29-04-13, 01:53
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Nissan Sentra 2001
Salutare la toti, dupa mutarea mea in Montreal, tot raman fidel site-ul si pasiunii mele. Nu e chiar ceea ce-mi doresc eu si e si automata pe deasupra, dar am primit-o cadou de la unchiul meu, care vroia s-o caseze si m-a intrebat daca nu o vreau eu ptr inceput. Doar o viata avem, un an in care nu fac ce-mi place il consider un an pierdut din viata, asa ca incepe proiectul Nissan Sentra. E un Sentra din 2001, 1,8 16v. Partea mecanica e impecabila, estetica, avend in vedere ca aici arunca astia cu sare in prostie, nu e de mirare ca a ajuns asa.... Dar se rezolva toate.
|
|
|
29-04-13, 02:13
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
In acest weekend am inceput cu un schimb de ulei, si m-am pus sa schimb arcurile cu un set de arcuri sport H&R, pe fata o sa vedeti in poze am reusit, pe puntea spate o piulita s-a rotunjit si nu pot taia surubul ptr ca e sudat pe sasiu, nu am acces numai la surubul central, care tine tot telescopul si arcul in loc, dar e cam mic locul si cu uneltele cu aer comprimat nu pot intra, doar cu cheie dar se invarte. Are cineva o idee cum as putea desface surubul de sub masina, cel care s-a rotunjit. In partea de sub masina sunt doar 3 suruburi, doua sus, care tin telescopul, si jos unul, cel de jos a iesit, dar unul din cele de sus s-a rotunit, aproape. Era de 14mm, am folosit cheia buna, dar era foarte ruginit si probabil de aia s-a pilit putin. Daca are cineva idei, vreau sa pun si pe puntea spate. Masina o voi vopsi in doua culori, o combinatie intre mov metal si negru lucios. Mai multe nu spun, surpriza pe cand va fii gata. In primul rand dupa ce schimb arcurile pe spate si rulmentii pe fata, trebuie reglat unghiul de fuga, apoi sudez praguri noi(dupa ce le tau pe astea jos. Abia apoi vopseaua. Am scos bandourile de pe usi, niciodata nu prea le-am avut la inima, deci zboara. Vor urma si niste jante pe 15" in locul celor de tabla, sint tot pe 15" si destul de mari, dar de tabla, asa ca la final le schimb, cand voi avea bani. Masina a fost si lovita de unchiul meu, a uitat sa-si inchida capota, s-a deschis pe autostrada I-a pleznit parbrizul si a intrat intre doua masini si si-a indoit ambele aripi fata, una am indreptat-o, la cealalta mai am de lucru. Poze voi mai pune, deocamdata ce am.
|
|
|
29-04-13, 02:27
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
|
Re: Nissan Sentra 2001
Salutare, s-o stapanesti sanatos. Sarea e dusmanul numarul 1 al masinilor in Quebec (am locuit 5 ani) . Ai o gramada de intalniri/activitati legate de masini in Montreal Surubul se poate taia cu flexul , dupa ii dai gaura in mijloc si il scoti cu easy out extractor(cele in 4 colturi sunt preferatele mele in fata celor burghiu) din strut mount, daca vrei sa-l folosesti tot pe al vechi.
|
|
|
30-04-13, 01:34
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Multumesc ptr. idee, am sa incerc asa. Ai dreptate sarea aici e inamicul nr unu al masinilor, pe locul 2 hotii de masini. In weekend voi incerca si pe spate, iar pe fata schimb rulmenti, sint praf astia. Inafara de asta masina, din punct de vedere mechanic e perfecta. 152.000 km dar e perfecta, nivelul uleiului nu a scazut deloc in 10.000 km, nu mi-a venit sa cred. Dupa ce o pun la punct din punct de vedere mecanic, pe urma urmeaza exteriorul.
|
|
|
30-04-13, 02:17
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
|
Re: Nissan Sentra 2001
Probabil unchiul tau ti-a spus deja, poti pregati masina acasa si o duci la Do it yourself garage unde poti inchiria camera de vopsit, sau loc in garaj incalzit cu lift sau nu...in zilele de iarna e practic daca nu ai garaj acasa sau nu vrei pur si simplu sa lucrezi acasa, ceva scule de baza sunt gratis plus ca ai acces la presa hidraulica, scule pneumatice si multe altele.
Din punct de vedere al pieselor ai de unde alege in Montreal, totusi fii atent, cumpara ceva rulmenti de calitate, nu te zgarci. Nu mai stiu exact cum se numeste dar era ceva cu Magazinul Economic, e de evitat cand e vorba de suspensie/frane.
La 150 000km motorul e inca "tanar" , majoritatea avem 250 000km+ pe masina de zi cu zi.
|
|
|
30-04-13, 16:27
|
#6
|
Join Date: Aug 2010
Posts: 132
Member of: [Nissan] [4Tuning International]
|
Re: Nissan Sentra 2001
salut,sa o stapanesti sanatos....Banuiesc ca te referi la piesa nr 5
Last edited by buzyny; 30-04-13 at 16:32.
|
|
|
30-04-13, 23:03
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Multumesc de sfaturi, da e exact piesa nr 5 din schita, sper sa reusesc s-o scot. Rulmenti am luat deja, sper sa fie cat de cat calitate, sint marca SKF, chiar nu stiu daca e buna sau nu, vanzatorul mi-a zis ca e ok, normal asta zice orice vanzator Cu sculele am noroc cu un prieten, coleg de servici, la garajul caruia am lucrat si weeknedul trecut. Ma rog in fata garajului, era cald.
Mai trebuie sa rezolv cu spalatorul de parbriz, am verificat siguranta, e buna, am schimbat pompa, tot nu merge, nu primesc curent pe fir, am cumparat pompa degeaba, eh asta e daca omu nu verifica chiar toate variantele inainte. Undeva o fi interupt firul, sint foarte subtiri. Erau mai groase la Oltcit si asta totusi e masina japoneza.
De vopsit voi incerca s-o vopsesc la unchiul meu in garaj, nu e incalzit dar totusi nu e afara, vedem cum va iesi. Cu rulmenti incerc sa rezolv la servici, am acolo in atelier o presa, trebuie sa vb cu seful daca e ok sa vin sambata doar ptr treaba asta, sa presez rulmenti inauntru.
Incet sper sa le rezolv pe toate, e proiect mare, dar merita atata timp cat fac ce-mi place. Deocamdata le-am randuit pe toate, dar pe viitor idea cu inchiriatul unui garaj chiar nu e rea, merci.
Last edited by A2racer(Ovi); 30-04-13 at 23:08.
|
|
|
02-05-13, 10:33
|
#8
|
Join Date: Aug 2010
Posts: 132
Member of: [Nissan] [4Tuning International]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Am avut aceeasi r problema acum cativa ani si singura solutie a fost sa tai piulita cu un mini-flex,sau cum se numeste,dar fara sa ating surubul,este aproape imposibil de skimbat...
|
|
|
06-05-13, 04:49
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Am mai lucrat cate ceva si in acest weekend, am pus rulmenti noi pe fata, si arcurile sport pe puntea spate. Celelalte piulite din partea superioare a telescoapelor au iesit fara probleme, pana la urma am taiat surubul Acela cu flexul si l-am sudat inapoi ulterior, dupa ce am montat arcul nou. Acum merge impecabil masina, tinuta de drum e impecabila, imi cam clantane dinti in gura cand dau in gropi dar in rest e superba tinuta de drum.
|
|
|
28-05-13, 04:25
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Dupa o scurta pauza revin si eu, am fost sa reglez unghiul de fuga si trebuie sa schimb si bieletele de directie si gumele, teoretic toate 4, dar eu voi schimba doar pe fata, se cam duce bugetul si nu am ajuns nici la jumatate proiectul. Incet ma cam apropiu de sfarsit cu fibra de sticla, dupa mai am de sudat doar pragurile noi si e gata de vopsit. N-am avut bani de bodykit, dar am modificat bara fata, am umplut gaurile ptr farurile de ceata, voi face si poze, dar deocamdata n-am avut timp. Intre timp s-a dus si alternatorul, nu mai imi merge nici spalatorul de parbriz si e contactul din bord, nu e pompa, am schimbat-o degeaba. Are cam multe hibe masina asta si cica e japoneza, dar am vazut ca radiatorul e made in Taiwan, alternatorul made in USA, e japoneza ce sa mai zic. Oricum voi ramane fan masini japoneze, am fost de mic si nu-mi va trece. Alternatorul cumparat de la dezmembrari, incarca bine, trebuie sa mai intind putin cureaua, foarte putin, patineaza foarte usor, doar la demarari de pe loc. A fost munca de sclav sa schimb alternatorul, mi-a luat 7 ore. E chiar in fata, dar nu prea ai acces la el, a trebuit sa demontez rola de pe intinzator, protectia de metal de pe motor si sa deconectez cablurile din zona sa nu le rup, sint cam subtiri. Ma bucur ca l-am montat in sfarsit. In weekend voi face niste poze sa vedeti cum evolueaza.
|
|
|
29-05-13, 12:58
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: Nissan Sentra 2001
esti sigur ca e cea mai potrivita masina ? pare extrem de afectata de rugina si multe piese uzate ...
Last edited by jaku; 29-05-13 at 13:01.
|
|
|
29-05-13, 20:08
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
|
Re: Nissan Sentra 2001
Asa sunt/devin toate masinile din Estul Canadei(special Quebec) , iarna se folosesc chemicale din greu de aici si pretul mult mai mic fata de vestul Canadei. Aviz celor care cumpara masini "bune si ieftine" de peste ocean. Pune niste poze, sunt curios cum a iesit, felicitari pentru munca, curaj si perseverenta.
|
|
|
06-06-13, 01:13
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Multumesc, am muncit mult la ea si mai am mult de munca, deocamdata nu pot sa cumpar alta, am cerut o linie de credit dar nu am destul venit ptr a o obtine, asa ca nu am alta varianta decat s-o repar pe asta, am mai spus si mai sus nu e chiar ce-mi doresc dar daca tot sint nevoit s-o repar, o fac in felul meu . Am zis ca doar o viata am, si daca ajung sa stric anul acesta 5000 $ pe ea(nu deodata , deodata nu-i am), si anul viitor i-au alta, macar fac ce-mi place. Am si eu o intrebare, am vazut pe net ca nissan sentra B15 au lant de transmisie nu curea, eu cand am schimbat alternatorul am vazut doua curele, una mai subtire in exterior si una mai groasa in interior cu santuri pe ea, dar canalele mergeau pe lungimea curelei nu transversal, pe aceasta curea era alternatorul, nu stiu ptr ce e cealalta din exterior, e asa mic locul ca nu vad nimic. Vroiam sa schimb cureaua de distributie, dar citind pe net am vazut ca nissan sentra 2000-2005 are lant la distributie. Voi face poze si in weekend, deocamdata nu am, sa vedeti cum a iesit bara fata, am umplut gaurile ptr farurile de ceata, a mai ramas doar grila centrala. Incet ajunge unde vreau eu, dar nu prea am timp sa ma ocup de ea, 1-2 ore in weekend. Toate cele bune, revin cu noutati.
|
|
|
08-07-13, 03:28
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Salutare, revin si eu cu noutati. Scuze de absenta dar intre timp mi s-a stricat si laptopul, a durat putin pana am luat altul. Am mai avansat incet cu proiectul. Am scos bandourile de pe usi, partile vopsite deja, sint doar cu grund(primer), vor fi vopsite cand termin toata masina, am dat cu primer sa nu pinda rugina(in unele locuri era expusa tabla). Pe partea stanga mai am de slefuit usa fata si taiat pragul si sudat cel nou. Pe partea stanga mai am ceva de slefuit plus pragul decupat si sudat cel nou, merge mai incet ptr ca vreau sa iasa perfect, din pacate masina asta nu va fi chair cum imi doresc eu(nu va primi bodykit si jante mai mari), nu am atatea fonduri si mai e un motiv, e automata(nu prea le am la inima pe cele automate) Am mai umlut gaurile ptr farurile de ceata(sint in lucru si acelea, mai trebuie slefuite sa iasa la linie). Urmatoarea masina va fi una noua, tot japoneza cu schimbatormanual, va fi varianta de baza (sint intre Honda Civic coupe, Mazda 3 sau Mitsubishi Lancer, depinde care imi va da oferta mai buna) dar aici in Canada variantele de baza sint foarte bine echipate (discuri de frana pe toate 4 rotile, geamuri electrice, a/c etc) In fine acum vorbesc despre Nissan, am zis motivele din cauza carora nu va fi un proiect foarte complex, dar totusi o sa incerc sa fac ceva frumos. Culoarea va fi un two tone intre mov cromat si nergu lucios, mai multe detali veti vedea pe poze cand va fi gata. Portbagajul e foarte lung si vreau sa pun un eleron, si aici o sa am nevoie si de sfaturile voastre, eleron gen racing nu merge ptr ca masina nu are bodykit si accesorii care sa o scoata in evidenta in sensul bun, deci pica din start, dar nici OEM nu vreau, ceva ..nu stiu intre, nici stock dar nici racing, astept si sfaturile voastre, multumesc. In poze se vede evolutia mai bine
|
|
|
14-07-13, 17:39
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 111
Member of: [RENAULT]
|
Re: Nissan Sentra 2001
Salut Ovi, ma bucur ca ti-ai facut topic si la masina asta, chiar daca nu e ceea ce iti doresti sper ca pe viitor sa vii cu mult-dorita sa ne-o prezinti si pe aceea aici pe forum, ce pot sa zic despre ea e ca mai ai mult de lucru si multa rabdare, si spor la munca fiindca stiu ce inseamna sa o iei de la capat cu reconditionarea.
Incearca sa o aduci si pe linia OEM pe cat posibil, ideea cu eleronul eu zic unul finut ar merge nu stilul "race" pentru ca masina e una sedan.. Poti sa incerci sa-i faci farurile smoke',ai nevoie de praguri noi(curata bine rugina de pe ea si daca ai posibilitatea trateaz-o cu solutie anti-rost), aripa fata stanga sa o indrepti sa nu te apuci sa o incarci cu chit sau alte minuni...la interior curatat tot sa fie ca noua,schimbat ce e rupt/deteriorat.. cat mai originala sa fie, exterior o poti finisata, tras strat filler, si vopseaua, ce culoare ai de gand sa o faci??
Daca nu ai posibilitatea de a lua jante inca, poti sa le reconditionezi pe astea un negru lucios + set capace(..macar..)
In rest bafta cu proiectul, mai e de munca la ea, dar se face incet.
|
|
|
|
|