Revin cu noutati, dar nu bune. Incepand de azi dupa o furtuna sanatoasa(nu stiu daca are legatura) motorul merge in 3 pistoane, sau 2, nu stiu. Nu mai are putere cum avea(urca la turatii si pana in 6000, cuplul e cel afectat). Porneste bine, sta la relanti la liber(in trapta N), cand pun in D sau R, trepideaza foarte tare, pare subturat, aproape aproape sa se opreasca, da nu se opreste, primeste benzina, deci am exclus pompa, injectoare. Poate e ceva electric, bujii, fise, eu stiu. Si aici nu merge vrajeala cu circulat subturat, cutia schimba cum e setata din fabrica sa schimbe, intre 2200 si 2500RPM cand o calc cel mai usor, iar daca o calc mai tare urca. Am citit pe ceva forum ca la cutii manuale trebuie schimbat intre 3500-4000 rpm, mi se pare o aberatie imensa, eventual pe probele speciale de Rally
(ma rog acolo schimba mai sus unpic) intradevar nu e bine schimbat la 2000RPM sau sub, e normal intre 2500 si 3000 fara sa se infunde nimic si trebuie curatate injectoarele din cand in cand. Acuma sa revin la problema mea, sa stiu cand se raceste motorul si se opreste ploaie ce am de facut. Motorul are doar 160.000 km, e in stare perfecta, lafel si cutia. Eu zic o fii bujiile, dar nu cred ca cedeaza asa dintr-o data, se simte gradual cum scade puterea motorului, dar in cazul meu, dimineata a mers perfect, am circulat mai lejer ca era o furtuna ca naiba, nu vedeam nimic, sigur a intrat apa pe dedesubt si la compartimentul motor. Iar acum cand am venit de la servici, de cum am pornit motorul face asa, am mai prins si o aglomeratie ca am facut 34 km intr-o ora, deci o zi minunata, nici nu am putut sa opresc ptr ca eram intr-o furtuna pe autostrada. Astept sugestii, pareri, multumesc