Quote:
Originally Posted by Maxxymus
Salut si bine v-am gasit!Ma bucur foarte mult ca este si in Romania un site pentru pasionatii de masini...si inca un site chiar foarte fain.Dar revenind la subiect.Sunt in al 9-lea cer.in urma cu vreo4 luni am reusit sa achizitionez si eu masina la care visez de mult..un 350z!pina acum am facut doar niste mici modificari cosmetice:capota stil V3, jenti Drag cu buza de 1.5".La motor vreau sa bag un turbocharge,dar mai am de asteptat un pic,dat fiind faptul ca numai kit-ul ajunge la 4-5000$.Anyway,Tengu,daca citesti acest thread,zi-mi si mie te rog ,ce mods as putea face sa o aduc intr-o forma buna de drift(anyway,this car loves cornering!!!).Am pus si niste poze.A mea e coupe-ul,decapotabila e a unui prieten
|
Sal,
Felicitari pt achizitie !!!
Masian asta este drift happy si standard dar pt un control mai bun cateva lucruri.
Pt un raspuns mai bun la acceleratie monteaza-i o toba profi, un kit de cold air intake, si cel mai important suspensia. Iti recomand Tein si pt ca banuiesc ca nu vrei sa faci numai drift cu masina nu are rost sa iei Tein super drift un Tein flex e destul de rigid pt drift si ok pt daily driving.
In rest ai Limited slip diff, unghiul de cadere la rotile din fata poti sa il faci un pic negativ... -2, preisune la rotile fata mai mare un pic ca sa eviti understeer (3 bar) spate 2,7-3bari.
Bara de ridigizare intre telescoapele spate daca nu cumva are standard..?
Nu stiu ce latime au jantele standard dar potrivite pentru drift ar fi 9J sau 10J pe care sa intinzi gume de 225-245 latime.
Sa fii atent la nivelul de ulei si pune-i cam 500 grame peste nivel ca sa nu ramana sorbul fara ulei de la forta gravitationala din timpul drifturilor, studiaza pe net daca are antisplash sistem la baia de ulei.
La fel cu benzina sa nu ai rezervorul mai gol si sa iti intrerupa cand ramane sorbul fara benzina, nu e sanatos pt motor...
In rest dute pe circuite nu incepe pe strazi ca e periculos si cand faci drifturi sa ai grija la temperatura, daca esti pe ceva circuit faci sesiuni de 10 minute maxim dupa tura de racire la turatii joase in a treia a patra si dupa lasi la relantiu cu capota deschisa 5-10 minute ...
In rest bafta multa si cat mai multe gume
) !!!
daca imi mai amintesc ceva iti spun