Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 05-03-10, 08:54   #1
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Exclamation Maşina mea: Opel Kadett 18S

Salut.

Dupa cum tine obiceiul, prezentam fiecare masinutele:
Kadett nascunt in 1989, motor 1800 cmc (E18NV) 82/84 cai, carburator Pierburg 2EE (ECOTRONIC)...masina a avut ceva probleme tehnice, a suferit multe reparatii inca din primele zile...

Schimbat toata suspensia fata mortizoare, pivot bucsi, uleiuri consumabile, mari probleme pe instalatia electrica, refacuta in proportie de peste 80%, franele revizuite...momentan inca discuri pline pe fata si saboti pe spate, insa in stare perfecta...toti rulmentii, refacut apodeaua in dreptul pintenului stang...

cam asa arata masina la preluare

PS: de fapt e cadou :P

Dupa care au urmat schimbarea pragurilor, pasaj roata spate stanga exterior, din nou la pinteni reparatie, kituire si vopsit in gri metalizat... * imi place mie culoarea asta*

Aruncat din masina cam tot ce tinea de vechi gen huse presuri parasolare casetofon bla bla bla...

Acum am achizitionat un motor 18E ce va deveni proiect de aspirat super usurat si cu un cuplu/putere dezvoltat f mult in ture... voi reveni cu poze si detalii despre modificarea motorului, pe parcurs acum neavand prea mult timp din cauza altor masini de care trebuie sa ma ocup... Detin un atelier auto axat pe modificari de performanta din Craiova iar kadettu a devenit masina de lucru din placere :P ... Motorul 18E este primul si cel mai slab motoor GSI *1,8 L 115,6 cai*, in final dupa usurare si comprimare sperand realistic sa ajung la un 140 la arbore ...

Modificarile posibile pe care le iau in calcul sunt ocmprim si usurare...comprimarea o voi face 60/40, 40% din bloc si 60% din chiulasa, pistoanelor le voi taia fusta, ususrate pe cat posibil pe interior si facut inca un canal pt al 4lea segment pt comprimare superioara si compresie buna, in ciuda incalzirii excesive. Portarea chiulasei va fi anevoioasa deoarece am observat o finisare excelenta ... uimitor de bine facuta chiulasa...bielele si volanta deasemenea usurate pe cat posibil, iar daca finantele vor permite voi mai instalal o injectie de apa si un stant alone de la megasquirt... voi reveni cu progresul.

Poze relativ recente:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	56278490313_0_ALB.jpg
Views:	158
Size:	21.7 KB
ID:	1345826   Click image for larger version

Name:	DSC00067.JPG
Views:	140
Size:	634.5 KB
ID:	1345827   Click image for larger version

Name:	DSC00073.JPG
Views:	85
Size:	692.7 KB
ID:	1345828  

Click image for larger version

Name:	DSC00074.JPG
Views:	83
Size:	828.0 KB
ID:	1345829   Click image for larger version

Name:	Picture 001.jpg
Views:	97
Size:	797.3 KB
ID:	1345830   Click image for larger version

Name:	Picture 002.jpg
Views:	62
Size:	782.8 KB
ID:	1345831  

Click image for larger version

Name:	Picture 003.jpg
Views:	67
Size:	770.9 KB
ID:	1345832   Click image for larger version

Name:	Picture 004.jpg
Views:	62
Size:	762.0 KB
ID:	1345833   Click image for larger version

Name:	DSC00204.JPG
Views:	61
Size:	881.3 KB
ID:	1345841  

Click image for larger version

Name:	DSC00205.JPG
Views:	61
Size:	831.6 KB
ID:	1345842   Click image for larger version

Name:	DSC00206.JPG
Views:	46
Size:	726.1 KB
ID:	1345843   Click image for larger version

Name:	DSC00207.JPG
Views:	50
Size:	659.8 KB
ID:	1345844  

Click image for larger version

Name:	DSC00208.JPG
Views:	45
Size:	702.2 KB
ID:	1345845   Click image for larger version

Name:	DSC00209.JPG
Views:	63
Size:	828.3 KB
ID:	1345846   Click image for larger version

Name:	Picture 024.jpg
Views:	74
Size:	756.5 KB
ID:	1345847  

Click image for larger version

Name:	Picture 025.jpg
Views:	55
Size:	737.8 KB
ID:	1345848   Click image for larger version

Name:	Picture 027.jpg
Views:	60
Size:	753.8 KB
ID:	1345849  
__________________

Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516

1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+

2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP

2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP

©ME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME

Last edited by GJ 64 GAB; 05-03-10 at 18:41.
dj05fmx is offline  
Old 05-03-10, 09:21   #2
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Kadett 18S

Multa bafta cu proiectul....insa din punctul meu de vedere o sa ai de ales intre cuplu si putere. Daca usurezi excesiv vei pierde din cuplu, ca sfat....nu te apuca sa iei din bloc....chiulasa iti permite destul sa iei din ea. Faza cu cuplul eu stiu caz concret...motorul urca foarte repede in ture, face 10 000 turatii....insa nu se simte "zvac-ul" ala de tdi . Mai bine pastreaza internele stock.....daca ai 1,8 pune-i pistoane de 2,0......poti sa alegi pe cele de SEH au raport de comprimare mai mare.Oricum...reteta pt aspirat e clasica, axa, admisie, evacuare, regulator, chiulasa portata si lustruita (sper sa ai rabdarea necesara), volanta usurata, injectoare, fulie axa reglabila , chip etc etc. Avand in vedere ca masina e usurica din nascarea ei.....cu toate astea eu zic ca iese destul de bombita. Aaaa....sa nu uitam transmisia.....depinde ce cutie de viteze ai pe ea....pot sa te ajut cu un f16 cu rapoarte scurte.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline  
Old 05-03-10, 10:44   #3
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Exclamation Re: Opel Kadett 18S

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Multa bafta cu proiectul....insa din punctul meu de vedere o sa ai de ales intre cuplu si putere. Daca usurezi excesiv vei pierde din cuplu, ca sfat....nu te apuca sa iei din bloc....chiulasa iti permite destul sa iei din ea. Faza cu cuplul eu stiu caz concret...motorul urca foarte repede in ture, face 10 000 turatii....insa nu se simte "zvac-ul" ala de tdi . Mai bine pastreaza internele stock.....daca ai 1,8 pune-i pistoane de 2,0......poti sa alegi pe cele de SEH au raport de comprimare mai mare.Oricum...reteta pt aspirat e clasica, axa, admisie, evacuare, regulator, chiulasa portata si lustruita (sper sa ai rabdarea necesara), volanta usurata, injectoare, fulie axa reglabila , chip etc etc. Avand in vedere ca masina e usurica din nascarea ei.....cu toate astea eu zic ca iese destul de bombita. Aaaa....sa nu uitam transmisia.....depinde ce cutie de viteze ai pe ea....pot sa te ajut cu un f16 cu rapoarte scurte.
am o F16CR insa cred ca o sa las F18le care este montat acum pe ea... stiu ca usurarea este in defavoarea cuplului, ziceam ca o voi susura si va urca cuplul mai sus in ture nu neaparat ca il va creste... din contra o sa scada. Nu imi povesti de zvāc de TDI la R5GTT am 1,7 bar constant cuplu curge din ea peste tot...revenind la motorul asta l-am ales tocmai pt ca este un motor ce se tureaza f bine stok, axa este pe 297 grade tot stok deci probleme cu umplere si evacuare nu vor fi...admisia momentan ramane aceeasi, costa prea mult si nu face mare branza...ca sa montez pistoane de SEH trebuiesc schimbate si bielele si arborele...voi merge pe comprimare maxima posibila din pct de vedere mecanic, in combinatie cu metanol pt cifra octanica si antidetonant...momentant singurul inconvenient fiint ca nu gasesc parametrii arcurilor de supapa sau posibil inlocuitori

ca si logica matematica 18E are 115 cai la 5800rpm cu un cup[lu la turatia aia de 85Nm (cuplu maxim de 151Nm la 4800 ture) iar 20SEH are 129 cai la 5600 , turatie la care are 95Nm cu un maxim de cuplu de 180Nm la 4600rpm

spre deosebire de SEH care are 86 cu 86 (bore&stroke) la 18E am diametrul pistonului de 84,8mm iar stroke-ul de 79,5 mm lucru care duce la un motor mult mai "Rev- happy", deoarece cam acesta va fi si viitorul lui mult timp la turatii ridicate...acolo unde ma intereseaza pe mine adica peste 5000rpm diferenta intre 18E si SEH este de 10Kw in favoarea SEHului, aproiape insesizabila avand in vedere dezavantajele de greutate si inertie, sau sa mai luam in calcul si costurile (frezare, honuire undeva la 500 lei)plus pistoane de SEH biele arbore cuzineti segmenti, plus usurarile der rigoare si prelucrarile aferente...


si ceva poze din decembrie cand a facut un drum pana la francezi :P...am ales-o pt fiabilitate renaultu era destul de nefiabilt pt atatia km sa nu ami vb de benzina ca bestia consuma mai mult de 40 cisterne pana la francezi ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 329.jpg
Views:	93
Size:	831.1 KB
ID:	1345984   Click image for larger version

Name:	Picture 330.jpg
Views:	60
Size:	803.4 KB
ID:	1345985   Click image for larger version

Name:	Picture 331.jpg
Views:	105
Size:	843.9 KB
ID:	1345986  

Click image for larger version

Name:	Picture 334.jpg
Views:	70
Size:	856.1 KB
ID:	1345987   Click image for larger version

Name:	Picture 458.jpg
Views:	128
Size:	786.9 KB
ID:	1345988  

Last edited by dj05fmx; 05-03-10 at 11:02.
dj05fmx is offline  
Old 05-03-10, 14:20   #4
alex_by_nike

Stage 5
 
alex_by_nike's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 441
Default Re: Opel Kadett 18S

ooo..domnul Geo ai inceput sa dopezi cotetul..e bine asa..bravo cash cat mai mult si tot ce iti trebuie ca sa reusesti ce iti propui cu ea!!!
alex_by_nike is offline  
Old 27-03-10, 08:00   #5
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Wink Re: Opel Kadett 18S

jante 18 si ceva lucru la motor...chiulasa portata, mai trebuie rodate supape si dusa la prelucrat...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 041.jpg
Views:	52
Size:	822.3 KB
ID:	1390414   Click image for larger version

Name:	Picture 043.jpg
Views:	60
Size:	795.8 KB
ID:	1390415   Click image for larger version

Name:	Picture 044.jpg
Views:	60
Size:	800.8 KB
ID:	1390416  

Click image for larger version

Name:	Picture 046.jpg
Views:	47
Size:	827.0 KB
ID:	1390417   Click image for larger version

Name:	Picture 045.jpg
Views:	44
Size:	844.4 KB
ID:	1390418   Click image for larger version

Name:	Picture 047.jpg
Views:	75
Size:	866.8 KB
ID:	1390419  

Click image for larger version

Name:	Picture 018.jpg
Views:	116
Size:	680.4 KB
ID:	1390420   Click image for larger version

Name:	Picture 022.jpg
Views:	74
Size:	682.0 KB
ID:	1390421   Click image for larger version

Name:	Picture 030.jpg
Views:	146
Size:	737.8 KB
ID:	1390422  

Click image for larger version

Name:	Picture 031.jpg
Views:	134
Size:	747.4 KB
ID:	1390423  

Last edited by dj05fmx; 27-03-10 at 08:06.
dj05fmx is offline  
Old 27-03-10, 08:17   #6
YEED

Stage 5
 
YEED's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 876
Default Re: Opel Kadett 18S

ce-i schimba aspectu jantele :X
YEED is offline  
Old 28-03-10, 17:00   #7
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Kadett 18S

Il schimba.....dar in rau . Sunt prea mari pe 18....parerea mea. Sunt alea de la sultanu nu?
bobby_gsi2 is offline  
Old 28-03-10, 20:13   #8
GJ 64 GAB

Stage 5
 
GJ 64 GAB's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of:
[Moderators]
[Hyundai]
[Opel]
Default Re: Opel Kadett 18S

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Il schimba.....dar in rau . Sunt prea mari pe 18....parerea mea. Sunt alea de la sultanu nu?
Aici īţi dau dreptate, chiar sunt mult prea mari şi transformă maşina īntr-un mic SUV, ca să zic aşa... Jantele sunt de la Sultanu, de pe Calibra!
__________________

Prietenii adevăraţi se gāndesc mereu la tine!
R.I.P, Adiţă!

Tragedia vietii este ca imbatranim prea devreme si devenim intelepti prea tarziu.
GJ 64 GAB is offline  
Old 29-03-10, 07:56   #9
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Exclamation Re: Opel Kadett 18S

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Il schimba.....dar in rau . Sunt prea mari pe 18....parerea mea. Sunt alea de la sultanu nu?
Da jantele sunt de pe calibra lu sultanu...sunt pamant de grele deci oricum ieseau sin grafic in situatia in care trebuia sa alerg masina...iar suspensia nu o cobor nici mort...imi place tare aspectu de aro 10 nu stiu cum sunt drumurile pe la voi dar aici e tragedie...
Le-am pus decat sa vad cum vin pe masina, trebuie sa le bag la indreptat si vopsit ca sunt strambe si jdrelite prin toate bordurile...

pt eventualele competitii de orice fel pot pune ATSurile de pe renault pe ea...nu e asta problema, astea mi-au placut ca aspect.

Sanatate!!

OT: masina o sa o vopsesc din nou, ma gandeam sa o fac toata in aerograf dar mi-e frica sa nu o dau in tzaraneala,...eventual raman sa fac decat capota... o prima incercare
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 076.jpg
Views:	47
Size:	826.2 KB
ID:	1393664   Click image for larger version

Name:	Picture 077.jpg
Views:	48
Size:	885.7 KB
ID:	1393665   Click image for larger version

Name:	Picture 079.jpg
Views:	36
Size:	838.1 KB
ID:	1393666  

Click image for larger version

Name:	Picture 080.jpg
Views:	43
Size:	877.4 KB
ID:	1393667   Click image for larger version

Name:	Picture 081.jpg
Views:	58
Size:	818.4 KB
ID:	1393668   Click image for larger version

Name:	Picture 083.jpg
Views:	37
Size:	865.3 KB
ID:	1393669  


Last edited by dj05fmx; 29-03-10 at 08:04.
dj05fmx is offline  
Old 29-03-10, 19:09   #10
GJ 64 GAB

Stage 5
 
GJ 64 GAB's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of:
[Moderators]
[Hyundai]
[Opel]
Default Re: Opel Kadett 18S

Quote:
Originally Posted by dj05fmx View Post
Da jantele sunt de pe calibra lu sultanu...sunt pamant de grele deci oricum ieseau sin grafic in situatia in care trebuia sa alerg masina...iar suspensia nu o cobor nici mort...imi place tare aspectu de aro 10 nu stiu cum sunt drumurile pe la voi dar aici e tragedie...
Le-am pus decat sa vad cum vin pe masina, trebuie sa le bag la indreptat si vopsit ca sunt strambe si jdrelite prin toate bordurile...

pt eventualele competitii de orice fel pot pune ATSurile de pe renault pe ea...nu e asta problema, astea mi-au placut ca aspect.

Sanatate!!

OT: masina o sa o vopsesc din nou, ma gandeam sa o fac toata in aerograf dar mi-e frica sa nu o dau in tzaraneala,...eventual raman sa fac decat capota... o prima incercare
Mie unul īmi place capota! Dar toată maşina?... Nu ştiu ce să zic.
Mai bine dă-i o vopsea "să sară īn ochi" un verde flourescent, de exemplu!
Păcat că nu vrei să mai cobori maşina, i-ar schimba radical aspectul... Pune măcar o suspensie reglabilă...
Baftă

Last edited by GJ 64 GAB; 29-03-10 at 20:12.
GJ 64 GAB is offline  
Old 29-03-10, 20:10   #11
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Kadett 18S

să sară īn ochi" un verde fosforeşcent, de exemplu!"


sa-i sara ochii de verde ... fosforescent auzi.... verde flourescent poate....fosforescent nu cred. hai sa lasam cultura ca se poarta incultura.... geo nu o colantezi mai bine? sa inteleg ca vrei sa o faci pt drumurile noastre din craiova? pune-i 4x4. ca daca solomon nu mai e...nu mai vedem noi strazi asfaltate.
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven

Last edited by GJ 64 GAB; 29-03-10 at 20:15.
gbry_el_05-RSG is offline  
Old 29-03-10, 20:13   #12
GJ 64 GAB

Stage 5
 
GJ 64 GAB's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of:
[Moderators]
[Hyundai]
[Opel]
Default Re: Opel Kadett 18S

Quote:
Originally Posted by gbry_el_05-RSG View Post
să sară īn ochi" un verde fosforeşcent, de exemplu!"


sa-i sara ochii de verde ... fosforescent auzi.... verde flourescent poate....fosforescent nu cred. hai sa lasam cultura ca se poarta incultura.... geo nu o colantezi mai bine? sa inteleg ca vrei sa o faci pt drumurile noastre din craiova? pune-i 4x4. ca daca solomon nu mai e...nu mai vedem noi starzi asfaltate.
Am rectificat, mulţumesc! Data viitoare nu mai fi aşa ironic că la o adică toţi suntem oameni şi toţi mai greşim din cānd īn cānd!
GJ 64 GAB is offline  
Old 31-03-10, 14:21   #13
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Opel Kadett 18S

bafta cu Kadett-ul. astept cu nerabdare sa-l termini sa ne punem amandoi la start... tragem liniuta aia sa vedem cum se prezinta masinutele... era bine daca-mi gaseam si eu o axa de 18LE...
MihaiS is offline  
Old 01-04-10, 09:08   #14
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Kadett 18S

Le sau ne? . MihaiS daca vrei upgrade la motor si ai ceva strans la pusculita cauta-ma :P
bobby_gsi2 is offline  
Old 04-04-10, 19:54   #15
giny

Stage 5
 
giny's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 601
Member of:
[Oltcit]
[Honda]
Default Re: Opel Kadett 18S

oo da...acum am vazut si eu ca e masina asta pe aici...bravo, ai adus-o pe drumul cel bun...cum era inainte si cum a ajunsda bine cu jantele de la sultanu dar parca putin mai joasa nu i-ar strica...fara cuvinte...bafta in continuare
__________________

Last edited by GJ 64 GAB; 05-04-10 at 11:59.
giny is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -