Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 04-07-14, 22:56   #1
cubteen

Stage 5
 
cubteen's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 380
Default Nissan 200Sx s13 CA18DET

Nu prea pot spune prea multe de masina, este o achizitie nou sau mai bine spus o salvare pentru ea. Masina a stat intr-un loc timp de 8 ani de zile dupa un nefericit accident, care nu a lasat prea multe urme, se putea repara cu usurinta. Ceea ce am vazut am facut niste verificari vazand ca presiune din cilindru este de 9,2 bari o presiune excelenta pentru cati ani are masina. Ceea ce sa lucrat la ea in momentul de fata nu am poze am doar poze din locul de unde am luato, am indreptat tablaria, am schimbat distributia filtru de benzina, am scuturat filtru de aier care parea nou nout pe ea, bujiiile erau in perfecta stare "bujii de platina" . Ca probleme, ini momentul de fata masina porneste dar nu isi mentine relantiul "moare motorul" I-ar daca dau sa o accelerez se opreste pe loc. Incerc de 3 zile sa ii dau de cap si tot nu stiu ce sa ii fac. Va las cateva poze cu masina, si cum vom rezolva problema ma voi apuca serios de ea. Masina va fii un proiect de drift.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1618394_557001741074877_1425329738_o.jpg
Views:	160
Size:	349.2 KB
ID:	3004087   Click image for larger version

Name:	10499642_557002744408110_1373393990_o.jpg
Views:	237
Size:	207.8 KB
ID:	3004088   Click image for larger version

Name:	10503745_557000717741646_1441016803_o.jpg
Views:	160
Size:	354.9 KB
ID:	3004089  

Click image for larger version

Name:	10509378_557002247741493_610488851_o.jpg
Views:	159
Size:	333.7 KB
ID:	3004090  
Attached Images
 
__________________
Tuning-ul pentru unii e pasiune,dar pentru altii e un mod de viata deosebit.
cubteen is offline   Reply With Quote
Old 07-09-15, 14:52   #2
angelsh

Stage 5
 
angelsh's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 304
Default Re: Nissan 200Sx s13 CA18DET

Quote:
Originally Posted by cubteen View Post
Nu prea pot spune prea multe de masina, este o achizitie nou sau mai bine spus o salvare pentru ea. Masina a stat intr-un loc timp de 8 ani de zile dupa un nefericit accident, care nu a lasat prea multe urme, se putea repara cu usurinta. Ceea ce am vazut am facut niste verificari vazand ca presiune din cilindru este de 9,2 bari o presiune excelenta pentru cati ani are masina. Ceea ce sa lucrat la ea in momentul de fata nu am poze am doar poze din locul de unde am luato, am indreptat tablaria, am schimbat distributia filtru de benzina, am scuturat filtru de aier care parea nou nout pe ea, bujiiile erau in perfecta stare "bujii de platina" . Ca probleme, ini momentul de fata masina porneste dar nu isi mentine relantiul "moare motorul" I-ar daca dau sa o accelerez se opreste pe loc. Incerc de 3 zile sa ii dau de cap si tot nu stiu ce sa ii fac. Va las cateva poze cu masina, si cum vom rezolva problema ma voi apuca serios de ea. Masina va fii un proiect de drift.
Daca scoti mufa de la debitmetru merge la fel? Daca da, atunci ai gasit vinovatul. Este posibil ca de la condens sa se fi decalibrat/distrus in timp.
angelsh is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -