5 secunde 100km/h. - prima pe cardomain si a doua aici pe forum. exclus chestii de genul ...am tastat gresit , sau ... prima era la vale si a mers mai bine si a doua pe drum drept. Si vis-a-vis de M3 vs STI... acu` 1 an ...1 an jumate s`au dat doi cu masinile din dotare...de la grand la capitol. bmw`u argintiu cu numar de bucale....si din cate imi aduc aminte sti`u era la sala sporturilor iar bmw`u il astepta la capitol
Cristache is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 19:05   #370
ERY

Stage 5
 
ERY's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of:
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Hyundai]
[AUDI]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"CATALIN_\"
Uite ca in 2 min am aflat cu search de pe google , niste date mai exacte .

Motorul de sti are 343Nm , iar cel de M 5 500 Nm . M-ul se tureaza ca un motor pe benzina si are cuplul unui motor diesel .

Stiu ca este rau off topic , insa hai sa revenim on topic .
Absolut corect. STI stock nu iti ofera prea mari senzatii (desi are 265 de cp).Partea placuta la aceasta masina este faptul ca dintr-o simpla rescriere de soft si o evacuare potrivita castigi mult mai multi cai decat dc ai face acest lucru la un M. STI are doar 265 cp din fabrica datorita normelor de poluare din Japonia in mare parte, din acest motiv nici nu au facut masini de serie cu puteri mai mari de 300 de cp. Nici Supra nici Skyline ...toate au 280de cp ..si NSX la fel.....,dar cu mici eforturi se stie ce poti face din astfel de masini, in principal datorita turbinei (turbinelor) (execptie NSX). Nu vreau sa laud STI dar are un potential enorm, iar o astfel de masina modificata incat sa bata un M3 stock costa mai putin decat M ul in sine.....Aaa si sa nu uitam e 4x4 !

Scuze de offtopic.
__________________
ERY is offline   Reply With Quote
Old 03-01-06, 00:08   #371
ff05s1

Stock
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2
Default haoleou mancatiash ...

eu stau prin germania de vreo 10 ani de zile mai pasionat de masini decat mine putini exista adica asa vreau eu sa cred ... treaba cu secundele de la 0 la 100 de km/h si viteza maxima de 250 km pe ora la numai 190 de cai este exagerata ! nu te cunosc nu sunt invidios ca nu am de ce ! crede-ma opeluri am avut un calibra turbo si un astra bertone turbo ! pai din ce zici tu aici tu dai clasa la un bertone turbo ! masinuta aia fuge nu se joaca sa stii ! am avut si alte jucarii precum lancia delta hf integrale turbo , porsche 944 , renault 19 williams , bmw din 90 ursulet 325 cum vad ca e poreclit acum in romania , vw golf 2,3 gti,corrado vr6 ,si mai nou un bmw m3 din 2004 ... actuala masina .. putin modificata ! daca nu era modificata vad ca mai aveai putin si cu inca o mica modificare la opelul tau deja trebuia sa-mi fac griji ca vii cu opelul prin deutschland si ma faci praf ! cel putin mie mi se pare absurd ceea ce declari aici ! apropos apreciez munca ta pt masina si sa te bucuri de ea ! te rog atat ! daca tot vrei sa pari domn nu ma afirma chestii de genul \" bag bani in masina pt ca nu-mi pare rau de ei ca stiu cum sa-i fac \" ... nu zic ca nu styy sa faci bani .. daca ai vila in Miami , cont in elvetia de 2-3 milioane euro pe putin si un maybach la poarta atunci zic eu ca poti afirma chestia cu \"stiu sa fac bani\" voi romanasii neslefuiti sa zic asa tot mai aveti in voi picatura aia de parveniti, de a ironiza aiurea adversarul apeland la bani ! si de a-i oftica pe altii ! vad ca ai baxat munca la masina ta asa ca daca esti domn ramai domn si nu mai raspunde asa ca in germania ar da urat o replica dinasta ! PS : treaba la voi cu tuning-ul nici macar nu a inceput ! sper ca in urmatorii 120 de ani sa ajungeti la ce era in germania acum 20 de ani tuning-ul ! bafta copilasi !
ff05s1 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-06, 03:21   #372
Corbu`

Stage 5
 
Corbu`'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 253
Default

ff05s1....ai pus punctul pe i....fara suparare
Corbu` is offline   Reply With Quote
Old 04-01-06, 10:39   #373
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

deci sa o luam asaaaaaaa baiatul din \"germania\" ma mir ca stii tu mai multe despre masina decit noi care stam pe linga el aaa da si daca intradevar ai m3 iti las nr meu de tel 0722305103 imi dai telefon si eu iti platesc benzina de acolo pina aici ca sa ne bam noi 2 si nu am masina de fuga dar doar asa ca sa iti deminstrez tie ca nu stii ce vorbestiiiii bun punctul 2 bai catalin stai frate linistit ca eu am avut opel astra 2000 motorina si crede-ma ca stiu ce inseamna consum la peste 110 astra aia a mea sub 7 nu mi-a luat si in oras la felul cumk merg eu min 10 daca ti ai 1.7 dti dute mai baiatule cu ea la fier vechi ca aia nu e masina cu care sa te dai aia e masina de copii pe care ti-a luato tata ca nu cumva doamne fereste sa faci gaura in bugetul familiei cu consumul ala mare de 7 a da la drum intins pe a meam nu o lasam mai jos de 150 asa ca mai baieti invatati sa vorbiti
a da am mers si cu m5 de 400 cai impresionant dece sa ma cac pe mine dar wrx sti e mult mai spectacol si crede-ma ca sunt fan bmw
__________________
vand seat leon 1.8t 4x4 300 cai https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...x4-300-cp.html




ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 04-01-06, 12:21   #374
CATALIN_

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 24
Default

*****************

ZoliaT: daca inca esti nelamurit contacteaza-ma pe pm. incetati cu atacurile stupide
CATALIN_ is offline   Reply With Quote
Old 04-01-06, 13:48   #375
mara

Stage 4
 
mara's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
Default Re: haoleou mancatiash ...

Quote:
Originally Posted by \"ff05s1\"
eu stau prin germania de vreo 10 ani de zile mai pasionat de masini decat mine putini exista adica asa vreau eu sa cred ... treaba cu secundele de la 0 la 100 de km/h si viteza maxima de 250 km pe ora la numai 190 de cai este exagerata ! nu te cunosc nu sunt invidios ca nu am de ce ! crede-ma opeluri am avut un calibra turbo si un astra bertone turbo ! pai din ce zici tu aici tu dai clasa la un bertone turbo ! masinuta aia fuge nu se joaca sa stii ! am avut si alte jucarii precum lancia delta hf integrale turbo , porsche 944 , renault 19 williams , bmw din 90 ursulet 325 cum vad ca e poreclit acum in romania , vw golf 2,3 gti,corrado vr6 ,si mai nou un bmw m3 din 2004 ... actuala masina .. putin modificata ! daca nu era modificata vad ca mai aveai putin si cu inca o mica modificare la opelul tau deja trebuia sa-mi fac griji ca vii cu opelul prin deutschland si ma faci praf ! cel putin mie mi se pare absurd ceea ce declari aici ! apropos apreciez munca ta pt masina si sa te bucuri de ea ! te rog atat ! daca tot vrei sa pari domn nu ma afirma chestii de genul \" bag bani in masina pt ca nu-mi pare rau de ei ca stiu cum sa-i fac \" ... nu zic ca nu styy sa faci bani .. daca ai vila in Miami , cont in elvetia de 2-3 milioane euro pe putin si un maybach la poarta atunci zic eu ca poti afirma chestia cu \"stiu sa fac bani\" voi romanasii neslefuiti sa zic asa tot mai aveti in voi picatura aia de parveniti, de a ironiza aiurea adversarul apeland la bani ! si de a-i oftica pe altii ! vad ca ai baxat munca la masina ta asa ca daca esti domn ramai domn si nu mai raspunde asa ca in germania ar da urat o replica dinasta ! PS : treaba la voi cu tuning-ul nici macar nu a inceput ! sper ca in urmatorii 120 de ani sa ajungeti la ce era in germania acum 20 de ani tuning-ul ! bafta copilasi !

R 19 williams zici , esti un cunoscator nu ...
mara is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -