Initial a fost un Opel Astra amarat cu un motor de 1.6 8v simplu, tot timpul plin de ulei ...
Dupa 3 ani de forja motorul a cedat ... si a trebuit sa fac ceva in priviinta asta ... Si i-a facut un transplant de la o Calibra de 2.0 16v SFI. Acest transplant a necesitat schimbarea urmatoarelor piese :
TOT CADRUL DE FATA DE LA CALIBRA ADICA :Motor C20XE, Cutie F20, Instalatie electrica, Calculator ( avea Chip din Germania), Planetare, Fuzete, Discuri, Etrieri, Telescoape,Radiator, Schimbarea pozitiei vaselor de apa ( motor si stergatoare) intre ele , Galeria de evacuare. Totodata a trebuit sa schimb si rezervorul ( am pus de Astra GSI ) ptr ca pompa de benzina este in afara rezervorului nu inauntrul acestuia.
La toate acestea am mai inlocuit filtrul de aer cu unul RT Vortex pentru Mitsubishi si Honda, Am taiat galeriile ducand 2 tevi ( 1 si 3 -=- 2 si 4 ) pana in spate si terminandu-se cu 2 Powerfull.
In tottal masina are acum peste150 de cai ( cca 190 ) si viteza maxima este in jurul la 245-250Km/h ( Nu are limitator electronic !!!)
Investitia s-a ridicat in jurul la 1000 Euro ... Dar va zic ca a meritat , ptr ca 100km/h = 6,5 sec , 1km = 29,5 sec si 200 km/h in 23 sec. Si cand stai si te gandesti ca majoritatea masinilor sunt limitate la sub 230 ...
Voi ce spunetzi ? A meritat ?