21-09-10, 08:36
|
#301
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
stai linistit, suspensia aia si-a trait viata pe masina mea, acu poa sa-l streseze pe costin
am mers 2 ani cu ea, nu mai vreau in viata mea pe masina care o folosesc zilnic (sau aproape) asa ceva. Am spart baia de 2 ori, nu puteam merge pe jumate din drumurile nationale, etc
Costin mai are un astra pe care il foloseste, si oricum arcurile si le-a schimbat si el.
Acum am nevoie doar de niste telescoape mai tari decat astea stock pe ulei, sa nu se mai ridice fata atat de tare pe acceleratie.
|
|
|
21-09-10, 20:25
|
#302
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,422
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
dupa 80km am schimbat arcurile ..80km facuti in 5luni.... iar acum amortizoarele sunt reglate la jumatate din duritate..la duritate max 2 persoane nu puteam sa scoatem tija..asa ceva nu am mai vazut,...
__________________
dezmembrez masini din gama opel...
|
|
|
22-09-10, 08:44
|
#303
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
dupa cum spuneam
in alta ordine de idei, urmatoarea mare investitie la masina va fi tinichigeria (in caz contrar masina nu cred ca va supravietui iernii si ar fi chiar pacat).
Costine, cum a ramas cu GSI-ul ala?
|
|
|
21-10-10, 09:20
|
#304
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
modificari nu prea am mai facut la masina, insa dupa vreo 8-9 mii de km, pot trage cateva concluzii:
-motorul merge impecabil din toate punctele de vedere, consumul de ulei a fost undeva la 1 litru de cand l-am montat, ceea ce este satisfacator; trage bine in toate trepele, consuma putin in afara, dupa cum am mai spus, iar in oras nici nu vreau sa stiu :P
-short-shift-ul este una din cele mai misto modificari pe care le-am facut pana acum, dupa ce m-am obisnuit cu el imi usureaza viata extrem de mult, in special datorita faptului ca am cutia foarte scurta si trebuie sa schimb des. Inclusiv la legale m-am descurcat de minune cu schimbatorul.
-ceea ce m-a surprins pe mine cel mai mult este comportamentul pe viraje: la viteze medii, ca la viteze foarte mare nu am testat-o inca pe curbe) sta mult mai bine decat cu motorul de 1,6, urmeaza trasa impecabil si imi ofera siguranta; presupun ca la mers foarte tare incepe sa subvireze datorita greutatii, dar slabe sanse sa o testez asa pe drum public. In plus, urmeaza sa primesc de la Costin bari de torsiune mai groase fata/spate, ceea ce va imbunatati si mai mult tinuta de drum.
Ca planuri de viitor in continuare pe prim plan tinichigeria, apoi vopsita integral (incluziv la motor, cu motorul scos), cosmetizarea motorului, distributie, refacute jantele (indreptate si vopsite+cauciucuri noi) si ceva modificari pe la motor (daca reusesc axele cu came, regulator de presiune de 4 bari, clapeta de acceleratie marita). Cred ca-i suficient pana in primavara
|
|
|
06-11-10, 17:37
|
#305
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
Avem axe cu came
In teorie cel putin ar trebui doar cu ajutorul lor sa sar de la 170 la 190 de cai, fara soft sau alte chestii.
Si o idee o incoltit in mintea mea: decat sa fac tinichigerie si sa o vopsesc, incerc sa caut una ieftina cu tabla buna, o recarosez si mut tot. Da asta mai are de asteptat.
Deocamdata pozele:
|
|
|
06-11-10, 17:50
|
#306
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
E mai usor sa muti tot pe alta masina decat sa faci tinichigeria + vopsitorie la asta? Nu dau cu paru`, intreb.
|
|
|
06-11-10, 18:29
|
#307
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
interesant ,nu am mai vazut pe la noi in 2.5 de opel preparat,sunt curios sa vad ce o sa iese...bafta in continuare
|
|
|
06-11-10, 19:31
|
#308
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 81
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
O ye! Arata foarte bine camele... Fliup! Fie-ti mila de motor si du-l in curbe, acolo se excita cel mai bine
|
|
|
06-11-10, 20:33
|
#309
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
Radu , hai sa facem haz de necaz ) . In teorie si motorul cumparat de mine trebuia sa aiba axe sport , nu ? =))
Hai sa le invartesti sanatos si sa isi faca treaba asa cum trebuie
|
|
|
06-11-10, 21:58
|
#310
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
@SV25MBN: e mai usor, mai ieftin si ajung cu o masina fara suduri pe ea
@GTXR: multumesc. Nici eu nu am mai vazut pe la noi (posibil sa fie, nu zic nu). Eu sunt si mai curios cum va fi la final, speranta mea ete undeva intre 200 si 210, in prima faza.
@miaconRSH: am mers deja cu el pe curbe, si sunt incantat de-a dreptul ce bine se comporta. Urmeaza niste bari de torsiune mai groase de la costin si cateva rigidizari pe ici pe colo, si cred ca o sa ne distram si mai bine
@DaBotta: din fericire nu tre sa-mi fac griji de tepe, astea nu sunt axe sport, sunt doar axele de pe motorul de 3000. Englezii le folosesc in numar mare si demult timp pe 2,5, cu castig de 20 de cai; in plus, urmeaza sa maresc si corpul clapetei de acceleratie, un cold air feed, portata chiulasa, traseu evacuare de vreo 60-65 mm si regulator de presiune de benzina de 3,8 bari. Si in functie de finante poate si niste fise si bujii noi
|
|
|
06-11-10, 22:17
|
#311
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
Stiu stiu ca is axe de 3.0 . Dar ziceam si eu ca fapt divers. ) Stii tu , si eu am avut pe motor axe sport , atata ca scria GM pe ele , o fi si alea de pe ceva motor de 6.0 facut de opel =))
|
|
|
07-11-10, 09:05
|
#312
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 4,357
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
chiar sunt curios cum trage al tau monstru.bafta cu ea....
|
|
|
07-11-10, 11:25
|
#313
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
Quote:
Originally Posted by Addy_Gaman
chiar sunt curios cum trage al tau monstru.bafta cu ea....
|
eu nu ma mai pot satura de micile "bursturi" care evident vin la pachet cu sunetul ce intoarce toate privirile si face sa-mi bata mie inima mai tare
in alta ordine de idei, avem si "lower divider"ul de pe motorul de 3 litrii. Asta cica ar avea gaurile ceva mai mari, si ipreuna cu portarea ar trebui sa ajute ceva. Vom vedea daca ii chiar asa sau nu :P
Last edited by Radu_print; 07-11-10 at 11:28.
|
|
|
07-11-10, 12:50
|
#314
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
Eu sunt toma necredinciosul si mi-e f greu sa cred ca niste axe ar da 20 de cai in conditiile in care nu sunt ceva profi si sunt de pealt tip de moto. Sper sa ma insel . fa-mi oferta buna si iti aduc eu astra tipla ca vreau sa dau o fuga pana la nemti. Chiar gasisem una originala de 75000 km dar avea motorul belit si eu tre sa o aduc pe roti
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
07-11-10, 13:48
|
#315
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Maşina mea: Astra F V6
Daca tot te bagi "adanc" in motor,modifica chiuloasele,mareste si lustruieste canalele de admise si evacuare pt un flow mai bun(din cate stiu eu pe admisie nu se lustruiesc asa mult pt o mai buna omogenizare a amestecului),ia putin din ele sa maresti raportu de compresie si poate niste valve mai mari(asta daca se poate,nu cunosc 2.5-ul),scaune supape in 30 grade...ar fi multe,depinde de buzunar acuma...
|
|
|
|
|